📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 9:29
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
2024-11-27, 17:56
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
🇬🇧 English version
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Support this website with a small donation
🇵🇱 Polska wersja
Hello guest,We hope you enjoy our movies. Please consider a small donation to help us to cover the costs of our servers because currently we don't have enough ads to do it.
Currently we accept donations with Polish Zloty (PLN, zł). 1 PLN = 0.23 EUR (this may vary)
Available payment methods: Credit card, debit card, Google Pay
Thank you for your support!
Donate already done / not interested
@ alan10
Twierdzisz, że BMW to ciężki kloc, który będzie się tak prowadziło. To widać, że nigdy nie jeździłeś BMW. Krótki przedni zwis pozwala wręcz na połykanie zakrętów. BMW jest jednym z najlepiej prowadzących się samochodów. Polecam na przejechanie się ale nie kumpla z pod remizy BMW 316 M w gazie poskładanego z 3 innych aut i 2 przystanków autobusowych.
Twierdzisz, że BMW to ciężki kloc, który będzie się tak prowadziło. To widać, że nigdy nie jeździłeś BMW. Krótki przedni zwis pozwala wręcz na połykanie zakrętów. BMW jest jednym z najlepiej prowadzących się samochodów. Polecam na przejechanie się ale nie kumpla z pod remizy BMW 316 M w gazie poskładanego z 3 innych aut i 2 przystanków autobusowych.
po opisie myślałem ze typ depnie, a on (a możne jednak ona) po prostu przypierdoliła!!
@alan10 jasne, masz rację, jak chcesz samochód do wyścigów driftu czy na tor, to on nigdy nie będzie luksusowy, bo skóra, klima i inne duperele swoje ważą. Ale jeżeli myślisz o samochodzie na co odzeń, czyli do jazdy po mieście i od czasu do czasu na autostradę czy inną trasę to takie BWM spełnia wszystkie wmogi. Wygodny krążownik, który nie zawiedzie Cię przy wyprzedzaniu czy w momencie, gdy musisz nieco przycisnąć na autostradzie. A po za tm przyznasz chyba, że jak na samochód seryjny, któremu bliżej do limuzyny niż sportowego bolidu jak GTR to ma świetne możliwości trakcyjne. A 7-8 letni wózek w świetnym stanie można kupić za całkiem przyzwoite pieniądze, bo nie każdego stać na nówkę z salonu (w tym mnie:P).
ale fanów bmw się znalazło jak nigdy... (sprzedam X5 2001) (kupie X5 2006).
kiedyś w moją 645 wjechał Renault Clio, po uderzeniu byłem przekonany, że nie mam pół samochodu.
W lusterku zobaczyłem Clio skasowane do przedniej szyby...
Po wyjściu z samochodu okazało się, że...
W lusterku zobaczyłem Clio skasowane do przedniej szyby...
Po wyjściu z samochodu okazało się, że...
alan10 napisał/a:
Twierdzisz, że każde BMW jest takie jak mówisz? Przesada, więcej niż lekka. Poza tym ten luksus i sportowe zacięcie - tak to nie działa, jest albo sportowe zacięcie, albo luksus, albo kompromis między jednym i drugim. Kompromis, a nie 2w1, bo zwyczajnie się nie da. No chyba że "sportowe zacięcie" rozumiesz jako "dobre przyśpieszenie i Vmax", w takim razie nie mamy o czym rozmawiać.
W moim odczuciu każde BMW to ciężki kloc i tak się będzie prowadziło jeśli sam nic nie pomodzisz.
i tu sie mylisz, bmw m5 e39,luksus i sportowe zaciecie w jednym.mozna?moozna;)
@UP
To samo chcialem napisac. Tylko, ze chcialem dac za przyklad M3 E92
A poza tym M'ki to jest wiecej niz tylko sportowe zaciecie. I luksus tez jest
To samo chcialem napisac. Tylko, ze chcialem dac za przyklad M3 E92
A poza tym M'ki to jest wiecej niz tylko sportowe zaciecie. I luksus tez jest
nie chce mi sie zdjęc szukac , ale dosyć niedawno wjechało we mnie e320 ( mam chryslera 300M) przód BMKi rozjebany ja kilka rys . wiec nie gadac ze BMKi wytrzymałe :| co najlepsze sytuacja taka jak na filmiku , wjechał mi w tył.
Apollon napisał/a:
kiedyś w moją 645 wjechał Renault Clio, po uderzeniu byłem przekonany, że nie mam pół samochodu.
W lusterku zobaczyłem Clio skasowane do przedniej szyby...
Po wyjściu z samochodu okazało się, że...
...że Clio wpierdoliło ci rejestrację?
Tyły aut są miękkie, testowane osobiście wjebałem sie raz Rav4 '03 orurowaną w tył corsy 97-98 miałem ok 50km/h gdy ta pizda dała po heblach na prostej drodze zatrzymała się jakby do skręcania tylko, że tak zastygła (kobieca logika) tak że po wjechaniu, klapa bagażnika corsy zaprzyjaźniła się z kanapą, a ja miałem rylko rury do wypolerowania
Suddenly Psychotic napisał/a:
Swoją drogą BMW robi solidne samochody
Taki chuj! Solidny samochód dawałby pasażerom większe szanse na przeżycie. Aby osoby podróżujące autem mogły odnieść możliwie małe obrażenia podczas wypadku, niezbędne jest oddzielenie ich od zewnętrznej powłoki auta czymś w rodzaju ochronnej powłoki. Wydaje się, że wystarczy zbudować mocne i solidne nadwozie, co jest ogromnym błędem. Takie nadwozie może odkształcałoby się w mniejszym stopniu, ale przeciążenia działające na pasażerów podczas zderzenia znacznie zmniejszałyby ich szanse na przeżycie. Należy opracować taką konstrukcję pojazdu, aby jej zewnętrzna część pochłaniała siłę zderzenia, a wewnętrzna część przeznaczona dla pasażerów była sztywna i wytrzymała. W przypadku zderzenia, karoseria auta powinna ulec zgnieceniu, jednocześnie zapewniając ochronę osobom przebywającym wewnątrz pojazdu. Właśnie w tym celu, poprzez testy zderzeniowe oraz symulacje komputerowe, projektuje się strefy kontrolowanego zgniotu. Wbrew powszechnemu mniemaniu, samochód którego przód podczas wypadku zostanie bardziej zgnieciony, daje pasażerom większą szansę na przeżycie. Auto o większej strefie zgniotu, przy tej samej prędkości, będzie zgniatało się dłużej, poddając znajdujące się wewnątrz osoby dużo mniejszym przeciążeniom.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów