Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
podpis użytkownika
Nie oszukujmy się, mamy III Wojnę Światową.Do czwartej może dojść po zamieszkach na granicy polsko - chińskiej.
Piątej raczej nie będzie, bo się z Hindusami dogadamy co do kontroli granic.
No kto by się spodziewał, że butla w ognisku jebnie... stawiam w ciemno, że to wyborcy Trumpa. Ich IQ jest równie niskie co reputacja USA po decyzjach tego szaleńca i psychopaty.
Nie znam się, ale wydaje mi się, że to wyj🤬o sam zawór. Gdyby jebnęła butla, to gostek wyglądałby lepiej niż po dronowaniu

Może przyjdzie jakiś ekspert od butli i się wypowie.
Przez was jak dorosnę to będę zwyrolem.... ze wszystkiego się śmiejecie, ale podoba mi się
Masz niby 46 lat, nie ma z czego się cieszyć. J🤬y gnojku.
No ale nie ma róży bez kolcy.
No kto by się spodziewał, że butla w ognisku jebnie... stawiam w ciemno, że to wyborcy Trumpa. Ich IQ jest równie niskie co reputacja USA po decyzjach tego szaleńca i psychopaty.
Jakbyś miał więcej IQ niż statystyczny wyborca żóltogłowego prezydenta to byś wiedział że butle są tak skonstruowane żeby nie wybuchły nawet w ogniu, widać że sie wypaliła prawie cała i tylko resztka wybuchła, jakby p🤬lnęła cała butla to z tego gościa by został smalec, kamerzysta też by się nie cieszył