To jest światowy trend. Knorr prawdopodobnie to zrobił, żeby nie odstawać od reszty i tu kilka przykładów:
1. L’Oreal usunie ze swoich produktów słowo " whitening" (wybielanie) , bo BLM tak zażądało
2. Johnson & Johnson zaprzestało produkcji kremu wybielającego Fine Fairness z powodu ataków BLM ,bo produkty wybielające są nieetyczne
3. Neutrogena wpłaciła 200 tysiecy dolarów na BLM , jak ci oskarżyli firmę o rasizm z powodu produkcji kremu "Fine Fairness Overnight Brightening Cream"
4. Ryż Uncle Ben i placki Aunt Jemima zmienią nazwę na Mr Ben i Mrs Jemima, znikną też twarze wujka i cioci z opakowań
5. Luksusowa francuska marka odzieży Celine została oskarżona o rasizm , ponieważ na Instagramie były tylko 2 czarne modelki, wpłacili 250 tysięcy dolarów na konto BLM
6. Zniknęły z opakowań lodów i słodyczy takie słowa jak Eskimos, chicos , coon i inne związane z mniejszościami czy posiadające konotacje etniczne
Lista zmian nazw szkół , mostów, produktów, ulic, fundacji itp. itd dostępna jest na WIKI
en.wikipedia.org/wiki/List_of_name_changes_due_to_the_George_Floyd_protests