📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 18:08
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:23
🔥
Spowodowała kolizję i uciekała
- teraz popularne
to są artyści a nie jak jakiś palant weżmie sprey i ujebie nowo odmalowany budynek
Wszędzie ten zjebany dubstep
Jestem za tym by malowali te smutne jak... ściany w metrze.
To aż się prosi o coś kreatywnego.
To aż się prosi o coś kreatywnego.
wyjebany montaż, chyba bardziej zrobił na mnie wrażenie niż same murale. jednakowoż,
etam cru>reszta
etam cru>reszta
Zajebiste . I to jest prawdziwa sztuka .
Moim zdaniem to jest duuuuużo bardziej zajebiste.... Kiedyś wrzuciłem jako temat ale admin usunął, dlaczego? tego nie wiem.
WhiteIsRight napisał/a:
rozjebali system, niesamowite wrzuty! zero sadyzmu ale za to 100% hip hopu
czego kurwa?
kam332 napisał/a:
Aha czyli żeby wiedzieć co mi się podoba a co nie, muszę się znać? Tak nie znam się i nie mam pojęcia skąd ten fenomen na podpisy/teksty/napisy czy cokolwiek tam jest
Jak ktoś wspomniał najlepsze z tego wszystkiego to...montaż.
Gdyby całość była taka jak z komentarza "lansnaskary" to bym dał piwo, bo tak jak wspomniałem namalowali tam kilka ładnych rzeczy, i zjebali całą resztę dookoła co moim zdaniem dalej daje gówniany efekt końcowy. Oczywiście nie ujmuje ich zdolnością, wiele bym dał żeby tak samemu potrafić, mówię tylko że mają chuj nie gust.
a swoją drogą dla pierdolonych janów co walą konia bo kolo napierdział trcohe na ścianę, prawilnie przypominam, że Sofles już kilka miesięcy temu wyjebał takiej treści filmik:
youtube.com/watch?v=3cd7BpOR_ec
youtube.com/watch?v=3cd7BpOR_ec
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę: