📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 2:43
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:22
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Robcio1207 napisał/a:
Z tej S4 to tylko napęd na 4 koła został. Stawiam, że ponad 700 kucyków musi mieć.
Słychać przeciesz dokładnie ze ma 714,44 koni mechanicznych.
@TheColt
Qrva stary ubiegłeś mnie tym spostrzeżeniem. Jak się do tego okaże, że filmik jest z kwietnia 2010 to ja nie mam więcej pytań...
Qrva stary ubiegłeś mnie tym spostrzeżeniem. Jak się do tego okaże, że filmik jest z kwietnia 2010 to ja nie mam więcej pytań...
To ma tyle wspolnego z driftem co ken Block
jacek44 napisał/a:
Mam nadzieję, że po obejrzeniu tego krótkiego filmu, wszystkie głąby w golfach, czy innych passatach, zrozumieją, że zaciąganie ręcznego na śniegu to nie jest żaden jebany drift, pedały! Pozdrawiam.
Rozumiem , że posiadacze bmw pokażą nam tej zimy "czym jest drift"? No tak , w lecie polowa furki odpadnie jak zaciągnie się ręczny.
Drift to disco-polo sportów motorowych. Widać po tym jakie buractwo zleciało się do komentarzy
@up wszyscy co piszą, że to nie drift
kiedyś na zawodach jeździło się właśnie AWD, dopiero po pewnym czasie zmieniono wszystko na RWD
AWD jest droższe bo moc silnika musi być ogromna żeby wszystkie koła traciły przyczepność, a w takim RWD nawet 150koni wystarczy na suchym asfalcie do byle jakiego driftu, a nie tylko kręcenia się w kółko
kiedyś na zawodach jeździło się właśnie AWD, dopiero po pewnym czasie zmieniono wszystko na RWD
AWD jest droższe bo moc silnika musi być ogromna żeby wszystkie koła traciły przyczepność, a w takim RWD nawet 150koni wystarczy na suchym asfalcie do byle jakiego driftu, a nie tylko kręcenia się w kółko
Heh, dzięki niemu powiedzenie "masz opony na jedną rundę" przeszło do lamusa Zakręt i po kapciach
Jaram sie jak konopie na Jamajce!
Żaden drift panowie - 4wd Powerslide - dlaczego? Ano bo drift tylko z tylnym napędem, w definicji jest 'uślizg' tylnych kół. Na filmiku widzimy że uślizg występuje na obu osiach, s4 jest awd więc wszystko sie zgadza.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów