18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (6) Soft (1) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: 42 minuty temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 13:56
Avatar
LouisdeFunes 2023-03-12, 0:08 1
Krzywciooo napisał/a:

zajebać raz a porządnie w łeb j



I myślisz że od tak jej to pomoże
Zgłoś
Avatar
stefan szufla 2023-03-12, 1:13
Zamknij morde zydowko pierdolona
Zgłoś
Avatar
zbigniewz 2023-03-12, 7:37
Hah. Dlatego nie jeżdżę komunikacją od 10 lat
Zgłoś
Avatar
blokershk 2023-03-12, 15:10
Baba bez bolca dostaje pierdolca
Zgłoś
Avatar
mazga50 2023-03-12, 23:24
Nie może jej ktoś spuścić wpierdolu porządnego? Taka terapia jest nader skuteczna, bo to nie jest choroba, tylko wyjebane w kosmos ego.
Zgłoś
Avatar
ra0mir 2023-03-13, 12:56 2
LouisdeFunes napisał/a:

I myślisz że od tak jej to pomoże



Tak pomoże. Dotrze do niej, że będą konsekwencje jej czynów. Brutalne i prostackie ale działa.
Zobacz w pierwszym urywku jak koleś z tyłu autobusu mówi, że zaraz w łeb zarobi jak tak będzie pizdę darła. Od razu mordę zamknęła. Liczy się z konsekwencjami.
Zgłoś
Avatar
raistpol 2023-03-14, 0:59
dontdonut napisał/a:

nie wiem co jest śmiesznego w nękaniu osoby chorej psychicznie..



Jako osoba która lwią część życia spędziła mieszkając z osobą chorą psychicznie i widząca oprócz członka mojej rodziny "przepalenie styków" innych ludzi w szpitalach, to jej wyraźnie wyartykułowane racje oraz intencje, poparte teatralnym głosem oraz present perfect confident english, śmiem twierdzić, że jest jedyną w swoim rodzaju.

Przykro się patrzy na jednostki takie jak ostatnio na filmiku nagrywali dziewczynę co darła się w nieboglosy jakby ją mordowali. To jest przykre.
Tutaj babka nie brzmi na taką która potrzebuje pomocy

Zgłoś
Avatar
krasnal_hałabała 2023-03-15, 7:42