Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (2) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 5:32
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 3:27

Zrzutka na serwery i rozwój serwisu

Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.

Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
Lukasz2525 2016-10-01, 12:13
Tak się jeździ na łysych oponach
Zgłoś
Avatar
waloos 2016-10-01, 12:58
A w tej insigni to się w ogóle da wyłączyć ten ESP?

Gość ma pewnie łyse opony. Insignia to w Polsce auto głównie flotowe, a więc z natyranym przebiegiem. Wymienia się opony wtedy jak się skończy bieżnik, tu go zwyczajnie brakło i aquaplaning jak malowany. Na to ESP wiele nie pomoże.
Zgłoś
Avatar
BrianGriffin 2016-10-01, 14:10 1
Miałem taki kiedyś w GTA. Trochę nerwów było.
Zgłoś
Avatar
Wstalodziany 2016-10-01, 17:27
@waloos

nie była to Insignia
Zgłoś
Avatar
waloos 2016-10-01, 18:40
Wstalodziany napisał/a:

@waloos

nie była to Insignia



Faktycznie, to jakaś skodzina, chyba Octavia, nie?
Zgłoś
Avatar
kokos_123 2016-10-01, 20:55
wojniz2 napisał/a:

Z ABS będę mógł hamować z maksymalną możliwą siłą, ale nie zablokuje kół i nie wpadnę w poślizg. Ty natomiast bez ABS wpadniesz w poślizg (współczynnik tarcia jest znacznie mniejszy w poślizgu niż z ABS na granicy poślizgu), lub będziesz próbował bawić się w odpuszczanie hamulca żeby w poślizg nie wpaść (nie ma szans, abyś zrobił to szybciej niż pompa ABS).


Ale abs nie hamuje na granicy poślizgu, on właśnie hamuje z maksymalną mocą i doprowadza do zablokowania się kół i odpuszczenia, i tak w kółko kilkadziesiąt razy na sekundę ( im lepszy tym więcej ).
Niestety cywilne ABS-y w połączeniu z słabymi oponami, czy zawieszeniem, dają często rezultat podobny, lub gorszy od hamowania bez ABS ( niekoniecznie zablokowania kół ). Oczywiście mówię tylko o długości hamowania na suchej nawierzchni, bo główna cecha ABS to nie dopuścić do zablokowania się kół, czyli utraty sterowności, co oczywiście robi.
Zgłoś
Avatar
Guz-00 2016-10-03, 1:57
No to dla panów mądralińskich tak w skrócie jak działa ABS:

Czujnik w piaście mówi komputerowi jaką dokładnie ma prędkość dane koło - czujnik bardzo dokładny.
Komputer ma zaprogramowane jak szybko może zwalniać koło w idealnych warunkach - sucha i czysta nawierzchnia, nowiusieńkie opony - jest to dostosowane do konkretnego samochodu i fabrycznych opon. Jeśli koło zwalnia podczas hamowania szybciej to znak że utraciło kontakt z nawierzchnią czyli wpadło w poślizg - brana jest też pod uwagę prędkość obrotowa innych kół w systemach z ESP jeszcze do tego przeciążenie boczne, kąt skrętu kół i kilka innych informacji. Jak już wcześniej było powiedziane tarcie kinetyczne jest mniejsze od statycznego - czyli innymi słowy kiedy koło się ślizga to ma mniejszą przyczepność i siła hamowania jest mniejsza. ABS w tej w sytuacji odbija część ciśnienia z danego koła które w ten poślizg wpadło, robi to aż wykryje że koło porusza się znów z odpowiednią prędkością. I źle mówią poprzednicy mówiąc że system doprowadza do zatrzymania koła, następnie jego odblokowania i tak w kółko. Koło wcale nie musi stać - wystarczy że porusza się wolniej od reszty lub wzorca.
W większości przypadków ABS powoduje znaczne skrócenie drogi hamowania. Jest kilka sytuacji gdzie jego wyłączenie daje lepsze efekty - np w błocie, albo na mokrych liściach. Jednak na asfalcie mokrym czy suchym żaden człowiek nie może się równać z poprawnie działającym systemem ABS. Żaden. Nawet kierowca rajdowy czy F1. Bo ABS pracuje w dzisiejszych samochodach z prędkością 200hz a często więcej.
Dodatkowo ten "zły" ESP mówi takiemu ABS'owi że samochód w danej chwili skręca albo i nie co pozwala zwiększyć dokładność pracy ABSu - Jak samochód skręca koła kręcą się z różną prędkością, żeby system nie ingerował musi mieć pewny zakres braku reakcji - gdy ma informacje z ESP ile skręca to może sobie wyliczyć ile powinno być, ile jest i na podstawie tego reagować wcześniej i skuteczniej pozwalając jednocześnie na kontynuowanie skrętu.

Nie wierzycie? Sprawdźcie. Wystarczy wam do tego mokry kawałek asfaltu, samochód z ABSem i wolna chwila.

Rozpędzacie auto do np. 50km/h, w wyznaczonym miejscu hamujecie wciskając hamulec do oporu - z całej siły. Tak z trzy razy żeby była jakaś średnia. - Pamiętajcie żeby dać ABSowi chwilkę odpocząć po każdym z hamowań.
Potem odpinacie bezpiecznik ABS dzięki czemu przestaje on działać w stu procentach razem z ESP no i próbujecie swoich umiejętności. Jak któremuś wyjdzie lepszy wynik to stawiam piwo - nie tu na sadolu, prawdziwe w realnym świecie. Bo kurde z mistrzem to ja się chętnie napije.
Zgłoś
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem