Czyli co nieco o tym jak żydowskie rodziny bankierskie ścięły u podstaw prace nad bezpłatną energią.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
29 minut temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Dudeczek napisał/a:
@up
Skoro TY tak bardzo uważałeś na lekcjach fizyki, to powiedz dlaczego nie powinniśmy w to wierzyć?
0:23 pierwsza zasada termodynamiki. Jasne można stwierdzić, że czepiam się słownictwa, ale dla mnie ten dokument przestaje być merytoryczny.
Ps. Nie ma i nigdy nie będzie czegoś takiego jak darmowa energia elektryczna. No chyba, że myślimy o wyładowaniach atmosferycznych, powodzenia życzę w ich wykorzystaniu.
My mamy pierwszego co napęd antygrawitacyjny wymodelował. Dr Jan Pająk. www.totalizm.com
Gdyby nie moja nie-wiedza z fizyki, to bym nie widział ziarna prawdy w spisku anty-darmowej energii. Wiem jedynie, że bezprzewodowy przesył energii to oczywistość - choćby radio kryształkowe. Ale straty energii wynoszą tak dużo, że to nieopłacalne. Chyba żeby znaleźć źródło energii nieskończenie duże i nieskończenie tanie.
I wszystkim ukłon.
totalizm.com/magnocraft_pl.htm - tu jest ten napęd jakby co.
Gdyby nie moja nie-wiedza z fizyki, to bym nie widział ziarna prawdy w spisku anty-darmowej energii. Wiem jedynie, że bezprzewodowy przesył energii to oczywistość - choćby radio kryształkowe. Ale straty energii wynoszą tak dużo, że to nieopłacalne. Chyba żeby znaleźć źródło energii nieskończenie duże i nieskończenie tanie.
I wszystkim ukłon.
totalizm.com/magnocraft_pl.htm - tu jest ten napęd jakby co.
Film propagandowy (lub jakby to kiedyś powiedzieli "demaskujący knowania kapitalistów"), który delikatnie mówiąc nagina fakty. Wokół wynalazków Tesli powstały legendy, w większości zapoczątkowane przez ludzi nie mających pojęcia o czym mówią, które na okrągło spotyka się tu i tam. Przesyłanie energii na odległość jest możliwe, czego dowodem są fale radiowe. Ale moc fali radiowej docierającej np. do radia w samochodzie jest znikoma w stosunku do mocy, która byłaby potrzebna do poruszenia tego samochodu. Prędzej usmażyłoby mózg kierowcy.
Podziwiam was, że wierzycie w takie filmiki, nie mam wykształcenia, wiedzy i doświadczenia żeby wypowiadać się o wdrażaniu takich paliw i technologii więc ciężko mi coś na ten temat powiedzieć ale jak widzę to na sadistic jest sporo naukowców i inżynierów z wieloletnim doświadczeniem w branży więc z pewnością wiecie ode mnie wiele więcej.
Mało tego pewnie wiecie o wiele więcej od naukowców i inżynierów z firm z sektora energetycznnego ale jak wiadomo oni żydom się kłaniają i plują na Polskę, bo jak wiadomo jak gdzieś komuś nie chcą dać kasy na badania to tak naprawdę chodzi o to żeby opluć Polskę i polskich patriotów
PS
Z tego co wiem to badania nad algami morskimi są nawet zaawansowane ale czy produkcja paliwa jest wystarczająco opłacalne z punktu widzenia czysto biznesowego to się okaże. Nie mówiąc o tym, że zaraz się okaże że będzie rwetes bo ja nie chcę lać do mojego diesla czy benzyny gówna z alg bo mi jeszcze wytryski pozapycha...
Mało tego pewnie wiecie o wiele więcej od naukowców i inżynierów z firm z sektora energetycznnego ale jak wiadomo oni żydom się kłaniają i plują na Polskę, bo jak wiadomo jak gdzieś komuś nie chcą dać kasy na badania to tak naprawdę chodzi o to żeby opluć Polskę i polskich patriotów
PS
Z tego co wiem to badania nad algami morskimi są nawet zaawansowane ale czy produkcja paliwa jest wystarczająco opłacalne z punktu widzenia czysto biznesowego to się okaże. Nie mówiąc o tym, że zaraz się okaże że będzie rwetes bo ja nie chcę lać do mojego diesla czy benzyny gówna z alg bo mi jeszcze wytryski pozapycha...
@ujebutor
Energia z ropy i gazu pochodzi ze spalania a czy to będzie szybkie czy wolne to tylko będzie miało na MOC układu.
Proszę o podanie chociaż jednego perpetum mobile może być i w naturze, cokolwiek.
Energia z ropy i gazu pochodzi ze spalania a czy to będzie szybkie czy wolne to tylko będzie miało na MOC układu.
Proszę o podanie chociaż jednego perpetum mobile może być i w naturze, cokolwiek.
miszcz310
Torus, skad sie bierze energia we wszechswiecie? W roznych formach? Czy wszystko nie jest oparte na cyklach? Moim zdaniem energia jest wszedzie, bo ostatecznie wszystko jest energia, tylko jak to pozyskac? Nie znam sie na tych sprawach, ale watpie aby w szkolach uczyli czegos z tym zwiazanego, szkola glownie jest do tworzenia poslusznych pracownikow ktorzy maja zapierdalac, a nie kwestionowac i myslec za siebie.
Torus, skad sie bierze energia we wszechswiecie? W roznych formach? Czy wszystko nie jest oparte na cyklach? Moim zdaniem energia jest wszedzie, bo ostatecznie wszystko jest energia, tylko jak to pozyskac? Nie znam sie na tych sprawach, ale watpie aby w szkolach uczyli czegos z tym zwiazanego, szkola glownie jest do tworzenia poslusznych pracownikow ktorzy maja zapierdalac, a nie kwestionowac i myslec za siebie.
Wszystkim fanom tego typu rewelacji oraz innych o których niektórzy tu piszą polecam twórczość Lema, porządna i pewna fikcja naukowa. Przynajmniej nikt nie będzie miał ewentualnych wątpliwości tak jak w internecie, gdzie wystarczy zarzucić nazwiskiem znanego naukowca, poprzedzić kilka innych 'mądrymi' literami jak np. 'dr' i od razu oczom ukazuje się świat bez głodu, wojen, głupich programów w tv, zajętych miejsc parkingowych, itp., itd.
Teoria eteru odpadła z braku dowodów ale nie bezpowrotnie o czym później.
Teorie względności einsteina to fakt jednak nie są kompletnymi ponieważ generują paradoksy przy warunkach brzegowych. Musi istnieć zatem inne, pełniejsze wyjaśnienie które nie może zdyskredytować teorii względności ale może całkiem zmienić pojmowanie wszechświata.
Teraz wróćmy do eteru. Zauważcie (ci co się znacie troszku) że nauka wraca do pojęcia eteru pod nazwą "ciemna materia" która może być nośnikiem fotonów na płaszczyźnie naszych wymiarów. Coraz bardziej naukowcy przychylają się do faktu że wszechświat ma więcej wymiarów niż 3 (4 z czasem). W teorii strun nasze trzy wymiary to tylko jedna z być może nieskończonej ilości tzw "bran" których wzajemne oddziaływanie postrzegamy w postaci eteru/ciemnej materii jako nośnika fali elektromagnetycznej/
Zresztą jak by nie patrzeć na pewno nie mamy kompletnego obrazu rzeczywistości i nie skreślałbym od razu tak eteru. Ani 11 wymiarowych strun ani energii próżni ani niczego. Należy mieć otwarty umysł a nawet pofantazjować. Tylko z rozsądkiem by nie stracić poczucia rzeczywistości by nie zaprzeczać oczywistym faktom. A zresztą.. nawet "zdrowy zozsądek" to już przeżytek w interpretacjach mechaniki kwantowej..
pozdro
Teorie względności einsteina to fakt jednak nie są kompletnymi ponieważ generują paradoksy przy warunkach brzegowych. Musi istnieć zatem inne, pełniejsze wyjaśnienie które nie może zdyskredytować teorii względności ale może całkiem zmienić pojmowanie wszechświata.
Teraz wróćmy do eteru. Zauważcie (ci co się znacie troszku) że nauka wraca do pojęcia eteru pod nazwą "ciemna materia" która może być nośnikiem fotonów na płaszczyźnie naszych wymiarów. Coraz bardziej naukowcy przychylają się do faktu że wszechświat ma więcej wymiarów niż 3 (4 z czasem). W teorii strun nasze trzy wymiary to tylko jedna z być może nieskończonej ilości tzw "bran" których wzajemne oddziaływanie postrzegamy w postaci eteru/ciemnej materii jako nośnika fali elektromagnetycznej/
Zresztą jak by nie patrzeć na pewno nie mamy kompletnego obrazu rzeczywistości i nie skreślałbym od razu tak eteru. Ani 11 wymiarowych strun ani energii próżni ani niczego. Należy mieć otwarty umysł a nawet pofantazjować. Tylko z rozsądkiem by nie stracić poczucia rzeczywistości by nie zaprzeczać oczywistym faktom. A zresztą.. nawet "zdrowy zozsądek" to już przeżytek w interpretacjach mechaniki kwantowej..
pozdro
Wszystko co mowicie pewnie sie zgadza, ale fakt faktem, ze silniki dzialajace na wodor/elektrycznosc nie weszly do glownego obiegu. Dlaczego?
Tesla byl geniuszem, ale ponoc zbankrutowal przez patenty, czemu tak nagle ktos go zablokowal? Wczesniej radzil sobie swietnie. Podejrzewam, ze jakis bogaty koles stwierdzil ze psuje mu interesy i postanowil go zlikwidowac w ten sposob. Nie dodawalbym do tego teorii o bankierach, bo niedlugo sie okaze ze jedzenie sie psuje, bo bankierzy stwierdzili ze musza miec kontrole nad populacja i potrzebuja psucia sie zywnosci, wiec specjalnie genetycznie modyfikuja zywnosc by sie psula... i nagle pojawia sie znalezione w Mongolii czy Azerbejdżanie sredniowieczne pisma o tym ze zywnosc sie nie psula. Ludzie, dajcie sobie siana.
Szczerze mowiac nie wierze w co 2 zdanie(albo i wiecej) wypowiedziane w tym filmiku, bo to ewidentne bzdury. Poza tym... ludzie, ktos z Was zna chociaz jednego z tych "fizykow" ktorzy byli pokazani? W sumie nie przygladalem sie zbyt bardzo, ale mam wrazenie ze nawet nie podali ich nazwisk. Skoro to taki skandal i pokazali swoje ryje, to dlaczego sie nie upublicznia? Dlatego ze pierdola bzdury i sa zwyklymi wiesniakami z ulicy, ktorzy wiedze na temat fizyki czerpali z magicznego zrodelka nieopodal lasu. Teoria Szczegolnej Wzglednosci bzdura? Z pewnoscia jest niepelna, bo nie bierze pod uwage zjawisk kwantowych, ale w naszym swiecie idealnie sie sprawdza. Swoja droga, jak mozna wierzyc ruskim? Bez przesady, gdyby dysponowali technologia dajaca im przewage nad USA to z radoscia by ja wykorzystali, 100 tys $? Co to jest? Zaplaciliby pacanowi, a jakby nie zrobil nic dzialajacego to na Syberie won. Ruski sie nie pierdola.
Tesla byl geniuszem, ale ponoc zbankrutowal przez patenty, czemu tak nagle ktos go zablokowal? Wczesniej radzil sobie swietnie. Podejrzewam, ze jakis bogaty koles stwierdzil ze psuje mu interesy i postanowil go zlikwidowac w ten sposob. Nie dodawalbym do tego teorii o bankierach, bo niedlugo sie okaze ze jedzenie sie psuje, bo bankierzy stwierdzili ze musza miec kontrole nad populacja i potrzebuja psucia sie zywnosci, wiec specjalnie genetycznie modyfikuja zywnosc by sie psula... i nagle pojawia sie znalezione w Mongolii czy Azerbejdżanie sredniowieczne pisma o tym ze zywnosc sie nie psula. Ludzie, dajcie sobie siana.
Szczerze mowiac nie wierze w co 2 zdanie(albo i wiecej) wypowiedziane w tym filmiku, bo to ewidentne bzdury. Poza tym... ludzie, ktos z Was zna chociaz jednego z tych "fizykow" ktorzy byli pokazani? W sumie nie przygladalem sie zbyt bardzo, ale mam wrazenie ze nawet nie podali ich nazwisk. Skoro to taki skandal i pokazali swoje ryje, to dlaczego sie nie upublicznia? Dlatego ze pierdola bzdury i sa zwyklymi wiesniakami z ulicy, ktorzy wiedze na temat fizyki czerpali z magicznego zrodelka nieopodal lasu. Teoria Szczegolnej Wzglednosci bzdura? Z pewnoscia jest niepelna, bo nie bierze pod uwage zjawisk kwantowych, ale w naszym swiecie idealnie sie sprawdza. Swoja droga, jak mozna wierzyc ruskim? Bez przesady, gdyby dysponowali technologia dajaca im przewage nad USA to z radoscia by ja wykorzystali, 100 tys $? Co to jest? Zaplaciliby pacanowi, a jakby nie zrobil nic dzialajacego to na Syberie won. Ruski sie nie pierdola.
ja pierdole energia nas otacza... kazdy atom przeciez drży a to moze wytwarzac energie ... nie jestem jakims fizykiem czy chuj go wie co ;p ale jak to powtarzal moj nauczyciel od fizyki na chlopski rozum... zrodla energi bezpaliwowej sa tylko jezeli kazdy moglby sobie wybudowac taki generatorek to jak mialy by sie utrzymac firmy paliwowo/energetyczne? nawet na wykladzie jeden profesor mowil ze silniki ktore nie potrzebuja ani energii elektrycznej ani zrodla paliwa byly wykonane tylko firmy paliwowe zrobily zrzutke wykupowaly patenty a patenty szly do kosza i tak sie dzieje caly czas. bo nie wierze ze np konstruktorzy z hondy / suzuki (szczegolnie japonce) nie potrafia zrobic silnika bezpaliwowego... do chuja kurwa mamy takie technologie ze lazik ktorego wyjebano na marsa sam sobie wyladowal a tu nagle problem jest z glupim silnikiem?... sory ale my tak naprawde nie wiemy co wynaleziono a co zniszczono albo silniki elektryczne do samochodow.... kurwa przeciez one byly juz w XXw (z tego co pamietam wycofano sie z nich bo ponoc byly zbyt niebezpieczne....) a teraz nagle staly sie takim hitem... bo co prad stal sie nagle bezpieczniejszy?... ludzie my i tak nigdy sie nie dowiemy co sie dzieje tam na gorze u wladzy a jak ktos wymysli fajny silnik to popelnia na nim samobojstwo
Pierwsza możliwość to napędzanie silnika tłokowego sprężonym powietrzem. Jest to metoda najbardziej znana. Polega na tym, że do zbiornika wtłacza się powietrze pod ciśnieniem kilkuset atmosfer za pomocą sprężarki, która jest napędzana na przykład prądem. Czyli w skrócie; zużywamy prąd, płacimy za niego, otrzymujemy sprężone powietrze, które jest nośnikiem energii. Sprężone powietrze napędza silnik tłokowy dwusuwowy lekkiej konstrukcji o specjalnym wykorbieniu dla zwiększenia sprawności. Osiągi są uzależnione od masy auta, pojemności silnika, pojemności zbiornika na powietrze. Zasięg może wynieść nawet kilkaset kilometrów. Ta metoda to alternatywa dla aut elektrycznych ponieważ koszt produkcji i eksploatacji jest niższy. Nie potrzeba drogich akumulatorów (koszt 20-50 tyś. zł), które kiedyś się zużyją.
Druga możliwość to także jazda na sprężone powietrze ale w tym wypadku do napędu samochodu wykorzystujemy energię cieplną zawartą w powietrzu. Wiele osób (fizyków) wyklucza taką możliwość. Ale fakty są takie że istnieją pompy ciepła których sprawność sięga 400%. W domowych lodówkach pompy mają około 300% sprawności. Wyobraź sobie, gdyby silnik Stirlinga miał 30% sprawności (przy niedużych różnicach temperatur) i współpracowałby z taką pompą, to taki system byłby w stanie się sam napędzać a nawet oddać nadmiar energii kosztem ciepła z zewnątrz (nośnikiem energii cieplnej może być woda, ziemia itp.). Każdy metr sześcienny powietrza zawiera setki watów energii. Im więcej wyssiemy ciepła tym zimniejsze będzie powietrze po przejściu przez urządzenie. W tej technologii stosuje się dwa zjawiska. Pierwsze to zmiana temperatury gazu przez zmianę ciśnienia ( klasyczne rozwiązanie w istniejących pompach ciepła). Drugie zjawisko mniej znane zostało zbadane kilkadziesiąt lat temu. Polega ono na tym że jeśli przez dyszę wyślemy impuls sprężonego powietrza, to za jego strumieniem wytwarza się podciśnienie, które zasysa z okolic dyszy dodatkową ilość powietrza. W efekcie energia kinetyczna tych dwóch mas powietrza potrafi być 2-3 razy większa niż energia samego impulsu. W trakcie tego procesu zachodzi spadek temperatury powietrza. Tak więc mamy więcej sprężonego powietrza o średnio 2,5x kosztem energii termicznej. Sumując dwa wcześniej wymienione efekty powstały samochody (na przełomie kilkudziesięciu lat co najmniej kilkanaście różnych konstrukcji), których "paliwem" było wyłącznie ciepło pobrane z przepływającego powietrza.
Trzecia możliwość najmniej znana wykorzystuje powietrze jako paliwo w dosłownym tego słowa znaczeniu. Ten efekt jest nazwany przez pewnego naukowca AUTOTHERMIA. Jest to proces w którym spala się tylko i wyłącznie powietrze atmosferyczne. Zjawisko jest tłumaczone na podstawie teorii hiper-częstotliwościowej. Teoria fizyka Bazieva z 1994 roku znacząco różni się od innych i opiera się na faktach wynikających z eksperymentów. Główna różnica polega na przyjęciu do teorii nowych elementarnych cząstek znacznie mniejszych od elektronów. Autor nazywa je cząstkami elektrino. Ta teoria pozwoliła lepiej zrozumieć mechanizm spalania. Głównym komponentem jest tlen. Ale jego rola i interakcje zostały odkryte na poziomie cząstek elementarnych - elektron i elektrino. Kiedy wolny elektron w najwyższym potencjale dynamicznej oscylacji wniknie w plazmę, wtedy staje się pierwszym aktywnym komponentem w systemie atomy - jony (plazma). Tworzy się wtedy sfera z atomów tlenu wokół elektronu. Mechanizm wytwarzania energii to elekrodynamiczne interakcjie wolnych elektronów z atomami, podczas gdy negatywnie naładowany elektron warstwa po warstwie odbiera cząsteczki zwane elektrinami. Elektrina z wysoką startową prędkością (~10 do potęgi 16 m/s) oddają swoją kinetyczną energię przez kontakt z otaczającymi atomami i cząsteczkami zamieniając się w fotony a tym samym zmniejszając prędkość do prędkości światła (~10 do potęgi 8 m/s). Ten proces jest nazwany "phase transfer of the highest kind (PTHK)".
Jak widać z powyższego opisu potrzebne są dwie rzeczy: obecność plazmy i wolnych elektronów.
Konieczne jest więc tak przetworzyć powietrze aby rozdzielić tlen i azot do poziomu pojedynczych atomów. Można to uzyskać poprzez wyładowanie elektryczne, pole magnetyczne, eksplozję i inne metody. Bezpaliwowe spalanie powietrza nie wymaga zmian konstrukcyjnych silnika.
W praktyce pierwsze działanie silnika wyłącznie na powietrze uzyskano w 2001 roku. Wykorzystano samochód VAZ-2106, który rozwijał prędkość do 120 km/h. Paliwo zużywano tylko w celach rozruchowych i do nagrzania silnika. Co dało średnio 1 - 1,5 l/100km.
Dla zainteresowanych tematem podaje numery działających patentów:
RU2229619
RU2229620
#2179649
Powyższy tekst oparty jest na arytukule prof. E.I. Andreyeva z magazynu New Energy Techologies #4 (23) 2005 gdzie bardzo dokładnie opisano to zjawisko.
Na zakończenie wspomnę, że autothermia ma ścisły związek z działaniem silnika Pappa i ogniwem Joego oraz po części z technologią opisywaną w patentach Stana Meyera.
________
Silnik Johnsona – PPM
Jest to silnik, który przekracza barierę 100 %, używa magnesów stałych do generowania i podtrzymywania swojego ruchu. Inż. Howard Johnson stwierdził, że przy odpowiednim ułożeniu magnesów energia poruszających się na nich elektronów może stanowić nieskończone źródło energii, dzięki której będą mogły się poruszać nawet pociągi, trolejbusy, działać turbiny i wiele innych urządzeń. Nr. Patentu – 4151431.
________
Ogniwo Joe’ego
Kolejnym urządzeniem wolnoenergetycznym jest właśnie ogniwo Joe’ego. Jest to bańka.
Z nierdzewnej stali, w skład, której wchodzą pierścienie i woda. W tym ogniwie zbierają się cząsteczki zwanej orgonem, to ogniwo może napędzać samochód. Nr. Patentu – 60986.
________
Maszyna N (N – Machine)
Jest to kolejny silnik wolnoenergetycznym, który jest blokowany przez naftowe lobby. Jest wynalazkiem Bruce’a DePalmy.
Maszyna ta składa się z przewodzącego dysku z przytwierdzonymi do niego magnesami stałymi. Skuteczność N-Machine wynosi ok. 104,5%
________
Baterie Telekinetyczne
Jest to wynalazek polaka dr prof. inż. Jana Pająka. W tych bateriach nie ma żadnych ruchomych części, według jego obliczeń taka bateria wielkości lodówki była by zdolna zaspokoić zapotrzebowanie energii małego mieszkania.
________
Tesla
W 1931 r. powstał samochód na silnik elektryczny Pierce-Arrow, o mocy 80 KM i 1800 obr./min. Silnik prądu stałego miał 40 cali długości i 30 cali średnicy, i nie był podłączony do żadnego źródła zasilania. W umówionym czasie przybył Nikola Tesla, poszedł do sklepu radiowego i kupił 12 lamp elektronowych, przewodów i wybranych oporników. Skonstruowany obwód włożył do pudełka o wymiarach 24 cale długości, 12 cale szerokości i 6 cale wysokości. Umieścił pudełko na przednim siedzeniu i jego przewody podłączył do chłodzonego powietrzem, bezszczotkowego silnika. Dwa pręty o średnicy 1 cala wystawały z pudełka na długość 3 cali. Nikola Tesla zasiadł na siedzeniu kierowcy, wepchnął pręty do pudełka, powiedział „teraz mamy moc”, po czym włączył bieg i pojechał! Nikola Tesla stworzył samochód na wolną energię, proszę pomyśleć, co by było, gdybyśmy to dzisiaj stosowali?! Tesla twierdził: Ujarzmiłem promienie kosmiczne i sprawiłem, by służyły jako napęd (…). Ciężko pracowałem nad tym przez ponad 25 lat, a dziś mogę stwierdzić, że się udało (cytat z 10 lipca 1931 roku z Brooklyn Eagle). Ponad 1000 patentów Tesli jest w Nowym Jorku.
Nadmienię tylko że do patentów Tesli 51% udziałów ma Morgan - który je finansował do pewnego czasu.
__________
Thesta-Distatica
Thesta-Distatica to maszyna wolnej energii, oparta na maszynie Wimshursta, czy ogólniej maszynie elektrostatycznej. Została wynaleziona w latach 60. XX wieku w szwajcarskim mieście Linden (blisko Berna). Została zbudowana przez Paula Baumanna i zademonstrowana przez wspólnotę Methernitha, do której Bauman należał.
Jej działanie zostało zademonstrowane dla ponad 30 naukowców i inżynierów na krótko przed 4 sierpnia 1999 roku. Jakkolwiek do dziś nie było naukowego potwierdzenia tego urządzenia, wspólnota Methernitha nie wyraża zgody na jej dokładne zbadanie.
__________
Wieczny silnik molekularny Potapowa
Wieczny silnik Potapowa. Moc 1,4 MW (1900 KM). W czasie roku wytwarzania
energii elektrycznej może zastąpić spalanie ok. 2000 ton węgla. Przewidywany czas pracy silnika bez użycia paliwa: 30 lat.
__________
Lutec
W poniższym linku mamy australijska kompanię, Lutec, która opatentowała największy dotychczas wynalazek wolnej energii czyli magnetyczny generator prądu elektrycznego. Ich dotychczasowy sukces to zbudowanie generatora pradu, który dostarcza energii elektrycznej o mocy 25 kw, i posiada wymiary – średnica około 60 cm, wysokość około 80 cm. 25 kW wystarczy do dostarczenia elektryczności do 5 domów, w których są wyłącznie elektryczne klimatyzatory oraz grzejniki. Na świecie panuje OGŁUSZAJĄCA CISZA. Ponieważ wynalazek ten usunie źródło kasy dla Globalistów – kompanie olejowe…Posłużę się konkretnym przykładem. Każdy magnes posiada niemal nieograniczoną oraz niewyjaśnioną do dzisiaj moc, którą właśnie Lutec wykorzystuje do produkcji generatora prądu.
Wyobraźmy sobie, że kładziemy na magnes drugi magnes o tej samej polaryzacji. Oba się odpychają czyli… oba wykonują pracę. Jeżeli będziemy zrzucać magnes na magnes, będzie jeden drugiego nieustannie odrzucał. Technologia magnetycznego silnika polega na takim ułożeniu magnesów w kole, aby się nawzajem STALE odpychały wprowadzając wirnik w ruch.
Im większy promień wirnika, tym większa ilość magnesów i większa siła odpychania wzajemnego. Także ze średnicą zwiększa się moment obrotowy. Tak to mniej więcej działa. Podobnie jak prądnica, w której także praktycznie nie wymienia się magnesów a dostarczają one energii elektrycznej. Problem ze zwykłym generatorem polega na tym, że trzeba go napędzać silnikiem. W tym przypadku stosuje się silnik magnetyczny, który nie potrzebuje paliwa, ponieważ stałej siły dostarczają magnesy.
lutec.com.au/
lutec.com.au/how.htm
____________
silniki Minato (silnik Kohei Minato)
Silniki Minato zużywają około 20 procent lub jeszcze mniej energii niż silniki konwencjonalne o tym samym momencie obrotowym i mocy. Pracują praktycznie nie wydzielając ciepła oraz niemalże żadnego hałasu, poza tym są znacznie bezpieczniejsze i tańsze (w kategoriach zużywanej energii), są również przyjaźniejsze dla środowiska.
____________
Bezprzewodowe przesyłanie prądu (Układ rezonansowy)
Pierwszy pokaz działania technologii WREL zrobił na publiczności podobne wrażenie jak wcześniej prezentacja transmisji WLAN. Czy pamiętasz, kiedy po raz pierwszy skorzystałeś z bezprzewodowego Internetu? Warto o tym pomyśleć, żeby uświadomić sobie, jak szybko przywykamy do dobrego, czyli do nowego udogodnienia i jak w krótkim czasie zaczynamy każdy nowy wynalazek traktować jako coś oczywistego.
Podstawowa zasada działania WREL opiera się na zjawisku rezonansu: odbiornik WREL (rezonator) jest w stanie wytworzyć energię elektryczną z pola magnetycznego za pomocą miedzianego zwoju. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy nadajnik (również rezonator z miedzianym zwojem) emituje ją na właściwej częstotliwości. Punkt kulminacyjny programu: skręcony drut działa jak biegi w rowerze: niższego biegu używamy, wjeżdżając pod górę, by efektywniej wykorzystywać energię, natomiast wyższych biegów używamy, zjeżdżając z górki. Rozmiar uzwojenia odbiornika decyduje o pobieranym natężeniu i napięciu prądu. Dodatkową zaletą jego działania jest to, że transmiter WREL emituje tylko tyle energii, ile potrzebuje odbiornik.
Opisaną technologię zastosowano już w elektrycznych szczoteczkach albo nowych telefonach komórkowych. Przykładem może być nowa stacja ładująca Touchstone przeznaczona do telefonu Palm Pre. Jednak w tych przypadkach urządzenie musi być bardzo blisko albo nawet dotykać ładowarki, tymczasem WREL świetnie sprawdza się też, gdy w grę wchodzą większe odległości.
____________
Reaktor wodny
Istnieją próbne reaktory, w których rozczepia się H2O na H2 i O, czyli zachodzi elektroliza.
W skład reaktora wchodzi komora z wodą, elektrody węglowe, układu zasilającego w energię elektryczną. Można pomyśleć również nad chłodzeniem, gdyż w takim reaktorze będzie wysoka temperatura, można energię cieplną wykorzystać do ocieplania. Jako dostarczenie energii i chłodzenia można zastosować generator Searla. W reaktorach zaawansowanych stosuje się łuk plazmy. Reaktor oprócz energii cieplnej produkuje mieszankę gazową, która jest wybuchowa, można ją wykorzystać do palnika, albo jako napęd, lub do małej elektrowni cieplnej. NASA zbadało skład gazu reaktora:
Wodór 46.483 %
Dwutlenek węgla 9.329%
Ethylene 0.049%
Ethane 0.005%
Acetylen 0.616%
Tlen 1.164%
Nitrogen 3.818%
Metan 0.181%
Tlenek węgla 38.370%
Reaktor ma wydajność od 120% do 150 %, zatem ilość dostarczanej energii się zwraca.
Faktyczna wydajność może wynosić 400%, ale 250 ulatuje w postaci ciepła i promieniowania ultrafioletowego. W wyniku spalania powstaje para wodna, którą można skroplić, oraz śladowe ilości CO2, które można dostarczyć roślinom do fotosyntezy.
____________
Antygrawitacja
Antygrawitacja jest dla ludzi obecnie jedną z największych potęg. Jest również największą nadzieją i szansą. Antygrawitacja sprawi, że będziemy latać taniej i szybciej, żywność potanieje, gdyż będzie w tańszych i lepszych warunkach, szybciej transportowana. Dzięki antygrawitacji znacznie szybciej skolonizujemy układ słoneczny. Dzięki niej możemy skolonizować inne układy planetarne, gdyż tzw. Napędy konwencjonalne, czyli np: silniki jonowe, jądrowe, i te najgorsze, najzwyklejsze, najwolniejsze, które stosujemy obecnie, są opłacalne tylko wewnątrz układu słonecznego. No chyba, że ktoś chce lecieć tysiącami lat.
Antygrawitacja jest jedyną nadzieją w przypadku, kiedy w układzie słonecznym zabraknie surowców, bądź słońce zacznie gasnąć. Wtedy dzięki antygrawitacji z ogromną prędkością, szybszą od fotonów „śmigniemy” do innych układów, po surowce i nadzieję na dalszą egzystencję naszej rasy.
Antygrawitacyjny napęd rtęciowy
Na wielu starohinduskich i tybetańskich manuskryptach opisane są antygrawitacyjne właściwości rtęci. Na jednym z nich jest opis antygrawitacyjnego pojazdu z rtęciowym napędem. Niemcy przed II wojną światową prowadzili badania nad tym. Rozpoczęli badania w 1933. W 1939 Niemcy posiadali silnik antygrawitacyjny „die Glocke”, czyli dzwon. W tym silniku znajdowały się szybkoobracające się dyski z rtęcią pod wysokim napięciem. W 1939 Niemcy mieli antygrawitacyjny dysk Hanebu I, w 1942 Hanebu II, a w 1945 Hanebu III, którego prędkość maksymalna wynosiła 40 000km/h. Alianckie samoloty 300 razy zauważyły na terenie rzeszy pojazdy antygrawitacyjne. Niemieckie dyski antygrawitacyjne były również widoczne z terytorium Szwajcarii, ich świadkowie domyślali się, że była to niemiecka „Cudowna Broń” – Wunderwaffe. W 1947 amerykanie zaatakowali ostatni bastion rzeszy na Antarktydzie, nową szwabie. Pod koniec wojny alianci przechwycili łódź podwodną z rtęcią. Po wojnie badania nad antygrawitacją prowadzili amerykanie. Przykładowym rtęciowym pojazdem USA jest TR-3B Astra, który latał nad Belgią. Badania nad tym prowadzili również Sowieci oraz chińczycy. Chiny do tego mogły wykorzystać starotybetańskie teksty po inwazji na ten kraj. Chiny i Izrael mogły również poznać amerykańskie tajemnice antygrawitacyjne za pomocą programu Enhanced Promis. Antygrawitacyjne pojazdy, prawdopodobnie należące do IV rzeszy latały nad Irakiem. Kto wie, czy takim pojazdem do nazistowskiej bazy nie uciekli zbrodniarz jihadu.
Jak widać obracanie dysków z rtęcią daje nam antygrawitację, napęd, który był stosowany 12000 lat temu, w czasie atomowych wojen bogów. Na wielu indyjskich manuskryptach są opisy antygrawitacyjnych rtęciowych pojazdów „vimana”. Wtedy były stosowane, dlaczego nie stosujemy ich teraz?
haunebu.hotnews.pl/haunebu1.html
niewyjasnione.pl/temat86/
grawitacja.org/content/view/37/64/
abovetopsecret.com/pages/fighterdisc.html
greendevils.pl/rozne/hyperbo … wabia.html
Amerykańskie pojazdy antygrawitacyjne
X-22 Dark Star
X-22 jest antygrawitacyjnym dyskiem, wiadomo o nim z przecieków z Lockheed Martin. Amerykańscy żołnierze widzieli takie pojazdy w czasie wojny w zatoce perskiej. Podobno dyski stacjonują w podziemnym kompleksie pod King’s Peak w High Uintas Primitive Area na terenie Wasatch Mountains ok. 130 km na wschód od Salt Lake City. Dr. Richard Boylan twierdzi, że pojazdy te mogą być wyposażone w broń, która potrafi niszczyć na poziomie molekularnym.
TR-3B Astra
Jest to antygrawitacyjny pojazd w kształcie trójkąta, był często widywany i filmowany w Belgii, USA, UK, Rosji, najczęściej w okolicach Areny 51, gdzie te pojazdy najprawdopodobniej stacjonują, i gdzie znajduje się jeden z ośrodków badań nad antygrawitacją. Największą tajemnicą tego pojazdu jest napęd. Jest nim pole grawitacyjne, które wytwarzane jest za pomocą reaktora z prawdopodobnie zimną fuzją nuklearną. Pierścień pełniący rolę kolistego akceleratora wypełnionego plazmą nazwany tu systemem rozdziału pola magnetycznego otacza obrotowy przedział załogi. Podobno w części okrągłej tego pojazdu jest plazma, głównie z rtęci, pod ciśnieniem 250000 atmosfer, schłodzona do 150 K i przyspieszona w ruchu obrotowym do 50000 obrotów na minutę (czy nie przypomina się die Glocke ?). Z plazmy uzyskuje się nadprzewodnik, który obracając się w zmiennym polu powoduje zniesienie pola grawitacyjnego o 89 %. To powoduje, że jest lżejszy o 89%, dzięki czemu może wykonywać gwałtowne zwroty w atmosferze, w której osiąga prędkość 9 Macha, powyżej 36600 prędkość jest nieznana, ale na pewno znacznie przekracza 9 Ma. Napęd jest zupełnie bezgłośny, natomiast wyloty dysz są umiejscowione w rogach w celu uniknięcia zmniejszenia masy o 90%, co uczyniłoby siłę ciągu niewystarczającą i nieefektywną, ponadto takiego rozmieszczenia wymaga także „stabilizacja podstawy” lotu, którą wytwarza siła ciągu. Nie będę tu wspominał tzw. Element 115, będący kluczem do zrozumienia w jaki sposób ultra tajne projekty ujrzały światło dzienne poprzez produkcję maszyn zdolnych manipulować grawitacją, został zidentyfikowany dzięki odkryciu superciężkiego pierwiastka o nazwie Element 118, który ulega rozpadowi na Element 114…
koscielec.pl/areatr3b.htm
toydirectory.com/monthly/article.asp?id=1224
SR – 75
Jest to antygrawitacyjny pojazd wykorzystujący jako napęd energię wirującej plazmy rtęciowej, podobnie jak w pierwotnej koncepcji Gerlacha. Prototyp – 1988, wejście do służby – prawdopodobnie 1990.
Jako ciekawostkę mogę podać, że w 1990 nastąpił oblot B-2, który do dalekich przelotów używał elektrograwitacji.
Antygrawitacyjny napęd wodny
Innym rodzajem napędu antygrawitacyjnego jest wir wodny. Odkrycie tego wielkiego napędy zawdzięczamy Victorowi Schaubergerowi, który z pochodzenia jest Austriakiem. W latach 1921 – 29 opracował teorię związane z energią wirów wody i powietrza, którą później wykorzystał w praktyce. W 1934 spotkał się z Adolfem Hitlerem, żeby przedstawić fuhrerowi plan oduzależnienia się rzeszy od paliw konwencjonalnych, oraz plan budowy pojazdów antygrawitacyjnych, na bazie własnej koncepcji lewitacji diamagnetycznej. W 1940 otrzymał osobistą zgodę Hitlera na skonstruowanie modeli dysków wg jego koncepcji opartej na implozji. W 1941 roku odbył się lot tzw. Repulsine typ A, pierwszego w historii obiektu używającego energii nieskończonego wiru powietrza (antygrawitacji), w tym samym roku naukowcy pracujący nad napędem rtęciowym „Dzwon” tworzą spisek, przez który następuje zaprzestanie prac nad koncepcją Schaubergera. W 1944 roku W. Schauberger i jego syn, Walther, zostają odwołani z frontu wschodniego. Prace nad jego koncepcją zostają wznowione ze względu na brak paliw w rzeszy i trudności z opanowaniem napędu na twardą grawitację (rtęć). W tym roku następuje również oblot zaawansowanego antygrawitacyjnego dysku wodnego, opartego o wir wodny. 19 lutego 1945, 3 dni po zamknięciu pierścienia okrążenia wokół Wrocławia przez Armię Czerwoną, następuje oblot pełnowymiarowego dysku Schaubergera, z terenu przyległego do obecnych zakładów PZL”Hydral”. Osiągnięto pułap 12 km i Vmax =2000 km/h. Oblicza się, że gdyby wojna zakończyłaby się ok. 2 miesięcy później, Rzesza za pomocą dysków antygrawitacyjnych zmieniłaby bieg wojny. Po wojnie wodną antygrawitacją zainteresowały się CCCP i USA. Prawdopodobnie w 1977 r. w USA nastąpił oblot dysku na bazie Repulsine B. W 1980 rozpoczęto prace nad dyskiem EKIP (Ekologia i Progress- ekologia i postęp) w zakładach lotniczych w Saratowie, na bazie Repulsine A. Miał to być w założeniach samolot rozpoznawczy o nieograniczonym zasięgu, wykorzystujący energię wiru powietrza do wytworzenia nadmuchu powietrza (efektu Coandy) na kadłub jako napędu (prostsza wersja dysku oblatanego we Wrocławiu ze względu na mniej skomplikowaną turbinę).
Wirowy Generator Ciepła – VHG
Na bazie technologii Schaubergera powstały ciepłownie wykorzystujące wir wodny, których efektywność wynosi ponad 100 %. Takie generatory produkuje koncern AKOIL, generatory te dostarczają ciepło i ciepłą wodę, i pobierają bardzo mało prądu, gdyż produkują więcej ciepła, niż pobierają prądu. Są bardzo efektywne, i tanie, i oczywiście nie pobierają i nie spalają żadnych paliw. Generatory łatwo kupić, obecnie jest produkowany generator ósmej generacji. Na świecie jest wiele miast, szczególnie w Rosji, w których generatory są używane. Nie ma wątpliwości, że efektywność wynosi ponad 100 %, przy tylu użytkownikach tych generatorów. Pod względem kosztów i ekologii VHG są nieporównywalnie bardziej opłacalne od pieców węglowych, gazowych, olejowych i innych zasilanych elektrycznie. Myślę, że może stanowić świetne połączeni z jakimś generatorem Free Energy, który dostarczał by mu prąd, wtedy użytkowanie generatora stałoby się darmowe.
macrodynamix.com/akoil/index-22.htm
wirowy-generator-ciepla.ekologika.com.pl/
Wirowy Generator ciepła i pary – VSG
Na bazie technologii VHG, powstały wirowe generatory pary, które oprócz ciepła produkują parę. Para ma 150 – 160 stopni C, ciśnienie 3 – 4 atmosfer. Para używana jest w procesach technologicznych przy produkcji napojów, także alkoholowych, w browarach, w przy produkcji konserw, krochmalu, wyrabianiu chleba, makaronów i słodyczy, w młynach, przetwórstwie mlecznym, przemyśle tłuszczowym i produkcji mydła, przemyśle tytoniowym, mięsnym, fermach, w przetwórstwie owocowo warzywnym, hodowli grzybów (np. w pieczarkarniach). Generatory pary zasilają suszarnie w zakładach meblarskich, używane są przy produkcji sklejek, w cegielniach, modelarniach, w budownictwie wielkopłytowym, w wytwórniach asfaltu, młynach papierniczych, cementowniach, czy nawet przy produkcji papieru toaletowego lub pieluszek. Para jest ważnym składnikiem procesów produkcyjnych w przemyśle tekstylnym, chemicznym, przy produkcji gumy, pianowej produkcji tworzyw sztucznych (polistyren pianowy), do ogrzewania łaźni, autoklawowania, napędzania pras parowych, i wielu innych. VSG sprzedaje koncern AKOIL. Są bardzo opłacalne, tanio produkują ciepło, dlatego szczególnie opłaca się tam, gdzie produkowane są rzeczy wyżej wymienione.
macrodynamix.com/akoil/index-11.htm
Generator prądu
Obecnie prowadzone są badania nad wirowym generatorem, który zamiast wody potrzebuje tylko powietrze. Generator produkowałby prąd, obecnie jest w fazie testów, taki generator jest super opłacalny, produkuje prąd, a zużyte powietrze nie traci jakości, i można nim oddychać.
- Moc 50kW (generator o mocy 5 MW jest obecnie w fazie opracowań)
- Ciśnienie robocze: 0,1 atmosfery
- Zużycie powietrza: 1200 m3/godz. Powietrze przepracowane nie traci na jakości i nadaje się do oddychania
- Urządzenie działa niezależnie i jest bezobsługowe
- 30% mocy wytwarzanej zużywa sam generator, 70% wykonuje pracę przy wytworzeniu energii.
Generatory są w fazie testów, kiedy zostaną zakończone koncern AKOIL będzie je sprzedawać, ale z drugiej strony pojawił się ostatnio Bloom Boxa chodż nie jestem pewien do końca czy tj to: ( gadzetomania.pl/2010/02/23/ta-sk … nny-wideo/ lub elektroda.pl/rtvforum/topic1587019.html albo cbsnews.com/video/watch/?id=6228923n&tag=api )
macrodynamix.com/akoil/index-24.htm
Grzałka Soniczna Daveyego (Grzałka Davey’a)
Grzałka ta wytwarza efekt telekinetyczny (odmiana pulsowania pola magnetycznego), czyli daje więcej energii do otoczenia, niż pobrała prądu. Każdy może taką grzałkę zbudować, jeśli ma odpowiednią ilość samozaparcia i ambicji – i oczywiście zdolności.
angelus-silesius.pl/articles/grz … eyego.html
elektroda.pl/rtvforum/topic681690.html
Wirowy Generator Ciepła 9ntej generacji WTG – S
W poprzednich częściach skupiałem się na generatorach koncernu AKOIL. Ale produkcją tych generatorów nie zajmuje się tylko AKOIL. Generator ten wykorzystuje technologię Schaubergera do wyprodukowania ciepła, które jest na bardzo potrzebne. Pamiętacie 20 stopniowy mróz tamtej zimy? Generator pracuje w temp. 95 stopni C, jego żywotność wynosi 25 – 20 lat, zasilanie prądem 3 fazowym, napięcie 280 V. Generatory produkują ciepło, czterokrotnie taniej niż gdybyśmy używali gazu. Dzięki tym generatorom zaoszczędzimy dużo prądu, produkując ciepło, które będzie ciosem w koncerny naftowe, gazowe, węglowe i inne wyniszczacie Ziemi. I jeszcze jedno, mianowicie woda z takiego reaktora ma cudowne właściwości, w tym lecznicze – leczy m.in. raka.
Steorn
Technologia Steorna zwana Orbo oparta jest na zwykłych magnesach ułożonych w odpowiedni sposób i łamie jedno z podstawowych praw fizyki – zasadę zachowania energii. Innymi słowy, produkuje nadwyżkę energii, będąc niczym innym jak mitycznym perpetuum mobile
ITD
Druga możliwość to także jazda na sprężone powietrze ale w tym wypadku do napędu samochodu wykorzystujemy energię cieplną zawartą w powietrzu. Wiele osób (fizyków) wyklucza taką możliwość. Ale fakty są takie że istnieją pompy ciepła których sprawność sięga 400%. W domowych lodówkach pompy mają około 300% sprawności. Wyobraź sobie, gdyby silnik Stirlinga miał 30% sprawności (przy niedużych różnicach temperatur) i współpracowałby z taką pompą, to taki system byłby w stanie się sam napędzać a nawet oddać nadmiar energii kosztem ciepła z zewnątrz (nośnikiem energii cieplnej może być woda, ziemia itp.). Każdy metr sześcienny powietrza zawiera setki watów energii. Im więcej wyssiemy ciepła tym zimniejsze będzie powietrze po przejściu przez urządzenie. W tej technologii stosuje się dwa zjawiska. Pierwsze to zmiana temperatury gazu przez zmianę ciśnienia ( klasyczne rozwiązanie w istniejących pompach ciepła). Drugie zjawisko mniej znane zostało zbadane kilkadziesiąt lat temu. Polega ono na tym że jeśli przez dyszę wyślemy impuls sprężonego powietrza, to za jego strumieniem wytwarza się podciśnienie, które zasysa z okolic dyszy dodatkową ilość powietrza. W efekcie energia kinetyczna tych dwóch mas powietrza potrafi być 2-3 razy większa niż energia samego impulsu. W trakcie tego procesu zachodzi spadek temperatury powietrza. Tak więc mamy więcej sprężonego powietrza o średnio 2,5x kosztem energii termicznej. Sumując dwa wcześniej wymienione efekty powstały samochody (na przełomie kilkudziesięciu lat co najmniej kilkanaście różnych konstrukcji), których "paliwem" było wyłącznie ciepło pobrane z przepływającego powietrza.
Trzecia możliwość najmniej znana wykorzystuje powietrze jako paliwo w dosłownym tego słowa znaczeniu. Ten efekt jest nazwany przez pewnego naukowca AUTOTHERMIA. Jest to proces w którym spala się tylko i wyłącznie powietrze atmosferyczne. Zjawisko jest tłumaczone na podstawie teorii hiper-częstotliwościowej. Teoria fizyka Bazieva z 1994 roku znacząco różni się od innych i opiera się na faktach wynikających z eksperymentów. Główna różnica polega na przyjęciu do teorii nowych elementarnych cząstek znacznie mniejszych od elektronów. Autor nazywa je cząstkami elektrino. Ta teoria pozwoliła lepiej zrozumieć mechanizm spalania. Głównym komponentem jest tlen. Ale jego rola i interakcje zostały odkryte na poziomie cząstek elementarnych - elektron i elektrino. Kiedy wolny elektron w najwyższym potencjale dynamicznej oscylacji wniknie w plazmę, wtedy staje się pierwszym aktywnym komponentem w systemie atomy - jony (plazma). Tworzy się wtedy sfera z atomów tlenu wokół elektronu. Mechanizm wytwarzania energii to elekrodynamiczne interakcjie wolnych elektronów z atomami, podczas gdy negatywnie naładowany elektron warstwa po warstwie odbiera cząsteczki zwane elektrinami. Elektrina z wysoką startową prędkością (~10 do potęgi 16 m/s) oddają swoją kinetyczną energię przez kontakt z otaczającymi atomami i cząsteczkami zamieniając się w fotony a tym samym zmniejszając prędkość do prędkości światła (~10 do potęgi 8 m/s). Ten proces jest nazwany "phase transfer of the highest kind (PTHK)".
Jak widać z powyższego opisu potrzebne są dwie rzeczy: obecność plazmy i wolnych elektronów.
Konieczne jest więc tak przetworzyć powietrze aby rozdzielić tlen i azot do poziomu pojedynczych atomów. Można to uzyskać poprzez wyładowanie elektryczne, pole magnetyczne, eksplozję i inne metody. Bezpaliwowe spalanie powietrza nie wymaga zmian konstrukcyjnych silnika.
W praktyce pierwsze działanie silnika wyłącznie na powietrze uzyskano w 2001 roku. Wykorzystano samochód VAZ-2106, który rozwijał prędkość do 120 km/h. Paliwo zużywano tylko w celach rozruchowych i do nagrzania silnika. Co dało średnio 1 - 1,5 l/100km.
Dla zainteresowanych tematem podaje numery działających patentów:
RU2229619
RU2229620
#2179649
Powyższy tekst oparty jest na arytukule prof. E.I. Andreyeva z magazynu New Energy Techologies #4 (23) 2005 gdzie bardzo dokładnie opisano to zjawisko.
Na zakończenie wspomnę, że autothermia ma ścisły związek z działaniem silnika Pappa i ogniwem Joego oraz po części z technologią opisywaną w patentach Stana Meyera.
________
Silnik Johnsona – PPM
Jest to silnik, który przekracza barierę 100 %, używa magnesów stałych do generowania i podtrzymywania swojego ruchu. Inż. Howard Johnson stwierdził, że przy odpowiednim ułożeniu magnesów energia poruszających się na nich elektronów może stanowić nieskończone źródło energii, dzięki której będą mogły się poruszać nawet pociągi, trolejbusy, działać turbiny i wiele innych urządzeń. Nr. Patentu – 4151431.
________
Ogniwo Joe’ego
Kolejnym urządzeniem wolnoenergetycznym jest właśnie ogniwo Joe’ego. Jest to bańka.
Z nierdzewnej stali, w skład, której wchodzą pierścienie i woda. W tym ogniwie zbierają się cząsteczki zwanej orgonem, to ogniwo może napędzać samochód. Nr. Patentu – 60986.
________
Maszyna N (N – Machine)
Jest to kolejny silnik wolnoenergetycznym, który jest blokowany przez naftowe lobby. Jest wynalazkiem Bruce’a DePalmy.
Maszyna ta składa się z przewodzącego dysku z przytwierdzonymi do niego magnesami stałymi. Skuteczność N-Machine wynosi ok. 104,5%
________
Baterie Telekinetyczne
Jest to wynalazek polaka dr prof. inż. Jana Pająka. W tych bateriach nie ma żadnych ruchomych części, według jego obliczeń taka bateria wielkości lodówki była by zdolna zaspokoić zapotrzebowanie energii małego mieszkania.
________
Tesla
W 1931 r. powstał samochód na silnik elektryczny Pierce-Arrow, o mocy 80 KM i 1800 obr./min. Silnik prądu stałego miał 40 cali długości i 30 cali średnicy, i nie był podłączony do żadnego źródła zasilania. W umówionym czasie przybył Nikola Tesla, poszedł do sklepu radiowego i kupił 12 lamp elektronowych, przewodów i wybranych oporników. Skonstruowany obwód włożył do pudełka o wymiarach 24 cale długości, 12 cale szerokości i 6 cale wysokości. Umieścił pudełko na przednim siedzeniu i jego przewody podłączył do chłodzonego powietrzem, bezszczotkowego silnika. Dwa pręty o średnicy 1 cala wystawały z pudełka na długość 3 cali. Nikola Tesla zasiadł na siedzeniu kierowcy, wepchnął pręty do pudełka, powiedział „teraz mamy moc”, po czym włączył bieg i pojechał! Nikola Tesla stworzył samochód na wolną energię, proszę pomyśleć, co by było, gdybyśmy to dzisiaj stosowali?! Tesla twierdził: Ujarzmiłem promienie kosmiczne i sprawiłem, by służyły jako napęd (…). Ciężko pracowałem nad tym przez ponad 25 lat, a dziś mogę stwierdzić, że się udało (cytat z 10 lipca 1931 roku z Brooklyn Eagle). Ponad 1000 patentów Tesli jest w Nowym Jorku.
Nadmienię tylko że do patentów Tesli 51% udziałów ma Morgan - który je finansował do pewnego czasu.
__________
Thesta-Distatica
Thesta-Distatica to maszyna wolnej energii, oparta na maszynie Wimshursta, czy ogólniej maszynie elektrostatycznej. Została wynaleziona w latach 60. XX wieku w szwajcarskim mieście Linden (blisko Berna). Została zbudowana przez Paula Baumanna i zademonstrowana przez wspólnotę Methernitha, do której Bauman należał.
Jej działanie zostało zademonstrowane dla ponad 30 naukowców i inżynierów na krótko przed 4 sierpnia 1999 roku. Jakkolwiek do dziś nie było naukowego potwierdzenia tego urządzenia, wspólnota Methernitha nie wyraża zgody na jej dokładne zbadanie.
__________
Wieczny silnik molekularny Potapowa
Wieczny silnik Potapowa. Moc 1,4 MW (1900 KM). W czasie roku wytwarzania
energii elektrycznej może zastąpić spalanie ok. 2000 ton węgla. Przewidywany czas pracy silnika bez użycia paliwa: 30 lat.
__________
Lutec
W poniższym linku mamy australijska kompanię, Lutec, która opatentowała największy dotychczas wynalazek wolnej energii czyli magnetyczny generator prądu elektrycznego. Ich dotychczasowy sukces to zbudowanie generatora pradu, który dostarcza energii elektrycznej o mocy 25 kw, i posiada wymiary – średnica około 60 cm, wysokość około 80 cm. 25 kW wystarczy do dostarczenia elektryczności do 5 domów, w których są wyłącznie elektryczne klimatyzatory oraz grzejniki. Na świecie panuje OGŁUSZAJĄCA CISZA. Ponieważ wynalazek ten usunie źródło kasy dla Globalistów – kompanie olejowe…Posłużę się konkretnym przykładem. Każdy magnes posiada niemal nieograniczoną oraz niewyjaśnioną do dzisiaj moc, którą właśnie Lutec wykorzystuje do produkcji generatora prądu.
Wyobraźmy sobie, że kładziemy na magnes drugi magnes o tej samej polaryzacji. Oba się odpychają czyli… oba wykonują pracę. Jeżeli będziemy zrzucać magnes na magnes, będzie jeden drugiego nieustannie odrzucał. Technologia magnetycznego silnika polega na takim ułożeniu magnesów w kole, aby się nawzajem STALE odpychały wprowadzając wirnik w ruch.
Im większy promień wirnika, tym większa ilość magnesów i większa siła odpychania wzajemnego. Także ze średnicą zwiększa się moment obrotowy. Tak to mniej więcej działa. Podobnie jak prądnica, w której także praktycznie nie wymienia się magnesów a dostarczają one energii elektrycznej. Problem ze zwykłym generatorem polega na tym, że trzeba go napędzać silnikiem. W tym przypadku stosuje się silnik magnetyczny, który nie potrzebuje paliwa, ponieważ stałej siły dostarczają magnesy.
lutec.com.au/
lutec.com.au/how.htm
____________
silniki Minato (silnik Kohei Minato)
Silniki Minato zużywają około 20 procent lub jeszcze mniej energii niż silniki konwencjonalne o tym samym momencie obrotowym i mocy. Pracują praktycznie nie wydzielając ciepła oraz niemalże żadnego hałasu, poza tym są znacznie bezpieczniejsze i tańsze (w kategoriach zużywanej energii), są również przyjaźniejsze dla środowiska.
____________
Bezprzewodowe przesyłanie prądu (Układ rezonansowy)
Pierwszy pokaz działania technologii WREL zrobił na publiczności podobne wrażenie jak wcześniej prezentacja transmisji WLAN. Czy pamiętasz, kiedy po raz pierwszy skorzystałeś z bezprzewodowego Internetu? Warto o tym pomyśleć, żeby uświadomić sobie, jak szybko przywykamy do dobrego, czyli do nowego udogodnienia i jak w krótkim czasie zaczynamy każdy nowy wynalazek traktować jako coś oczywistego.
Podstawowa zasada działania WREL opiera się na zjawisku rezonansu: odbiornik WREL (rezonator) jest w stanie wytworzyć energię elektryczną z pola magnetycznego za pomocą miedzianego zwoju. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy nadajnik (również rezonator z miedzianym zwojem) emituje ją na właściwej częstotliwości. Punkt kulminacyjny programu: skręcony drut działa jak biegi w rowerze: niższego biegu używamy, wjeżdżając pod górę, by efektywniej wykorzystywać energię, natomiast wyższych biegów używamy, zjeżdżając z górki. Rozmiar uzwojenia odbiornika decyduje o pobieranym natężeniu i napięciu prądu. Dodatkową zaletą jego działania jest to, że transmiter WREL emituje tylko tyle energii, ile potrzebuje odbiornik.
Opisaną technologię zastosowano już w elektrycznych szczoteczkach albo nowych telefonach komórkowych. Przykładem może być nowa stacja ładująca Touchstone przeznaczona do telefonu Palm Pre. Jednak w tych przypadkach urządzenie musi być bardzo blisko albo nawet dotykać ładowarki, tymczasem WREL świetnie sprawdza się też, gdy w grę wchodzą większe odległości.
____________
Reaktor wodny
Istnieją próbne reaktory, w których rozczepia się H2O na H2 i O, czyli zachodzi elektroliza.
W skład reaktora wchodzi komora z wodą, elektrody węglowe, układu zasilającego w energię elektryczną. Można pomyśleć również nad chłodzeniem, gdyż w takim reaktorze będzie wysoka temperatura, można energię cieplną wykorzystać do ocieplania. Jako dostarczenie energii i chłodzenia można zastosować generator Searla. W reaktorach zaawansowanych stosuje się łuk plazmy. Reaktor oprócz energii cieplnej produkuje mieszankę gazową, która jest wybuchowa, można ją wykorzystać do palnika, albo jako napęd, lub do małej elektrowni cieplnej. NASA zbadało skład gazu reaktora:
Wodór 46.483 %
Dwutlenek węgla 9.329%
Ethylene 0.049%
Ethane 0.005%
Acetylen 0.616%
Tlen 1.164%
Nitrogen 3.818%
Metan 0.181%
Tlenek węgla 38.370%
Reaktor ma wydajność od 120% do 150 %, zatem ilość dostarczanej energii się zwraca.
Faktyczna wydajność może wynosić 400%, ale 250 ulatuje w postaci ciepła i promieniowania ultrafioletowego. W wyniku spalania powstaje para wodna, którą można skroplić, oraz śladowe ilości CO2, które można dostarczyć roślinom do fotosyntezy.
____________
Antygrawitacja
Antygrawitacja jest dla ludzi obecnie jedną z największych potęg. Jest również największą nadzieją i szansą. Antygrawitacja sprawi, że będziemy latać taniej i szybciej, żywność potanieje, gdyż będzie w tańszych i lepszych warunkach, szybciej transportowana. Dzięki antygrawitacji znacznie szybciej skolonizujemy układ słoneczny. Dzięki niej możemy skolonizować inne układy planetarne, gdyż tzw. Napędy konwencjonalne, czyli np: silniki jonowe, jądrowe, i te najgorsze, najzwyklejsze, najwolniejsze, które stosujemy obecnie, są opłacalne tylko wewnątrz układu słonecznego. No chyba, że ktoś chce lecieć tysiącami lat.
Antygrawitacja jest jedyną nadzieją w przypadku, kiedy w układzie słonecznym zabraknie surowców, bądź słońce zacznie gasnąć. Wtedy dzięki antygrawitacji z ogromną prędkością, szybszą od fotonów „śmigniemy” do innych układów, po surowce i nadzieję na dalszą egzystencję naszej rasy.
Antygrawitacyjny napęd rtęciowy
Na wielu starohinduskich i tybetańskich manuskryptach opisane są antygrawitacyjne właściwości rtęci. Na jednym z nich jest opis antygrawitacyjnego pojazdu z rtęciowym napędem. Niemcy przed II wojną światową prowadzili badania nad tym. Rozpoczęli badania w 1933. W 1939 Niemcy posiadali silnik antygrawitacyjny „die Glocke”, czyli dzwon. W tym silniku znajdowały się szybkoobracające się dyski z rtęcią pod wysokim napięciem. W 1939 Niemcy mieli antygrawitacyjny dysk Hanebu I, w 1942 Hanebu II, a w 1945 Hanebu III, którego prędkość maksymalna wynosiła 40 000km/h. Alianckie samoloty 300 razy zauważyły na terenie rzeszy pojazdy antygrawitacyjne. Niemieckie dyski antygrawitacyjne były również widoczne z terytorium Szwajcarii, ich świadkowie domyślali się, że była to niemiecka „Cudowna Broń” – Wunderwaffe. W 1947 amerykanie zaatakowali ostatni bastion rzeszy na Antarktydzie, nową szwabie. Pod koniec wojny alianci przechwycili łódź podwodną z rtęcią. Po wojnie badania nad antygrawitacją prowadzili amerykanie. Przykładowym rtęciowym pojazdem USA jest TR-3B Astra, który latał nad Belgią. Badania nad tym prowadzili również Sowieci oraz chińczycy. Chiny do tego mogły wykorzystać starotybetańskie teksty po inwazji na ten kraj. Chiny i Izrael mogły również poznać amerykańskie tajemnice antygrawitacyjne za pomocą programu Enhanced Promis. Antygrawitacyjne pojazdy, prawdopodobnie należące do IV rzeszy latały nad Irakiem. Kto wie, czy takim pojazdem do nazistowskiej bazy nie uciekli zbrodniarz jihadu.
Jak widać obracanie dysków z rtęcią daje nam antygrawitację, napęd, który był stosowany 12000 lat temu, w czasie atomowych wojen bogów. Na wielu indyjskich manuskryptach są opisy antygrawitacyjnych rtęciowych pojazdów „vimana”. Wtedy były stosowane, dlaczego nie stosujemy ich teraz?
haunebu.hotnews.pl/haunebu1.html
niewyjasnione.pl/temat86/
grawitacja.org/content/view/37/64/
abovetopsecret.com/pages/fighterdisc.html
greendevils.pl/rozne/hyperbo … wabia.html
Amerykańskie pojazdy antygrawitacyjne
X-22 Dark Star
X-22 jest antygrawitacyjnym dyskiem, wiadomo o nim z przecieków z Lockheed Martin. Amerykańscy żołnierze widzieli takie pojazdy w czasie wojny w zatoce perskiej. Podobno dyski stacjonują w podziemnym kompleksie pod King’s Peak w High Uintas Primitive Area na terenie Wasatch Mountains ok. 130 km na wschód od Salt Lake City. Dr. Richard Boylan twierdzi, że pojazdy te mogą być wyposażone w broń, która potrafi niszczyć na poziomie molekularnym.
TR-3B Astra
Jest to antygrawitacyjny pojazd w kształcie trójkąta, był często widywany i filmowany w Belgii, USA, UK, Rosji, najczęściej w okolicach Areny 51, gdzie te pojazdy najprawdopodobniej stacjonują, i gdzie znajduje się jeden z ośrodków badań nad antygrawitacją. Największą tajemnicą tego pojazdu jest napęd. Jest nim pole grawitacyjne, które wytwarzane jest za pomocą reaktora z prawdopodobnie zimną fuzją nuklearną. Pierścień pełniący rolę kolistego akceleratora wypełnionego plazmą nazwany tu systemem rozdziału pola magnetycznego otacza obrotowy przedział załogi. Podobno w części okrągłej tego pojazdu jest plazma, głównie z rtęci, pod ciśnieniem 250000 atmosfer, schłodzona do 150 K i przyspieszona w ruchu obrotowym do 50000 obrotów na minutę (czy nie przypomina się die Glocke ?). Z plazmy uzyskuje się nadprzewodnik, który obracając się w zmiennym polu powoduje zniesienie pola grawitacyjnego o 89 %. To powoduje, że jest lżejszy o 89%, dzięki czemu może wykonywać gwałtowne zwroty w atmosferze, w której osiąga prędkość 9 Macha, powyżej 36600 prędkość jest nieznana, ale na pewno znacznie przekracza 9 Ma. Napęd jest zupełnie bezgłośny, natomiast wyloty dysz są umiejscowione w rogach w celu uniknięcia zmniejszenia masy o 90%, co uczyniłoby siłę ciągu niewystarczającą i nieefektywną, ponadto takiego rozmieszczenia wymaga także „stabilizacja podstawy” lotu, którą wytwarza siła ciągu. Nie będę tu wspominał tzw. Element 115, będący kluczem do zrozumienia w jaki sposób ultra tajne projekty ujrzały światło dzienne poprzez produkcję maszyn zdolnych manipulować grawitacją, został zidentyfikowany dzięki odkryciu superciężkiego pierwiastka o nazwie Element 118, który ulega rozpadowi na Element 114…
koscielec.pl/areatr3b.htm
toydirectory.com/monthly/article.asp?id=1224
SR – 75
Jest to antygrawitacyjny pojazd wykorzystujący jako napęd energię wirującej plazmy rtęciowej, podobnie jak w pierwotnej koncepcji Gerlacha. Prototyp – 1988, wejście do służby – prawdopodobnie 1990.
Jako ciekawostkę mogę podać, że w 1990 nastąpił oblot B-2, który do dalekich przelotów używał elektrograwitacji.
Antygrawitacyjny napęd wodny
Innym rodzajem napędu antygrawitacyjnego jest wir wodny. Odkrycie tego wielkiego napędy zawdzięczamy Victorowi Schaubergerowi, który z pochodzenia jest Austriakiem. W latach 1921 – 29 opracował teorię związane z energią wirów wody i powietrza, którą później wykorzystał w praktyce. W 1934 spotkał się z Adolfem Hitlerem, żeby przedstawić fuhrerowi plan oduzależnienia się rzeszy od paliw konwencjonalnych, oraz plan budowy pojazdów antygrawitacyjnych, na bazie własnej koncepcji lewitacji diamagnetycznej. W 1940 otrzymał osobistą zgodę Hitlera na skonstruowanie modeli dysków wg jego koncepcji opartej na implozji. W 1941 roku odbył się lot tzw. Repulsine typ A, pierwszego w historii obiektu używającego energii nieskończonego wiru powietrza (antygrawitacji), w tym samym roku naukowcy pracujący nad napędem rtęciowym „Dzwon” tworzą spisek, przez który następuje zaprzestanie prac nad koncepcją Schaubergera. W 1944 roku W. Schauberger i jego syn, Walther, zostają odwołani z frontu wschodniego. Prace nad jego koncepcją zostają wznowione ze względu na brak paliw w rzeszy i trudności z opanowaniem napędu na twardą grawitację (rtęć). W tym roku następuje również oblot zaawansowanego antygrawitacyjnego dysku wodnego, opartego o wir wodny. 19 lutego 1945, 3 dni po zamknięciu pierścienia okrążenia wokół Wrocławia przez Armię Czerwoną, następuje oblot pełnowymiarowego dysku Schaubergera, z terenu przyległego do obecnych zakładów PZL”Hydral”. Osiągnięto pułap 12 km i Vmax =2000 km/h. Oblicza się, że gdyby wojna zakończyłaby się ok. 2 miesięcy później, Rzesza za pomocą dysków antygrawitacyjnych zmieniłaby bieg wojny. Po wojnie wodną antygrawitacją zainteresowały się CCCP i USA. Prawdopodobnie w 1977 r. w USA nastąpił oblot dysku na bazie Repulsine B. W 1980 rozpoczęto prace nad dyskiem EKIP (Ekologia i Progress- ekologia i postęp) w zakładach lotniczych w Saratowie, na bazie Repulsine A. Miał to być w założeniach samolot rozpoznawczy o nieograniczonym zasięgu, wykorzystujący energię wiru powietrza do wytworzenia nadmuchu powietrza (efektu Coandy) na kadłub jako napędu (prostsza wersja dysku oblatanego we Wrocławiu ze względu na mniej skomplikowaną turbinę).
Wirowy Generator Ciepła – VHG
Na bazie technologii Schaubergera powstały ciepłownie wykorzystujące wir wodny, których efektywność wynosi ponad 100 %. Takie generatory produkuje koncern AKOIL, generatory te dostarczają ciepło i ciepłą wodę, i pobierają bardzo mało prądu, gdyż produkują więcej ciepła, niż pobierają prądu. Są bardzo efektywne, i tanie, i oczywiście nie pobierają i nie spalają żadnych paliw. Generatory łatwo kupić, obecnie jest produkowany generator ósmej generacji. Na świecie jest wiele miast, szczególnie w Rosji, w których generatory są używane. Nie ma wątpliwości, że efektywność wynosi ponad 100 %, przy tylu użytkownikach tych generatorów. Pod względem kosztów i ekologii VHG są nieporównywalnie bardziej opłacalne od pieców węglowych, gazowych, olejowych i innych zasilanych elektrycznie. Myślę, że może stanowić świetne połączeni z jakimś generatorem Free Energy, który dostarczał by mu prąd, wtedy użytkowanie generatora stałoby się darmowe.
macrodynamix.com/akoil/index-22.htm
wirowy-generator-ciepla.ekologika.com.pl/
Wirowy Generator ciepła i pary – VSG
Na bazie technologii VHG, powstały wirowe generatory pary, które oprócz ciepła produkują parę. Para ma 150 – 160 stopni C, ciśnienie 3 – 4 atmosfer. Para używana jest w procesach technologicznych przy produkcji napojów, także alkoholowych, w browarach, w przy produkcji konserw, krochmalu, wyrabianiu chleba, makaronów i słodyczy, w młynach, przetwórstwie mlecznym, przemyśle tłuszczowym i produkcji mydła, przemyśle tytoniowym, mięsnym, fermach, w przetwórstwie owocowo warzywnym, hodowli grzybów (np. w pieczarkarniach). Generatory pary zasilają suszarnie w zakładach meblarskich, używane są przy produkcji sklejek, w cegielniach, modelarniach, w budownictwie wielkopłytowym, w wytwórniach asfaltu, młynach papierniczych, cementowniach, czy nawet przy produkcji papieru toaletowego lub pieluszek. Para jest ważnym składnikiem procesów produkcyjnych w przemyśle tekstylnym, chemicznym, przy produkcji gumy, pianowej produkcji tworzyw sztucznych (polistyren pianowy), do ogrzewania łaźni, autoklawowania, napędzania pras parowych, i wielu innych. VSG sprzedaje koncern AKOIL. Są bardzo opłacalne, tanio produkują ciepło, dlatego szczególnie opłaca się tam, gdzie produkowane są rzeczy wyżej wymienione.
macrodynamix.com/akoil/index-11.htm
Generator prądu
Obecnie prowadzone są badania nad wirowym generatorem, który zamiast wody potrzebuje tylko powietrze. Generator produkowałby prąd, obecnie jest w fazie testów, taki generator jest super opłacalny, produkuje prąd, a zużyte powietrze nie traci jakości, i można nim oddychać.
- Moc 50kW (generator o mocy 5 MW jest obecnie w fazie opracowań)
- Ciśnienie robocze: 0,1 atmosfery
- Zużycie powietrza: 1200 m3/godz. Powietrze przepracowane nie traci na jakości i nadaje się do oddychania
- Urządzenie działa niezależnie i jest bezobsługowe
- 30% mocy wytwarzanej zużywa sam generator, 70% wykonuje pracę przy wytworzeniu energii.
Generatory są w fazie testów, kiedy zostaną zakończone koncern AKOIL będzie je sprzedawać, ale z drugiej strony pojawił się ostatnio Bloom Boxa chodż nie jestem pewien do końca czy tj to: ( gadzetomania.pl/2010/02/23/ta-sk … nny-wideo/ lub elektroda.pl/rtvforum/topic1587019.html albo cbsnews.com/video/watch/?id=6228923n&tag=api )
macrodynamix.com/akoil/index-24.htm
Grzałka Soniczna Daveyego (Grzałka Davey’a)
Grzałka ta wytwarza efekt telekinetyczny (odmiana pulsowania pola magnetycznego), czyli daje więcej energii do otoczenia, niż pobrała prądu. Każdy może taką grzałkę zbudować, jeśli ma odpowiednią ilość samozaparcia i ambicji – i oczywiście zdolności.
angelus-silesius.pl/articles/grz … eyego.html
elektroda.pl/rtvforum/topic681690.html
Wirowy Generator Ciepła 9ntej generacji WTG – S
W poprzednich częściach skupiałem się na generatorach koncernu AKOIL. Ale produkcją tych generatorów nie zajmuje się tylko AKOIL. Generator ten wykorzystuje technologię Schaubergera do wyprodukowania ciepła, które jest na bardzo potrzebne. Pamiętacie 20 stopniowy mróz tamtej zimy? Generator pracuje w temp. 95 stopni C, jego żywotność wynosi 25 – 20 lat, zasilanie prądem 3 fazowym, napięcie 280 V. Generatory produkują ciepło, czterokrotnie taniej niż gdybyśmy używali gazu. Dzięki tym generatorom zaoszczędzimy dużo prądu, produkując ciepło, które będzie ciosem w koncerny naftowe, gazowe, węglowe i inne wyniszczacie Ziemi. I jeszcze jedno, mianowicie woda z takiego reaktora ma cudowne właściwości, w tym lecznicze – leczy m.in. raka.
Steorn
Technologia Steorna zwana Orbo oparta jest na zwykłych magnesach ułożonych w odpowiedni sposób i łamie jedno z podstawowych praw fizyki – zasadę zachowania energii. Innymi słowy, produkuje nadwyżkę energii, będąc niczym innym jak mitycznym perpetuum mobile
ITD
problem w tym ze od 200 lat wypstrykujemy energie która gromadziła się na ziemi przez miliony a co dalej jak się skończy poczekamy az znów się nagromadzi??
dth napisał/a:
Wszystko co mowicie pewnie sie zgadza, ale fakt faktem, ze silniki dzialajace na wodor/elektrycznosc nie weszly do glownego obiegu. Dlaczego?
1). Problem z pozyskiwaniem. Głównym sposobem pozyskiwania na skalę przemysłową jest reforming... gazu ziemnego. Argument, że wodór można uzyskać z wody jest gówno warty. Aby uzyskać dostateczną ilość wodoru (z elektrolizy wody) dla całego transportu w Polsce musielibyśmy wybudować ze 1000 siłowni jądrowych, które służyłyby za dawcę energii potrzebną do przeprowadzania procesu.
2) Problem z przechowywaniem. Wodór to najlżejszy pierwiastek i jego przechowywanie w stanie gazowym jest mało opłacalne. Bardziej opłacalne jest przechowywanie wodoru w stanie ciekłym ale wiąże się to z potrzebą schłodzenia wodoru do tem poniżej 200 stopni C = problem technologiczny i energetyczny.
3) Ogniwa paliwowe są bardzo drogie, szybko się zużywają i wytwarzają prąd stały, który ma znacznie mniej zastosowań niż prąd zmienny. Do uzyskania prądu zmiennego potrzebne dodatkowe urządzenia, które znowu podnoszą koszta.
mało?
Jednym z najciekawszych rozwiązań na bezpaliwową energie są roziwązania oparte na działaniu pola magnetycznego( i to w tym filmie było prawdziwe) i jak również inne solucje : silnik na wodór itp.
@Hauer88
Filmik jak filmik, typowy mętlik w głowie, ale nie takie głupoty się oglądało.
Natomiast twój komentarz to już nie jest dno, to jest rycie w mule.
Większość tych genialnych wynalazków jest kompletnie bez sensu z punktu widzenia fizyki (sprawności powyżej 100%, niewytłumaczalne źródła energii), a linki które podałeś albo nie działają, albo prowadzą do stron gdzie ludzie się z tego śmieją.
Nie zrozum mnie źle, to fajnie że się interesujesz zagadnieniami energetyki, ale zanim zaczniesz się tym chwalić wśród znajomych lub na forach internetowych dokształć się trochę...
Filmik jak filmik, typowy mętlik w głowie, ale nie takie głupoty się oglądało.
Natomiast twój komentarz to już nie jest dno, to jest rycie w mule.
Większość tych genialnych wynalazków jest kompletnie bez sensu z punktu widzenia fizyki (sprawności powyżej 100%, niewytłumaczalne źródła energii), a linki które podałeś albo nie działają, albo prowadzą do stron gdzie ludzie się z tego śmieją.
Nie zrozum mnie źle, to fajnie że się interesujesz zagadnieniami energetyki, ale zanim zaczniesz się tym chwalić wśród znajomych lub na forach internetowych dokształć się trochę...
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów