📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 15:34
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 13:32
📌
Powodzie w Polsce
- ostatnia aktualizacja:
10 minut temu
Mam BMW.. po torach nie szalałem, zwykły klekot 2.0, ale jedno jest niezwykle ważne - gość sprawiał wrażenie mnie samego sprzed kurwa 10 lat w jakimś jebanym Gran Turismo czy innym nid for spidzie - kiedy nie miałem jeszcze prawa jazdy + ZERO instynktu samozachowawczego podczas wpadania w poślizg. No kurwa, to miał być ogarnięty kierowca? Może jeszcze rajdowy?
.
.
.
Ja pierdolę, miałem kiedyś - w zeszłym roku - bardzo nieciekawą sytuację na ekspresie między Krakowem a Zakopanym, konkretniej za szybko zmieniłem pas (kierownica w lewo i but) - nie przewidziałem, że nawierzchnia była dosyć mokra (mżawka).
Momentalnie postawiło mnie praktycznie bokiem, do dziś pamiętam jak miałem najpierw jedną a potem prawie drugą barierkę przed sobą. Solidnie ponad 70km/h, obsrałem się prawie na miejscu, ale jakoś naprzemiennie używając gazu z hamulcem + napierdalając kierownicą od lewej do prawej udało mi się ustabilizować tor jazdy. Miałem wtedy jakieś 45-50km/h.
Paradoksalnie jeszcze bardziej polubiłem RWD, bez niego nie byłoby tej szopy, ale z drugiej strony - naprawdę, można wybronić się z pięknego gówna, nie tylko z naszej winy.
Już nawet fizyk za technikum mówił wprost - z samych praw fizyki wynika, że tył napęd jest lepszy do zapanowania nad autem, kontrolę nad nim.
.
.
.
Ja pierdolę, miałem kiedyś - w zeszłym roku - bardzo nieciekawą sytuację na ekspresie między Krakowem a Zakopanym, konkretniej za szybko zmieniłem pas (kierownica w lewo i but) - nie przewidziałem, że nawierzchnia była dosyć mokra (mżawka).
Momentalnie postawiło mnie praktycznie bokiem, do dziś pamiętam jak miałem najpierw jedną a potem prawie drugą barierkę przed sobą. Solidnie ponad 70km/h, obsrałem się prawie na miejscu, ale jakoś naprzemiennie używając gazu z hamulcem + napierdalając kierownicą od lewej do prawej udało mi się ustabilizować tor jazdy. Miałem wtedy jakieś 45-50km/h.
Paradoksalnie jeszcze bardziej polubiłem RWD, bez niego nie byłoby tej szopy, ale z drugiej strony - naprawdę, można wybronić się z pięknego gówna, nie tylko z naszej winy.
Już nawet fizyk za technikum mówił wprost - z samych praw fizyki wynika, że tył napęd jest lepszy do zapanowania nad autem, kontrolę nad nim.
Boże kurwa jaki amator. Auto bez abs a on hamulec w podłogę i jedzie zdziwiony, że auto nie skręca...
Jakoś mi nie szkoda, w końcu be em wu.