📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 14:43
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Mam BMW.. po torach nie szalałem, zwykły klekot 2.0, ale jedno jest niezwykle ważne - gość sprawiał wrażenie mnie samego sprzed kurwa 10 lat w jakimś jebanym Gran Turismo czy innym nid for spidzie - kiedy nie miałem jeszcze prawa jazdy + ZERO instynktu samozachowawczego podczas wpadania w poślizg. No kurwa, to miał być ogarnięty kierowca? Może jeszcze rajdowy?
.
.
.
Ja pierdolę, miałem kiedyś - w zeszłym roku - bardzo nieciekawą sytuację na ekspresie między Krakowem a Zakopanym, konkretniej za szybko zmieniłem pas (kierownica w lewo i but) - nie przewidziałem, że nawierzchnia była dosyć mokra (mżawka).
Momentalnie postawiło mnie praktycznie bokiem, do dziś pamiętam jak miałem najpierw jedną a potem prawie drugą barierkę przed sobą. Solidnie ponad 70km/h, obsrałem się prawie na miejscu, ale jakoś naprzemiennie używając gazu z hamulcem + napierdalając kierownicą od lewej do prawej udało mi się ustabilizować tor jazdy. Miałem wtedy jakieś 45-50km/h.
Paradoksalnie jeszcze bardziej polubiłem RWD, bez niego nie byłoby tej szopy, ale z drugiej strony - naprawdę, można wybronić się z pięknego gówna, nie tylko z naszej winy.
Już nawet fizyk za technikum mówił wprost - z samych praw fizyki wynika, że tył napęd jest lepszy do zapanowania nad autem, kontrolę nad nim.
.
.
.
Ja pierdolę, miałem kiedyś - w zeszłym roku - bardzo nieciekawą sytuację na ekspresie między Krakowem a Zakopanym, konkretniej za szybko zmieniłem pas (kierownica w lewo i but) - nie przewidziałem, że nawierzchnia była dosyć mokra (mżawka).
Momentalnie postawiło mnie praktycznie bokiem, do dziś pamiętam jak miałem najpierw jedną a potem prawie drugą barierkę przed sobą. Solidnie ponad 70km/h, obsrałem się prawie na miejscu, ale jakoś naprzemiennie używając gazu z hamulcem + napierdalając kierownicą od lewej do prawej udało mi się ustabilizować tor jazdy. Miałem wtedy jakieś 45-50km/h.
Paradoksalnie jeszcze bardziej polubiłem RWD, bez niego nie byłoby tej szopy, ale z drugiej strony - naprawdę, można wybronić się z pięknego gówna, nie tylko z naszej winy.
Już nawet fizyk za technikum mówił wprost - z samych praw fizyki wynika, że tył napęd jest lepszy do zapanowania nad autem, kontrolę nad nim.
Boże kurwa jaki amator. Auto bez abs a on hamulec w podłogę i jedzie zdziwiony, że auto nie skręca...
Jakoś mi nie szkoda, w końcu be em wu.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów