18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (1) Soft (8) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 20:05
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 20:49
BMW E36 Race Car
maxvolumePL • 2013-06-01, 8:57
Rolf van OS w swoim E36 STW, zapierdala jak szalony. Z ostatniego miejsca, na pudło. Dźwięk jaki wydaje z siebie ta rajdówka, poprostu Według źródła, motor kręci się do 10 000 RPM

Dla ADHD, od 0:30

Enjoy

Zgłoś
Avatar
pondito 2013-06-03, 8:48
Czy mógłby mnie ktoś uświadomić dlaczego w autach takiego przeznaczenia, tak okropnie wyje dyfer(domyślam się że to dyfer... A może to skrzynia?) Ma to związek ze szperą? Może w takich autach są luzy na wałku atakującym? Pytam z czystej ciekawości.
Zgłoś
Avatar
maxvolumePL 2013-06-03, 9:26 3
pondito, dźwięk ten wydaje skrzynia. Jest to tzw skrzynia kłowa. Nie posiada synchronizatorów, jak w zwykłej skrzyni, biegi przebija się na "ostro". Dźwięk jest spowodowany przez to, w jaki sposób zębatki zachodzą na siebie. Nie ma tradycyjnego "ślimaka", tylko zęby zachodzą na siebie "na żywca". Wykonana jest z duuuużo trwalszych stopów niż skrzynia tradycyjna. Jedyna wada: Cena około 25 000 PLN



A tu Duży fiacik z takową skrzynia

Zgłoś
Avatar
Frusciante93 2013-06-03, 9:52
Do autora. Od kiedy samochód wyścigowy nazywamy rajdówką?
Zgłoś
Avatar
maxvolumePL 2013-06-03, 9:58
Kurwa, jeszcze ktoś się będzie przypierdalał, że na niedzielny kacu z rana, napisałem "rajdówką"
Zgłoś
Avatar
Purgen 2013-06-03, 10:06
Silnik w tym czymś to S42B20.
Zgłoś
Avatar
Lolek11 2013-06-03, 13:11
@maxvolumePL, Jak Ci tak na wadze zależy to wypierdol deskę, wygłuszenia i resztę plastików tylna klapę, błotniki, maskę i zrób je z laminatu jak nie masz pilota to fotel też wyjeb i ew szyby zamień na plastik. Zejdziesz z wagi gdzieś z 50kg i zamontujesz klatkę i tak pewnie będzie lżejszy niż w tej chwili
Zgłoś
Avatar
maxvolumePL 2013-06-03, 13:47
Lolek11, wszystko jest dalej w fazie rozwojowej. Maska już jest z laminatu, kanapy z tyłu nie ma, fotel musi zostac, deskę miałem już kiedyś wyjebaną, ale jakoś mnie to za bardzo "raziło" w oczy, i źle mi się jeździło, więc wróciła na swoje miejsce. W planie mam jeszcze wrzucenie turbo, albo kompresora, ale niestety żeby dograc to tak jak należy, potrzeba parę tysi wybecalowac. A jak już będzie na podwójnym oddechu, to klatka na pewno trafi do budy
Zgłoś
Avatar
karoldeicide 2013-06-03, 14:13
podczas oglądania filmiku dwa razy biegłem do kuchni - myślałem że woda na herbatę się gotuje
Zgłoś
Avatar
arsene007 2013-06-03, 16:03
dodam tylko do skrzyni biegów kłowej . Dźwięk ten nie jest dlatego że nie ma " ślimaka " i że " biegi nachodzą żywcem " tylko dlatego, że są to koła o zębach prostych. W autach drogowych skrzynie mają zęby skośne, przez co są ciche. Kiedyś auta drogowe też miały koła o zębach prostych i "wyły" jak to. Zęby są proste dlatego, że przy zębach skośnych nie można by zastosować kłowego mechanizmu zmiany biegów ( praktycznie). przykład spoza rajdu: Ursus 4011 oraz C-360 to licencyjny Zetor 4011, jako że zęby proste sa tańsze w produkcji to w polskich ciągnikach są zęby proste , a w czeskich skośne ( zarówno w zwolnicach jak i w moście) . Skutek : Ursus " wyje " , Zetor nie .
Zgłoś
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów