18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (6) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:27
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 3:27
Boba trolluje supercary.
w................m • 2013-07-28, 0:01
Interesujecie się motoryzacją, supersamochodami, prędkościami i stroną techniczną?
Większość osób uważających się za fanów motoryzacji wywodzi się z nfs'ów a otwarcie maski byłoby dla nich nie małym problemem.
Jarają was plastikowe supercary z ogromną mocą, błyszczącym lakierem a każdych ich centymetr jest sprawdzany w tunelu aerodynamicznym, tworzone przez profesjonalne teamy dla jakiegoś kierowcy za miliony dolarów? Boba Kettler pracuje sam, sam dla siebie jest kierowcą, mechanikiem i każdym kto pracuje przy takich projektach i swoim GOLFEM trolluje wielomilionowe inwestycje.

Na filmie pokazane oczywiście wyścigi na 1/4 mili (używa do 4 biegów), ale jak twierdzi sam Boba, na 6 biegu byłby w stanie osiągnąć 440km/h.

Od siebie dodam, że to golf z 91 roku, jest to "SERYJNY" silnik Golfa MK2 (nie jak np. w veyronie wykonany z dokładnością do jednej milionowej milimetra) dokładnie to 1.8L 16V GTI (seryjnie o mocy 140HP).
Patrząc na wiek jednostki napędzającej to są to niewielkie modyfikacje takie jak wzmocnienie bloku silnika, wymienione sprzęgło, korbowody, wał i tłoki. Poza tym układ wydechowy i wtryskowy.

Do tego najważniejsza część turbina GARRETTA z ogromnym ciśnieniem 4,25bar.

Specjalnie dla hejterów golfów.

Dla jasności nie jeżdżę golfem!

Było już o tym samochodzie w przypadku pojedynku między GTR'em i Veyronem. Oczywiście zaczęły się spekulacje typu "z golfa została tylko seryjna buda", "golf wybebeszony to lekki" (waży 1145kg więc wcale nie taki lekki). Aaa i jest oczywiście dopuszczony do ruchu ulicznego więc full street (więc nie wyjeżdżajcie mi tu z jakimiś dragsterami "bo szybciej pojechał to gówno"). Rozwiałem wątpliwości i dodałem kilka szczegółowych i ważnych informacji.

Linki:

Temat z pojedynku Veyron i GTR:
sadistic.pl/nierowny-pojedynek-3-samochodow-vt213226.htm2310335

Wiele innych filmów z projektów "Boba Motoring" dostępne na jego kanale jutub pod nazwą "Boba Motoring".

Zgłoś

Zrzutka na serwery i rozwój serwisu

Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.

Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
Ciapaty88 2013-07-29, 16:14 3
Połowa z was, jeśli w ogóle ma samochód to pewnie jest Astra, Octavia, Fabia, Focus albo Golf z dieslu, który ma koło 11-13 sekund do setki, a Wy dalej pierdolicie, że to dalej golf:) I jakby co, Golf MKI oraz MKII mają duszę.
P.S. Ja sam jeżdżę Octavią 2002 rok diesel I bym zamienił się na Golfa I lub II GTI bez wahania. Od ręki
Zgłoś
Avatar
argoh 2013-07-29, 16:26
Ciapaty88 napisał/a:

Połowa z was, jeśli w ogóle ma samochód to pewnie jest Astra, Octavia, Fabia, Focus albo Golf z dieslu, który ma koło 11-13 sekund do setki, a Wy dalej pierdolicie, że to dalej golf:) I jakby co, Golf MKI oraz MKII mają duszę.
P.S. Ja sam jeżdżę Octavią 2002 rok diesel I bym zamienił się na Golfa I lub II GTI bez wahania. Od ręki


Golfy mają duszę?
Zgłoś
Avatar
Atreyu 2013-07-29, 16:27
To dalej Golf. Auto mniej popularne w miastach, bardziej popularne na wsiach [fakt] - nie obrażając nikogo.

Równie dobrze mógłby to być i maluch.

Co ja mówię - równie dobrze mógłby to być wóz z węglem [wunglem] i silnikiem!

Wtedy fanatycy dorożek mówiliby jakie to wozy z węglem są fajne, jaką mają duszę, jak zamiatają fury do lansu za miliony!

Prawda jest taka że to tylko bardzo szybki Golf, prócz osiągów na dragu to nieciekawy samochód. Natomiast Wasze Golfy - nie mają tych osiągów i niewiele z tego och ach patrzcie - pozostaje.

Dziękuję za uwagę.
Zgłoś
Avatar
q................5 2013-07-29, 16:43
@wysprzeglam - wybacz ale za cienki jesteś dla mnie w tej dyskusji. Dobra, Golf i nic więcej ale spadaj z tym z sadistic. Nie masz pojęcia o stosunku masy do mocy, nie wiesz co to moment obrotowy. Jarasz się autem które z nazwy tylko jest Golfem. Na dodatek jarasz się tym kontekście wyścigów na prostej. Emocje jak przy wyciąganiu zawleczki przed odkręceniem nakrętki piasty w Polonezie. Ale wiesz, każdemu według potrzeb, niektórych nawet kręci Tour De Pologne. Takiego "ścigacza" to można zrobić nawet z kosiarki, ponawiam pytanie które i tak zostanie bez odpowiedzi: po co? I żebyś nie miał za łatwo, szanuję mechaników, inżynierów. Natomiast brak mi szacunku dla ludzi, którzy za wszystko płacą innym po to tylko, żeby w tej starej budzie mieć tyle kM ile nikt nie miał wcześniej. To snobizm i sztuka dla sztuki kolego. Oczywiście, masz do tego prawo, możesz się tym kręcić jak usole wrestlingiem, Twoja sprawa. Tylko nie narzucaj nikomu swojego toku (bez)myślenia.
Zgłoś
Avatar
AnalDewastator 2013-07-29, 17:12 1
@wysprzeglam

1. Gwarantuję ci, że silnik jest zakuty i nie posiada już seryjnej pojemności.
2. 0-100 km/h golf jest szybszy? A na jakich oponach? Niech użyje dopuszczonych do ruchu i zobaczymy czy nadal będzie miał przewagę 0,5 sekundy.
3. Żywotność silnika jak i reszty podzespołów jest tragicznie niska w golfie. Tam co kilka sprintów jest do rozebrania WSZYSTKO (napędy, dyfry, silnik, sprzęgło, skrzynia)
4. Sprzęgło nie pozwala na "normalne" poruszanie się autem. Miałem okazję ruszyć na bardzo przyzwoitym spieku, da się, ale po małym korku miałbym serdecznie dość tego auta o ile noga wcześniej by mi nie odpadła. W Bugatti masz bardzo przyjazny automat
5. Golf jedzie tylko "górą". Veyron przyśpiesz w całym zakresie obrotów a golf w bardzo wąskim. Na każdym małym i technicznym torze, na każdym KJS'ie itp. objechałby tego golfa maluch. Niestety takie są realia.
6. Jeśli uważasz że bezpieczniej jest wyjebać tą puszką z klatką pospawaną w garażu niż veyronem to pogratulować mi zostało. Nie zapomnij tylko kasku, bo się zabijesz przy 50km/h i nie potrzeba będzie ci 300km/h.
7. Jak ci się uda rozpędzić tego golfa ze świateł, pokonując jakąś "cipę" w ferrari za chuj wie ile milionów to się przeżegnaj bo z tymi heblami szybko się nie zatrzymasz.

Szacun dla gościa! Fajna puszka do dragu za którym nie przepadam.
Panie, spójrzmy prawdzie w oczy. Z CZYM DO CZEGO? Ten golf jest lepszy od veyrona tylko na prostej i tylko w określonych warunkach i to by było na tyle.
Skoro tak jeździsz po veyronie, że to żadne cudo techniki to czemu inni producenci go nie pokonają? Chcesz żeby veyron był szybszy? A kto ci broni odchudzić do gołej blachy veyrona i zaspawać go klatką i zmienić program żeby więcej turbo pompowało?

Pierdolisz jak potłuczony.

Nie wiem po co to wszystko skrobałem... Czekam na rzetelną odpowiedź.
Zgłoś
Avatar
necroboss 2013-07-29, 17:32
Panie autor, niekiedy cena ma swoje odzwierciedlenie niestety Każde auto po odpowiednim tuningu wyciągnie 400km/h albo i więcej, kwestia chęci i dodatkowych inwestycji. Kwestia jest taka, że niektórzy chcą jeździć szybko, nie chce im się z tym bawić i stać ich na kupno. Dlatego są firmy, które to robią za nich.

Jednak, ten golfik, mimo że potężny - nie wygra wyścigu innego niż 1/4 mili (bądź inne prostoliniowe wyścigi) przykładowo właśnie z najlepszym obecnie japońskim GT-R R35 skylinem i to w wersji fabrycznej, nie modernizowanej. Dlaczego? Bo tym japońskim gównem wpadasz w każdy zakręt z prędkością 80-150km/h, nawet kiedy jesteś całkowitym amatorem, samochód jest niemalże przyklejony do podłoża, nic cię nie interesuje, jak jesteś kozak, to nawet możesz driftować bez palenia ogumienia i dodać więcej gazu w momencie, kiedy jesteś już pewny zakrętu i auta. I tutaj odgrywa właśnie swoją rolę ta ogromna kasa, balansowanie auta, areodynamika, profilowanie zawieszenia, potężna dawka elektroniki i dostosowane zawieszenia KAŻDEGO koła osobno. Golfikiem, nawet nie wiadomo jak szybkim, nie oszukujmy się - zabijesz się. I tutaj widzę typowego wieśniaka, kupić sobie golfa, rasować go do 1000km, a potem rozjebać się na pierwszym lepszym zakręcie, bo takim golfikiem nigdy nie będziesz wstanie dostosować prędkości do wymogów ulicy

Tak i można tez mówić, że przecież są wyścigi fabrycznych samochodów np. WRC - to błąd. Zasada zawodów WRC jest prosta - maksymalna moc taka i taka, ilość tłoków taka i taka, masa taka i tak, ma wyglądać jak fabryczny, a reszta jest już całkowicie poza jakakolwiek kontrolą. Tam ścigają się auta fabryczne tylko z nazwy.

Te auta kosztująca miliony euro dzielą się na pięć kategorii:
1. luksus i bezpieczeństwo np. Bentley czy Jaguar
2. wyścigowe proste - duża dawka mocy, małe bezpieczeństwo, skupienie się na prędkości np. Bugatti, Maserati
3. wyścigówki japońskie - przeznaczone do ostrego pokonywania zakrętów i świetnego przyśpieszenia np. Nissan, Mitsubishi
4. wyścigówki popisowe - auta, które czerpią coś ze wszystkiego, ale same w sobie nie wiadomo do czego są np. Ferrari, Porshe, Aston Martin
5. typowe popisówy dla hamburgerów np. Mustang, Camaro, Chellenger
Zgłoś
Avatar
las84500 2013-07-29, 18:47
Miałem nie wrzucać tego starego kotleta z ery dzieci neo ale nie mogę się powstrzymać

Zgłoś
Avatar
T................n 2013-07-29, 19:12
Może i ładnie jeździ, ale jak dla mnie to wygląda jak zwykle wiejskie gówno.
Zgłoś
Avatar
EvilPablo 2013-07-29, 21:10
wszytsko fajnie ale vieśwagen dalej bedzie vieśwagenem i tyle.
Zgłoś
Avatar
Artekkoz 2013-07-29, 21:52
I to jest właśnie benzyna we krwi. Sam planuje małego swapa w Polonezie- choć takie projekty jak mój ( bo VW od Boby z serią wspólną mają chyba tylko budę) są ekonomicznie nieuzasadnione, to i tak to zrobię choćby po to by patrzeć na zdziwione miny innych Miłość do motoryzacji zaczyna się tam gdzie przestaje się patrzeć na markę czy cenę, a dostrzega się w aucie duszę której większość aut jednak nie ma.
Zgłoś
Avatar
Montifer 2013-07-29, 22:29
Penis w oczodół dla ludzi którymi pasją jest pisanie w sieci, że golf i inne state samochody to gówno.

A teraz zapierdalać na autobus chujki
Zgłoś
Avatar
Szczam_na_Zakrystii 2013-07-29, 23:59
A podsumować to można krótko:
Każdy ma swój gust.

Samochody na ćwiartkę są tak samo przydatne jak WRC czy inne DTMy.
Stworzone tylko do jednego i niczego innego i nie da się ich porównać z seryjnymi samochodami.
Wystarczy tylko tego Golfa zatankować paliwem które jest ogólnie dostępne (95/98) a straci połowę mocy.

Spinki czy golf jest kultowym samochodem czy nie też radzę sobie odpuścić gdyż dla jednego będzie kultowy a dla innego kultowym będzie Civic czy tam nie wiem Kadett.
W każdym bądź razie wolał bym jeździć Golfem niż Ikarusem
Zgłoś
Avatar
chrzanu34 2013-07-30, 0:38
a tu macie e30 z turbo ;] też robi swoje
sadistic.pl/bmw-e30-vs-nissan-gt-r-vs-porsche-911-turbo-vt147686.htm?h...
Zgłoś
Avatar
Maciush 2013-07-30, 1:09
Fajnie ze ma jakies hobby w zyciu.
Zgłoś
Avatar
d................i 2013-07-30, 8:24
za gazownika nie ma piwa
Zgłoś
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem