na sportowo
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:37
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
2024-11-27, 17:56
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
🇬🇧 English version
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Support us
🇵🇱 Polska wersja
Hello guest,We hope you enjoy our movies. Please consider a small donation to help us to cover the costs of our servers.
Thank you for your support!
Support us with PayPal already done / not interested
ciekawa podsterowność. Jeździłem pare razy miśkiem serią i nie wyczułem takiej
@jarekddz- seryjne Evo IX ma się tyle do gotowej N-grupy co twój go-cart do bolidu F1. Przede wszystkim wszystkie cywilne Ewo na europejski rynek szły z aktywnym tylnym dyfrem poza wersjami RS, które szły pod zabudowę do N-gr bo homologacja zabrania aktywnego dyfra. Na pasywnym auto jest zdecydowanie trudniejsze do ogarnięcia. Poza tym ogromne szpery, sporo mniej wagi i jazda rajdowa czyli na granicy, a tu Evo jest specyficzne. Ma bardzo wysoką granicę błędu możesz odpie*dolić sporo i wyciągnie cię za dupę z każdej akcji ale jeśli przekroczysz granicę i pojedziesz na prawdę szybko to przy małym błędzie skończy się tragicznie. Ujmę to metaforycznie, to jak z nauką chodzenia, evo będzie cię asekurować i gdy się potkniesz to cię przytrzyma i postawi do pionu, ale jak za szybko zaczniesz biegać to będzie pierwsze do kolejki żeby cię przewrócić.
Żeby nie być gołosłownym przez 1,5 roku miałem Evo IX P03 na bilsteine plus parę delikatnych przeróbek przeróbek, czyli wersję cywilną a miałem przyjemność jeździć też N-gr od znajomego więc wiem o czym mówię. Na filmie festiwal błędów kierowcy lub źle ustawione auto i błąd kierowcy. Chociażby za sztywno skręcony stabilizator plus hardcorowa rozpórka na kielichy i Evo nie skręca
Żeby nie być gołosłownym przez 1,5 roku miałem Evo IX P03 na bilsteine plus parę delikatnych przeróbek przeróbek, czyli wersję cywilną a miałem przyjemność jeździć też N-gr od znajomego więc wiem o czym mówię. Na filmie festiwal błędów kierowcy lub źle ustawione auto i błąd kierowcy. Chociażby za sztywno skręcony stabilizator plus hardcorowa rozpórka na kielichy i Evo nie skręca
łamanie sobie kości tez na sportowo
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów