📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Po tych odgłosach pomyślałem, że na serio zaczął w majty robić
kamilczasty napisał/a:
Do dzieła cwaniaku. Ty byś oczywiście lepiej to zrobił
Ja bym nie potrafił, ale... No weź to jakiś kurde żółtodziób był/jest! Widziałeś jak listę sprawdzał przed startem? Pilot stary wyjadacz, to z pamięci Ci robi i to jeszcze w takim pierdolocie małym, to nie był Boening 767 gdzie masz sporą listę do sprawdzenia, tylko malutki samolocik! I jeszcze ta panika, i jak gadał "I gonna put this down"... Pewnie jeden z jego pierwszych samodzielnych lotów (o ile nie pierwszy)...
Takich cwaniaków co checklistę z pamięci robią to się potem wspomina wirtualnymi zniczami.
Drugą sprawą jest fakt, że ktoś w poprzednim poście sugerował "ciasną 180tkę" i powrót na lotnisko - to ekstremalnie ryzykowny manewr zwykle kończący się niewyprowadzalnym korkociągiem więc reakcja pilota (może i nie doświadczonego) i szukanie pierwszego lepszego miejsca do posadzenia była jak najbardziej prawidłowa.
Drugą sprawą jest fakt, że ktoś w poprzednim poście sugerował "ciasną 180tkę" i powrót na lotnisko - to ekstremalnie ryzykowny manewr zwykle kończący się niewyprowadzalnym korkociągiem więc reakcja pilota (może i nie doświadczonego) i szukanie pierwszego lepszego miejsca do posadzenia była jak najbardziej prawidłowa.
Do tego przy "ciasnej 180" (kurwa mac... chyba kończyłeś szkołę lotniczą w battlefieldzie) jakby mu się ten silnik zaczął dławić albo spadły by obroty silnika - tak jak WIDAĆ, że się działo - to stracił by siłę nośną, przeciągnął i spadł jak kamień. To co zrobił - to najlepsze co mógł zrobić, bo najbezpieczniejsze.
@up dokładnie tak, przy srajacym się silniku i ciągłej utracie prędkości na niskim pułapie (gdyby na dużej wysokości silnik padł to jeszcze może zacząć obniżać lot wtedy nabierze prędkości do utrzymania siły nośnej) ale przy takiej sytuacji i skręcie 180 przyjebałby skrzydłem/do góry nogami o glebe, a tak spokojniutko sobie wylądował. Ja na jego miejscu chyba bym się posrał i od razu lądował, a nie próbował przelecieć ten lasek.
Jebany mial farta z tak mu sie ta łączka trafiła , podziw za zimne nerwy to ze se postękał to nic ja bym sie do tego posrał i a potem zemdlał.
sapie jak baba za kierownica
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów