18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (3) Soft (3) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: 6 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 2:25
Tak jak kiedyś wspominałem, pracujemy teraz z ekipą nad stworzeniem pewnej komercyjnej gierki. Poniżej pokażę Wam jednego z potworasów, jakie będą w grze. Model mój, animacja też. Trochę się pomyliłem przy animacji języka, ale nie chciało mi się tego drugi raz renderować. Robione na szybko, jako ciekawostka.

Na pewno nie było, bo materiał własny, renderowany wczoraj przez 4 godziny w Blenderze. Obejrzeć z dźwiękiem.



Sam model w silniku wygląda mniej więcej tak:
Zgłoś
Avatar
solteck 2013-07-06, 19:38
zamiast światła tutaj jest cień? lolz
Zgłoś
Avatar
lobominator 2013-07-06, 19:49 2
solteck napisał/a:

zamiast światła tutaj jest cień? lolz



Jak zamiast światła?
Przecież specjalnie ustawiłem tak lampy, żeby obiekt był spowity w cieniu.
Zgłoś
Avatar
rew123321 2013-07-06, 20:04
lobominator napisał/a:

Tak jak kiedyś wspominałem, pracujemy teraz z ekipą nad stworzeniem pewnej komercyjnej gierki. Poniżej pokażę Wam jednego z potworasów, jakie będą w grze. Model mój, animacja też. Trochę się pomyliłem przy animacji języka, ale nie chciało mi się tego drugi raz renderować. Robione na szybko, jako ciekawostka.


Kiepawo wygląda, ale ćwiczcie chłopaki, obyśmy kiedyś zamielili w hit na miarę Painkillera waszej produkcji!
Zgłoś
Avatar
erwinka11 2013-07-06, 20:07 2
No no, gratuluje praca w blenderze nie jest prosta a tym bardziej praca nad grą.Powodzenia wam życzę !!! Fajnie by było, aby gra była podobna do tremulous, he he
Zgłoś
Avatar
Uuk 2013-07-06, 20:07
A gdzie ma oczka :<
Zgłoś
Avatar
Escove 2013-07-06, 20:14
Pasuje do klimatu Amnesia
Zgłoś
Avatar
Polnischefuhrer 2013-07-06, 20:17 10
weźcie wrzućcie do gry jako bonus suchary bongmana
Zgłoś
Avatar
Hyperaciv 2013-07-06, 20:17
Pytanie, silnik autorski czy korzystacie z gotowego silnika?
Zgłoś
Avatar
lobominator 2013-07-06, 20:19 6
Hyperaciv napisał/a:

Pytanie, silnik autorski czy korzystacie z gotowego silnika?



Autorski. Nazywa się Barok. Do przetestowania na necie.
W pełni polski produkt, opracował go chłopak z Lublina.
Jest naszym "mózgiem" jeśli chodzi o sprawy programistyczne.

Polnischefuhrer napisał/a:

weźcie wrzućcie do gry jako bonus suchary bongmana



Niegłupi pomysł.
Zgłoś
Avatar
Polnischefuhrer 2013-07-06, 20:23 3
lobominator napisał/a:



Prawda jest taka, że w obecnych czasach ciężko wymyśleć coś, co nie byłoby podobne do czegoś innego, bo wszystko już było.

jak to ,ja jeszcze nigdy nie widziałem ośmiornicy która strzela laserem z dupy i ma głowę w kształcie tornistra albo zróbcie wielkiego pterodaktyla
Zgłoś
Avatar
k................u 2013-07-06, 20:23 1
Nie idźcie w grafike, tylko w grywalność. Ja to bym poszalał coś w stylu starych "residentów"
Zgłoś
Avatar
lobominator 2013-07-06, 20:25
kilerlulu napisał/a:

Nie idźcie w grafike, tylko w grywalność. Ja to bym poszalał coś w stylu starych "residentów"



Ależ pójdzie w grywalność i w fabułę.
Grafika wyjdzie "przy okazji", choć jak sam chyba wiesz, w obecnych czasach badziewia graficznego wypuścić nie można, więc i na tym polu musimy się postarać.
Zgłoś
Avatar
Polnischefuhrer 2013-07-06, 20:29
jak będzie wyglądał system walki coś jak Devil May Cry , Wiedźmin czy God Of War zajebiście by było gdyby istniała możliwość wykonywania cobosów.
Zgłoś
Avatar
i................y 2013-07-06, 20:30 1
Alieny, Lickery... Przecież to ewidentnie abortowany płód. Jak mogliście tego nie zauważyć? Jesteście wszyscy dziwni.

Co do gry – kawał dobrej roboty... przed wami. Choć za samego stworka co najmniej krata się należy.
Pomyślcie też o wersji na Miniksa.
Zgłoś
Avatar
L................o 2013-07-06, 20:30 1
Ale jaka to ma być gra? RTS? RPG?
Widok z góry? Z pierwszej osoby? Z trzeciej?

Bo graficznie w sumie ten model wygląda słabo (no chyba, że widok będzie a'la RTS, to wtedy zbyt wiele szczegółów nie trzeba).

Tekstura jest taka sobie, a sam potworek ma dość mało szczegółów. Ogólnie, przy tworzeniu modeli potworów powinieneś pomyśleć: Jaką dana rzecz (kolce, zębiska, itp) ma funkcjonalność? Żeby potwór był logicznie i z sensem zbudowany - takie potwory są najlepsze.
Twój stworek wygląda bardzo "generic". No i nie jest jakoś wyjątkowo straszny. Dałbym mu jakiś ciemniejszy kolor (fajnie by wyglądał bez skóry - czyli widoczne mięśnie, kości i tkanka. Odchudziłbym mu też pysk, zrobił bardziej podłużny, może trójkątny) i zrobiłbym go bardziej "oślizgłym".

To wygląda strasznie:
s2.blomedia.pl/gadzetomania.pl/images/2010/06/The-Thing-2.jpg

Moim zdaniem też potwory mające w sobie zniekształcone części ciała człowieka są również straszne:
images.wikia.com/fallout/images/6/65/CentaurCA.jpg

W ogóle wpisz w Googla "The Thing" i będą fajne obrazki potworów

To takie moje trzy grosze.
Miejmy nadzieję, że uda się wam stworzyć coś fajnego i oryginalnego
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie