📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
49 minut temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
2024-11-10, 18:32
dla siwego rakiety zawsze piwo!
mogłem się spodziewać że to cudo zobaczę kiedyś na sadolu.
mogłem się spodziewać że to cudo zobaczę kiedyś na sadolu.
już wiem kto zostawia te ślady na Magnolii
Jak ma LPG ten Datsun to kupie za 2 kafle
Ja to bym dał piwo za Wrocław piwo za japonskiego demona a trzecie za przerobienie tego szpetnego auta na cos naprawde fajnego.
a co do moonmaker05
to rozumiem ze golfa sprzedałeś i liczysz ze tą forse coś wybłagasz?
a co do moonmaker05
tarkar napisał/a:
o kurwa, jaki Ty jesteś męski...
ja lubię gotować i oczywiste, że muszę pozmywać po tym co zrobiłem, ale przynajmniej studiuję i mam zajebiste żarcie, a nie ciągnę na zupkach chińskich i nie biorę od mamusi tak jak ty, albo co gorsza mieszkasz jeszcze z matką i ci podstawia pod nos, a jakby ci przyszło przeżyć samemu to byś się obsrał, bo nawet nie wiesz jak ziemniaki ugotować...
a ja bardzo szanuję kobiety za to, że większość potrafi zrobić zajebiste żarcie, bo wiem ile to wymaga pracy...
skryty.w.barwie.wiatru napisał/a:
Ja to bym dał piwo za Wrocław piwo za japonskiego demona a trzecie za przerobienie tego szpetnego auta na cos naprawde fajnego.
a co do moonmaker05
nie sprzedalem bmw z naklejkami bmw sauber i teraz szukam kolejnego bolida na wieś, zepsul mi sie ursus i nie mam czym orać bmw sauber byl zajebisty ale homologacja na butle mi sie skonczyla
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów