Nie wiem czy w USA mają pancerne słupy ale tyle zostało z auta po zderzeniu ze słupem przy prędkości 90 mil na godzinę. Kierowca przeżył.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
5 minut temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 16:26
Najlepsze jest to że słupy mają pancerne za to znaki drogowe mają zaprojektowane żeby łamały się jak zapałki
Tu się wyklepie tam się podmaluje... Biorę!
90 mil na godzinę to będzie 145 km na godzinę. Który z waszych gulfuff i siudemek od Niemca spod koca będzie wyglądał dużo lepiej po spotkaniu z porządnym stalowym słupem?
Tutaj podejrzewam też brak dachu o pewne osłabienie konstrukcji samochodu.
A tak swoją drogą do kodoś kto tam pierdoli o zacofaniu amerykańskich samochodów to akurat najnowszy mustang odszedł od topornego zawieszenia na resorach i przeniesienia napędu przez most. Jest to amerykański samochód zrobiony już na europejską modłę, więc nie pierdol farmazonów.
Tutaj podejrzewam też brak dachu o pewne osłabienie konstrukcji samochodu.
A tak swoją drogą do kodoś kto tam pierdoli o zacofaniu amerykańskich samochodów to akurat najnowszy mustang odszedł od topornego zawieszenia na resorach i przeniesienia napędu przez most. Jest to amerykański samochód zrobiony już na europejską modłę, więc nie pierdol farmazonów.
Jak drzewo potrafi rozpierdolić samolot, to co, słup samochodu nie może?
Cebularze na wizach turystycznych elegancko to wyklepią i będzie służył kolejnemu właścicielowi przynajmniej do kolejnej kraksy.
W PL w tydzień wróciłby na otomoto jako bezwypadkowy...
______________
Im bardziej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta. -George Bernard Shaw
Debile, 90mil, to 150km/h. Z takiej prędkości, to cud, że gość żyje...
tranzystor napisał/a:
To są właśnie amerykańskie samochody. Zacofane technologicznie, kiepskie pod względem bezpieczeństwa. Żeby nie zabić własnego rynku motoryzacyjnego, amerykanie na siłę windują wymagania dla pojazdów spoza USA, które i tak biją na głowę pod każdym względem ich motoryzacyjne wynalazki.
Widzę, że spałeś na lekcjach fizyki a ty nadal działasz w trybie terminatora. Wszystko co zapierdala z prędkością 150 km/h przy spotkaniu ze słupem zostanie rozpołowione bądź owinięte wokół niego. Trudno to zrozumieć, gdy ktoś nie posiada wyobraźni..
W Polsce juz by te zderzaki, wloty powietrza, znaczki rozkradli i na allegro by smigaly ;p
@ska
Trafiles w sedno. Kluczem jest "zawiniete wokol niego". Jesli konstrukcja auta jest mocna to przod z tylem sie spotka przy takim uderzeniu ale solidne auto nie rozpadnie sie w drobny mak.
@Tilg_die_Schmach
Faktycznie amerykanskie auta sa zajebiste, bo w legendarnym sportowym samochodzie dwa lata temu zrezygnowali z zawieszenia, ktore bylo przestarzale 50 lat temu.
Trafiles w sedno. Kluczem jest "zawiniete wokol niego". Jesli konstrukcja auta jest mocna to przod z tylem sie spotka przy takim uderzeniu ale solidne auto nie rozpadnie sie w drobny mak.
@Tilg_die_Schmach
Faktycznie amerykanskie auta sa zajebiste, bo w legendarnym sportowym samochodzie dwa lata temu zrezygnowali z zawieszenia, ktore bylo przestarzale 50 lat temu.
piotrFr, powiedz to o np. Corvette C7...
Przestarzałe 50 lat temu, ale Polonezy z dokładnie takim zawieszeniem jeszcze na przełomie wieków to jest dla was cud "polskiej" motoryzacji...
Przestarzałe 50 lat temu, ale Polonezy z dokładnie takim zawieszeniem jeszcze na przełomie wieków to jest dla was cud "polskiej" motoryzacji...
Polonez mial 80 koni a nie 300-400 i nie aspirowal do miana auta sportowego. To mala roznica. Corvette c7 ok fajne auto ale nie mozna przez to oceniac wszystkich amerykancow. Nie oszukujmy sie, tragiczne wnetrza i materialy, skrzynie przegrzewajace sie od jazdy ponad 120km/h (w nowych juz nie).
Po prostu amerykanie maja inne oczekiwania od samochodu, najwazniejsze jest, zeby ladnie wygladal, a technologia czy materialy ich nie interesuje zbytnio. Dlaczego wiele japonskich czy europejskich aut na tamten rynek to czesto karoseria nowego modelu z mechanika poprzedniego? Ma byc tanio i ladnie.
Po prostu amerykanie maja inne oczekiwania od samochodu, najwazniejsze jest, zeby ladnie wygladal, a technologia czy materialy ich nie interesuje zbytnio. Dlaczego wiele japonskich czy europejskich aut na tamten rynek to czesto karoseria nowego modelu z mechanika poprzedniego? Ma byc tanio i ladnie.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów