Gdzieś blisko Polichny, w rów pędząc drogą przez zakręt, pyrgnęło oplem jak starym szalem do szafy. Kurzu tumany i giętej blachy, drastyczne myśli rzucały do głowy, jednakże ocalał kierowca młody.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 14:43
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
uff, co prawda nie wbil sie w drzewo ale fosa spelnila swoje zadanie i uchronila drogocenne zbiory
Pozdro z Polichny I
Kaprys napisał/a:
ABS też naprawiony po Januszowemu.
Janusz nie naprawia ABS, ASR, ESP ani nawet SRS.
Po prostu wykręca kontrolkę, lub w "nowych" licznikach wylutowuje, lub zasłania diodę kwadracikiem z "izolki". Brawo Janusz.
Kontrolkę można emulować, poprzez odcięcie przewodu z odpowiedniego sterownika i wpięcie tam małej płytki z zaprogramowanym mikrokontrolerem który po włączeniu zapłonu zaświeca diodę po czym ją gasi, sygnalizując działanie systemu. Bezpiecznik później oczywiście trzeba wyjąć.
Bez podłączenia testera diagnostycznego nie do wykrycia. Brawo ja.
Oczywiście najlepiej naprawić, ale typowy Janusz wiecznie nie ma kasy na naprawę swojego starego świerzba, więc woli wielokrotnie tańszą opcję oszukania samego siebie. Na dodatek unika wkurzających informacji od pasażerów typu "Jaśki ci świeco".
Jestę ekspertę.
Co ma do huja wafla i jego brata batona ABS do tego wypadku?
Jełop zapierdalał i niestety jego szmelcwagen nie ma przyczepności jak F1 więc go wyjebało na zakręcie.
ABS NIE POMAGA ANI NIE SKRACA DROGI HAMOWANIA ! Bo nie po to on jest !
Jełop zapierdalał i niestety jego szmelcwagen nie ma przyczepności jak F1 więc go wyjebało na zakręcie.
ABS NIE POMAGA ANI NIE SKRACA DROGI HAMOWANIA ! Bo nie po to on jest !
@stingerek
Co racja, to racja.
Janusze tylko wieżą w systemy w swoich drezynach "fchuj opcja". Liczą na to, że auto samo jedzie i wystarczy tylko w nim siedzieć. Na filmie widać spotkanie z rzeczywistością.
Co racja, to racja.
Janusze tylko wieżą w systemy w swoich drezynach "fchuj opcja". Liczą na to, że auto samo jedzie i wystarczy tylko w nim siedzieć. Na filmie widać spotkanie z rzeczywistością.
@stingerek Tak se palnąłem o ABS. Bo faktycznie dobry kierowca ma "ABS" w nodze, zwłaszcza gdy nauczył się jeździć przed epoką takich że tak ujmę "wynalazków". Natomiast tutaj, zdygany czereśniak z butem na heblu niemal w asfalcie, może dałby radę skontrować, gdyby podczas awaryjnego hamowania samochód miał zapewnione jakieś minimum sterowności. Do tego służy ABS.
I faktycznie generalnie nie skraca hamowania, choć czasem tak czyni w sprzyjających okolicznościach. Ale to już dyskusja na temat różnicy w tarciu statycznym a dynamicznym.
@spiepszaj_dzbanie Jak Janusz SOBIE emuluje i o tym wie, to chuj mu w ucho. Znacznie gorzej jest, jak klient Janusza-machanika dowiaduje się po fakcie że coś nie działa, bo nie miało nawet prawa działać. No nie?
I faktycznie generalnie nie skraca hamowania, choć czasem tak czyni w sprzyjających okolicznościach. Ale to już dyskusja na temat różnicy w tarciu statycznym a dynamicznym.
@spiepszaj_dzbanie Jak Janusz SOBIE emuluje i o tym wie, to chuj mu w ucho. Znacznie gorzej jest, jak klient Janusza-machanika dowiaduje się po fakcie że coś nie działa, bo nie miało nawet prawa działać. No nie?
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów