📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 13:51
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:23
z wczoraj kompletnie z nudy
don t wanna be a sucker like all the rest
Nie jestem największym fanem muzyki elektronicznej. Słucham wybiórczo kilku wykonawców różnych gatunków elektroniki i na pewno Daft Punk jest jednym z najlepszych. Ich muzyka jest bardzo charakterystyczna i dobrze skomponowana. Poza tym w przeciwieństwie do większości dzisiejszych wykonawców potrafią wykorzystać potencjał instrumentów elektronicznych i nie męczą kilkoma samplami. Posłuchajcie sobie tego imprezowego, sztampowego syfu z vivy dla porównania. Daft Punk to jest dobra muzyka, która świetnie się trzyma po latach.
Chyba nie tylko ja zauważyłem, że najbardziej wk****ają się osoby, które po prostu zazdroszczą innym tego że w jakiś tam sobie sposób się wybił. No i co z tego że to cover, jest zrobiony zajebiście i to się liczy, głupim przykładem na wybicie się na utworach innych jest Skrillex... na soundcloud ma około 50 track'ów z czego może 15 tak na prawdę są jego pomysłem, reszta remix'y bądź re-amp'y -.- tak samo Tim Berg, oboje są w pierwszej dziesiątce TopDJMag. Wybili się i tyle, jak by ktokolwiek z was miał okazje zrobić to w taki sam sposób jak oni to bez wahania byście to zrobili i nawet nie pier***cie mi tutaj że "nie sprzedałbym się bo nie robię tego dla kasy" KURWA gówno prawda, 80% społeczeństwa dla pieniędzy zrobiła by wszystko...
Na chuj mu zimowa czapka w domu???
owszem chciałbym być muzykiem, ale w czasach kiedy było to możliwe, chociazby mieć zespół w stylu black sabbath gdzie typy z robotniczych warst sie spotkały wymyślili cośnowego i ćpali za ten hajs, napewno nie w dobie intenetu, ale nie do tego zmierzam