18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (11) Soft (2) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 20 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 3:27
Diesel nie taki nudny
Rezonator • 2016-06-25, 13:50
Coś dla miłośników motoryzacji i szeroko pojętego "tuningu".

Przedstawiam Wam jeden z projektów, a raczej efektów tuningu pompy paliwa ekipy Dieselmeken. Co najlepsze gość projektuje i buduje od podstaw pompy pod dany silnik dobierając odpowiednio wszystkie parametry, średnice kanałów itp. i tylko na tym polega cały tuning (tylko i wyłącznie układ zasilania). Brak ingerencji w jakiekolwiek inne podzespoły.
Zaskakujące, ile można wycisnąć z poczciwego dieselka za pomocą dobrze zrobionej samej pompy. Aż miło popatrzeć jak daje dyma

Polecam profil na fb Dieselmeken AB i kanał na Youtube, gdzie można zobaczyć cały proces wykonania, regulacji i testowania takiej pompy.



Dieslem można? Można
Zgłoś

Zrzutka na serwery i rozwój serwisu

Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.

Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
K................i 2016-06-26, 2:25
Cytat:

Up up, przeczytaj ze zrozumieniem człowieku i nie unoś się jak obsrany


Trochę kultury, kurwa!
Zgłoś
Avatar
d................t 2016-06-26, 2:33 5
cola1111 napisał/a:

Co ty człowieku pierdolisz, przecież na końcu widać, że do tego starego diesla jest wsadzone turbo większe niż w 420 konnej Scani...Nawet słychać, jak świszczy to turbo. Zresztą niby to jedzie, ale więcej dymu niż dynamiki, obczaj kilka ostatnich filmów fanów 4 kółek na YT, tam pokazują jak przyspiesza najszybszy w Polsce diesel (jakieś BMW, ponad 500koni) to tamta BMW puści troszeczkę dymku, bo jest dobrze zestrojone, a ten mercedes to połowy paliwa nie zdąży przepalić, bo dawka jest źle ustawiona. Taka to ''super'' pompa... Zupełnie jak mój stary Ursus C330 też mam zwiększoną dawkę i też kopci jak szalony, ale do zaorania ogródka idzie jak przecinak xD



Owszem, masz rację, w 90 % drogi kolego, widać, że wiesz o co chodzi w temacie.
Teraz kwestia pozostałych 10 %.
Odrobinę się mylisz a propos najszybszego diesla w Polsce i kwestii dymienia.
Najszybszym dieslem w Polsce jest golf MK 2 4x4 zrobiony przez ekipę Ecuproject z Wrocławia, który robił regularne niskie 10-tki na 1/4 mili.

Żadne polskie BMW w dieslu nigdy nie zbliżyło się do tego wyniku.
Po drugie, przy modyfikacji starszych samochodów (diesli oczywiście) z wysokociśnieniową pompą paliwa (jak chociażby mercedes na filmie) , nie ma opcji, żeby przy założeniu dużego turbo wysterować wszystko tak, żeby ani odrobina paliwa nie poszła w tak zwane "pizdu".
Wiesz, jak się stroi turbinę, żeby podawała ciśnienie grubo ponad 2 bary? Wiesz, jakie to powinny być turbiny? Wiesz, jak mocno potrzebują "oddychać"?Tłumaczę szybko.
Przy montowaniu dużego turbo, trzeba dawać też dużo powietrza i srać paliwem przy remapie. Świadomie, wiedząc, że do spalenia mieszanki w przypadku auta nastawionego na moc potrzebna jest nadwyżka paliwa nad powietrzem, reszta oleju napędowego pójdzie w pizdu. To ma być szybkie auto, a nie ekologiczne toczydełko.
A nawet najmniejsza dawka nieprzepalonego oleju napędowego zamienia się w czarną chmurę za samochodem.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości służę pomocą i wyjaśnieniami
Zgłoś
Avatar
Andrzejas 2016-06-26, 3:33 6
@up

Żadna sztuka.
Jeśli tu chodzi tylko o moc, to lepiej zdetonować w tym Mercu cały bak. Wtedy mocy będzie najwięcej i... dymu też.
Zgłoś
Avatar
Krak 2016-06-26, 8:14 2
Złomować trupa. Nie ma nic gorszego jak jechać za takim śmierdzielem.
Zgłoś
Avatar
GTi 2016-06-26, 9:18 2
cola1111 napisał/a:

Co ty człowieku pierdolisz, przecież na końcu widać, że do tego starego diesla jest wsadzone turbo większe niż w 420 konnej Scani...Nawet słychać, jak świszczy to turbo. Zresztą niby to jedzie, ale więcej dymu niż dynamiki, obczaj kilka ostatnich filmów fanów 4 kółek na YT, tam pokazują jak przyspiesza najszybszy w Polsce diesel (jakieś BMW, ponad 500koni) to tamta BMW puści troszeczkę dymku, bo jest dobrze zestrojone, a ten mercedes to połowy paliwa nie zdąży przepalić, bo dawka jest źle ustawiona. Taka to ''super'' pompa... Zupełnie jak mój stary Ursus C330 też mam zwiększoną dawkę i też kopci jak szalony, ale do zaorania ogródka idzie jak przecinak xD



Co Ty pierdolisz człowieku? Porównanie z dupy bo o ile oba te auta to diesle jeden jest sterowany mechanicznie a drugi elektronicznie...
BMW jest na CR i ma kilka cykli wtrysku co daje lepsze rozpylenie i spalenie mieszanki, a dwa to można ograniczyć dymienie limiterami dymienia w sofcie - jeśli ktoś ogarnięty robi program. Nie pamiętam czy zostawili DPF czy wywalili? Bo to też jest dosyć ważne.

A propo Twojej c330 to tak jakbyś założył chipbox - o czym F4K też już mówili. Musisz jesze nadrobić parę odcinków
Zgłoś
Avatar
ex32 2016-06-26, 9:58
Rezonator napisał/a:

Co najlepsze gość projektuje i buduje od podstaw pompy pod dany silnik dobierając odpowiednio wszystkie parametry, średnice kanałów itp. i tylko na tym polega cały tuning (tylko i wyłącznie układ zasilania).



Jasne. Perfekcyjnie zestrojone A sadza więcej śladu na asfalcie zostawia niż śladów z opon
Zgłoś
Avatar
A................h 2016-06-26, 10:03 2
Rezonator napisał/a:

Brak ingerencji w jakiekolwiek inne podzespoły.
Zaskakujące, ile można wycisnąć z poczciwego dieselka za pomocą dobrze zrobionej samej pompy. Aż miło popatrzeć jak daje dyma



Raven93 napisał/a:


Coś mi tu pierdolisz Jan



Ano właśnie. Nawet pierwszy ekran wrzuconego filmiku pokazuje, że kolega autor nie wie o czym pisze, ale najarał się na swoją fantazję jak szczerbaty na suchary.
Zgłoś
Avatar
karoldeicide 2016-06-26, 10:09
w chuj dymu. benzynką też tak można tylko bez czarnej chmury.
diesel do traktorów a gaz do zapalniczek
Zgłoś
Avatar
spiepszaj_dzbanie 2016-06-26, 10:09
GTi napisał/a:

Nie pamiętam czy zostawili DPF czy wywalili?


Na 100% cukierek wyjebany. Każdy tak robi. Przez mniejsze opory zyskujesz parę kucyków.
Zgłoś
Avatar
Ver0 2016-06-26, 12:20
Oczywiście, że dieslem można potwierdziło to Audi podczas Le Mans 24. Płaczą tylko użytkownicy matizow i eko ciecie oraz Ci co uzyskują tatusia auto w leasingu
Zgłoś
Avatar
~PowerBoBass 2016-06-26, 15:32
Rezonator napisał/a:

Zaskakujące, ile można wycisnąć z poczciwego dieselka za pomocą dobrze zrobionej samej pompy. Aż miło popatrzeć jak daje dyma



Nie ma to jak pierdolnąć megababola w opisie i jeszcze się kłócić, że dobrze jest i tak miało być
Zgłoś
Avatar
ksirion 2016-06-26, 17:17
Rety, jak ja nie cierpię takich kopciuchów i śmierdzieli. Prosta droga do nowotworów.
Zgłoś
Avatar
Hiszpan_z 2016-06-26, 22:33
Nie pamiętam czy zostawili DPF czy wywalili?
Kurwa to W 124, DPF !!!. Fachowcy z was jak z koziej dupy trąba. Szkoda keybarda na was.
Zgłoś
Avatar
GTi 2016-06-26, 22:46
@ up, Gdzie napisałem o DPF w mercu?
Cytat:

BMW jest na CR i ma kilka cykli wtrysku co daje lepsze rozpylenie i spalenie mieszanki, a dwa to można ograniczyć dymienie limiterami dymienia w sofcie - jeśli ktoś ogarnięty robi program. Nie pamiętam czy zostawili DPF czy wywalili? Bo to też jest dosyć ważne.



Tyś jest kurwa fachowiec w czytaniu
Zgłoś
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem