📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 18:39
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 4:40
🔥
Śmierć na tankowcu
- teraz popularne
🔥
Się zagapił
- teraz popularne
Kefir93 napisał/a:
Ale pier**licie Brak amortyzatorów i fura tak wysoko stoi? Po prostu jest wsadzony Air Ride i wypchnięty na maksa gazem. A w momencie hamowania po prostu zabawa ciśnieniem na tylnej osi a nie hamowanie i odpuszczanie. Wystarczy popatrzeć, że w momencie hamowania światła STOP palą się ciągle. Tyle w tym temacie.
Doucz się trochę .Air ride hahah
Tył siedzi wysoko bo jest na samych sprężynach , dlatego tak skacze jak piłka , mimo ciągle wciśniętego hamulca.
Dobry hamulec z przodu , brak amorów z tyłu plus lekki tył i mamy taki efekt .
A tutaj też masz Air ride ?
Eksperci....
Hamulce z tyłu ujebane pewnie,pewnie mało kto wie ale naciskając na hamulec hamują 4 koła i tył nawet mocniej żeby ""dupy" nie dźwigało.
Brak amortyzatorów też pewnie ale nie zmienia faktu że to głupia hamerykańska dziewczyna!
Hamulce z tyłu ujebane pewnie,pewnie mało kto wie ale naciskając na hamulec hamują 4 koła i tył nawet mocniej żeby ""dupy" nie dźwigało.
Brak amortyzatorów też pewnie ale nie zmienia faktu że to głupia hamerykańska dziewczyna!
ehh eksperci...
w momencie hamowania puszczany jest murzyński rap na amortyzatory, gdzie siedzą murzyni i bujają furą.
ot co...
w momencie hamowania puszczany jest murzyński rap na amortyzatory, gdzie siedzą murzyni i bujają furą.
ot co...
kalafiory napisał/a:
Eksperci....
Hamulce z tyłu ujebane pewnie,pewnie mało kto wie ale naciskając na hamulec hamują 4 koła i tył nawet mocniej żeby ""dupy" nie dźwigało.
Tył hamuje mocniej? Pierwsze słyszę. To wytłumacz mi proszę jakim cudem wciśnięcie hamulca do oporu blokuje zazwyczaj przednie koła?
KiKiZ napisał/a:
ehh eksperci...
w momencie hamowania puszczany jest murzyński rap na amortyzatory, gdzie siedzą murzyni i bujają furą.
ot co...
Dokładnie ta
Żadne tam hamulce brzytwy. Brak amortyzatorów po prostu. Szkoda Imprezy...
Z Zawodu jestem mechanikiem, ale jak czytam wasze komentarze to mam chęć się powiesić za waszą ynteligencję ...
@toka i na tym polega hamowanie awaryjne- przednie koła wpadają w poślizg a tylnie hamują - i w ten sposób nie obraca ci dupy no chyba że ktoś jest idiotą i wyjebie korektor sił hamowania. kalafiory trochę pomieszał, tył nie hamuje "mocniej", tylko w pewien sposób "bardziej", "skuteczniej" -przejmuje inicjatywę hamowania w momencie poślizgu przednich kół, które nie hamują a ślizgają się. a korektorów mamy dwa rodzaje - ciśnieniowy i wychyłowy obydwa, choć zasadę działania mają różną, w konsekwencji nie dopuszczją do zblokowania tylnych kół w trakcie silnego wciśnięcia pedału hamulca roboczego poprzez redukcję ciśnienia płynu działającego na tylne siłowniki. dziękuję za uwagę
To jest po prostu odłączenie tylnych hamulców i zamontowanie wysokiego zawieszenia. Żadna filozofia.