📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 19:49
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:52
Om606 ( z modeli W210 i W140) I GT40. Ale co z tego jak zawieszenie z Toyoty Aristo. A środek usztywniany wszelkiego rodzaju stelażami czy klatkami. Duży plus za takie połączenie, ale trochę szkoda takiego kombi, lepsze by było z W124 tych było więcej i nie szkoda.
Zadbany mercedes z tego okresu - pojeździ, ale jak ktoś zaniedbuje to zaraz rdza wpieprza i trawi samochód bardzo szybko... A szkoda bo już niewiele tego zostało. A co do driftu to ładnie zamiata bokami, i ta smoła z wydechu
Gdzie się podziały tamte czasy...
za Mercedesa W123 zawsze piwo! Szkoda, że większość z tych pięknych aut już dawno została przetopiona w Chinach...
Stare merce to najwspanialsze bolidy na swiecie. Komfort i bezawaryjnosc. Taka 3seta, ba nawet i 180! Niech sprobuje ktorys z Bolidu Mlodego Wieśniaka podwazyc moja argumenty!
Silnik: OM606 (3.0) co ciekawe nigdy nie otwierany + pompa wtryskowa z tłoczkami 7.5mm
Doładowanie: turbosprężarka Garrett GT40 (lub jak ktoś woli ze scanii) + kompresor Eaton M90
Zawieszenie:
-przód: Toyota Ariso
-tył: Mazda RX-8
Moc: w granicach 500km i 750nm
tak w skrócie
Doładowanie: turbosprężarka Garrett GT40 (lub jak ktoś woli ze scanii) + kompresor Eaton M90
Zawieszenie:
-przód: Toyota Ariso
-tył: Mazda RX-8
Moc: w granicach 500km i 750nm
tak w skrócie