📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:11
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
2025-01-04, 11:41
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
suv to nie terenówka debile
do kazdego sraczki dostającego że suv powinien przejechać - to tak powinien - po twoim pustym łbie
do kazdego sraczki dostającego że suv powinien przejechać - to tak powinien - po twoim pustym łbie
To jakiś indyjski wynalazek z gówna ulepiony
TwójCzarnyPan napisał/a:
Bo to są auta miejskie, mają za twarde zawieszenie na teren. Przeciętny właściciel jeździ SUVem po terenie tylko raz, żeby wypróbować i potem chwalić się, jak zajebiście radzi sobie jego auto. Chociaż tak naprawdę gówno wie, bo ma porównuje do Corsy, którą jeździł wcześniej. Za to prawdziwą terenówką chujowo jeździ się po mieście, bo jest za miękka, a na autostradzie lepiej nie przekraczać 100 kmh żeby nie wyfrunąć za barierę przy pierwszej dziurze.
Jeździłem Nissanem Navara i po równym dał radę 180km/h, a w terenie kopał się tylko, gdy władowałem się w totalne bagno.
Miękki to był Mitsubishi L200, którym na pierwszym zakręcie prawie bym się wykopyrtnął, gdy przesiadłem się z ww. Nissana.
Tutaj to jest pułapka na auta i nawet wcześniej wspomnianym RAMem (biedny impotent) by nie przejechał.
Po zjechaniu w dziurę, zawieszenie przodu siada w jej połowie i nie zdąży podnieść budy do zahaczenia przodem o drugą krawędź. Skutkiem tego jest urwany przód i wyrwany silnik, czyli j.w.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów