i ogień do przodu
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
51 minut temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 13:32
📌
Powodzie w Polsce
- ostatnia aktualizacja:
Przed chwilą
a tam pierdolicie, kolejny znawcy z internetu. na początku widać piękny przykład działania silnika impulsowego, tak właśnie takie cudeńko działa, tylko się kurestwo strasznie grzeje, ciekawe jak gościu rozwiązał problem chłodzenia (zapewne ma to coś wspólnego z czarną barwą pojazdu, wszyscy w końcu wiemy że czarny kolor najlepiej wypromieniowuje ciepło, dlatego też dość często na czarno pomalowane są radiatory w sprzęcie elektronicznym)
DUPA to jest turbo-diesel benzyna 2 L na wtrysku
to jest ALS (Anti Lag System) i launch control (choć tego nie jestem pewien) nie chce tu jebnac czegos glupiego wiec zapraszam na google > ALS
w rajdówkach WRC np. też tak "strzela" to jest to samo praktycznie
widać pseudo znawców nie zabrakło i w tym temacie
w rajdówkach WRC np. też tak "strzela" to jest to samo praktycznie
widać pseudo znawców nie zabrakło i w tym temacie
M@peT napisał/a:
Wydaje mi sie ze siedzi tak jakis mod ProTurbo.
Polecam na YT wpisać Lancer ProTurbo, Audi 900HP, Fastest Supra.
ENJOY
Nie jest to modyfikacja PT. Lecz powiem Ci że jest to prawdopodobnie nowa rs'ka Nikolasa ( niebieskie S4 na poniższym filmie ) . W tej czarnej rs4 ma V10 twin turbo, więc ma co dmuchać
tak wgl macie gimbusy, zobaczcie co to jest prawdziwa pasja ...
yout ube.com/watch?v=VL1cRPmuU3E
PS. jak skopiujecie link to nie zapomnijcie cofnąć spacji!
Silnik
V6 2,7 l (2671 cm³), 5 zaworów na cylinder, DOHC, bi-turbo
Układ zasilania: wtrysk Bosch Motronic
Średnica cylindra × skok tłoka: 81,00 mm × 86,40 mm
Stopień sprężania: 9,0:1
Moc maksymalna: 380 KM (280 kW) przy 6100-7000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 440 N•m przy 2500-6000 obr/min
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,9 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
pzdr.
V6 2,7 l (2671 cm³), 5 zaworów na cylinder, DOHC, bi-turbo
Układ zasilania: wtrysk Bosch Motronic
Średnica cylindra × skok tłoka: 81,00 mm × 86,40 mm
Stopień sprężania: 9,0:1
Moc maksymalna: 380 KM (280 kW) przy 6100-7000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 440 N•m przy 2500-6000 obr/min
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,9 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
pzdr.
Fidiasz napisał/a:
Silnik
V6 2,7 l (2671 cm³), 5 zaworów na cylinder, DOHC, bi-turbo
Układ zasilania: wtrysk Bosch Motronic
Średnica cylindra × skok tłoka: 81,00 mm × 86,40 mm
Stopień sprężania: 9,0:1
Moc maksymalna: 380 KM (280 kW) przy 6100-7000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 440 N•m przy 2500-6000 obr/min
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,9 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
pzdr.
Fajnie że się natrudziłeś, znalazłeś wszystkie zupełnie niepotrzebne tu info, lecz miałem na myśli zwykły Swap.
Hehe kurwa najpierw pierdolą swoje smuty zupełnie jak gdyby wiedzieli gdzie leży pedał gazu, a na końcu postu dodają " czekamy na ekspertów", brawo barany
racingforum.pl/index.php?showtopic=77329
to jest ten samochód
A co do Nicolasa, w budowie jest Audi b4 sedan robiony na RS'a(RS tylko w kombiaku występował), ze SWAP'em na V10 5.2 z RS6, heblami z lambo i z mocą zapewne grubo ponad 1000km
racingforum.pl/index.php?showtopic=77329&st=60
to jest ten samochód
A co do Nicolasa, w budowie jest Audi b4 sedan robiony na RS'a(RS tylko w kombiaku występował), ze SWAP'em na V10 5.2 z RS6, heblami z lambo i z mocą zapewne grubo ponad 1000km
racingforum.pl/index.php?showtopic=77329&st=60
to nie a4 tylko uss enterprise na pelnej piz dzie
;0
;0
Audi Rs4 Biturbo , modyfikacje przeprowadzała firma PM - motorsport.Moc silnika 500km +/-.