Sethemar napisał/a:
Najlepsze że pilot napierdala że lewo na trzecim biegu, w prawo na 4 a kierowca ma to głęboko w dupie i leci na 5 przeskakując czasem na 6
Sedenta, sasard, mucio, quatro, sinquenda i tak w kółko
1 - nawrót
2 - prawie nawrót
3 - 90 stopni
4 - otwarty
5 - łuk
6 - lekki łuk
To tak bardzo ogólnie bo jak się kierownik z pilotem wycieczki umówi to 1 może być zupełnie na odwrót.
Do tego masz komendy:
- plus / minus oznaczający nieco więcej lub mniej niż oznakowanie zakrętu np 3+ to nie taki zupełny kąt prosty ale jeszcze nie 4
- ciąć/nie ciąć - to chyba jasne (czynność wykonywana całym pojazdem)
- zahacz - czyli zazwyczaj żeby powiedzmy tak lekko naciąć (czyli zahacamy tylko kawałkiem samochodu)
- zacisk - czyli zakręt zaciska się na wyjściu
- szeroko - zazwyczaj wychodź szeroko
- no i moje ostatnio ulubione - w chuj długi ...
oczywiście to tylko mały fragment języka układanego przez zespół kierowca-pilot