Dodatkowo widać że to tylko FWD, ale znawcy nie rozróżniają startu FWD od 4WD ahaha
Kurwa, tępa dzido poczytaj najpierw o tym projekcie a potem się wypowiadaj...
Używać własnego mózgu to nie grzech.
______________
Życie jest sadistic.
Kurwa, tępa dzido poczytaj najpierw o tym projekcie a potem się wypowiadaj...
Haha nie spinaj się tak to tylko Golf. R32 to fajna fura ale mnie nie urzeka. Nawet po swapie na 3,6l. O wiele wolę Volvo'wskie R5 czy 3,2 alfy. V6 czy VR6 VW nie ma tego czegoś w sobie, i jeszcze ta buda Ale co się komu podoba
I nigdy nie zrozumiem tak mocnego obniżania samochodu.
I co do większości posiadaczy VAG'ów. Chyba tylko oni są rozpoznawalni po pierwszych sekundach filmiku I to upalanie wozu, haha po kiego?
______________
@echo offSwoją drogą w całej tej wieśniackiej imprezie największy ścisk dupy mnie dopada gdy widze sporą część społeczeństwa która kupuje te bajery i łyka wszystko jak pelikany.
... czy to normalne?
Haha nie spinaj się tak to tylko Golf. R32 to fajna fura ale mnie nie urzeka. Nawet po swapie na 3,6l. O wiele wolę Volvo'wskie R5 czy 3,2 alfy. V6 czy VR6 VW nie ma tego czegoś w sobie, i jeszcze ta buda Ale co się komu podoba
I nigdy nie zrozumiem tak mocnego obniżania samochodu.
I co do większości posiadaczy VAG'ów. Chyba tylko oni są rozpoznawalni po pierwszych sekundach filmiku I to upalanie wozu, haha po kiego?
Człowieku silnik VR6 to jeden z lepszych silników na rynku jaki istnieje, uturbienie go daje ogromne możliwości do ścigania się. W dodatku dźwięk jest o niebo lepszy od zdechłych 1.6 Civiców które więcej ryczą niż jadą.
Człowieku silnik VR6 to jeden z lepszych silników na rynku jaki istnieje, uturbienie go daje ogromne możliwości do ścigania się. W dodatku dźwięk jest o niebo lepszy od zdechłych 1.6 Civiców które więcej ryczą niż jadą.
Ale ja wcale tego nie kwestionuje. Nie ma co porównywać 1.6 do np. 2.8 bo to inna liga. Chociaż taka Integra z vtec wyrywa z butów. Po prostu mi się ten silnik (VR6) średnio podoba, ani to R6 ani V6. Dla mnie V6 busso mimo że skonstruowane we wczesnych latach 70 przez konstruktora alfy i ferrari, przewyższa silnik vw. Zupełnie inna kultura i dźwięk, no i sam wygląd bez zbędnych bajerków, plasticzków itp. Ale jak mówie, nie narzucam nikomu zdania, wypowiadam tylko swoje.
Człowieku silnik VR6 to jeden z lepszych silników na rynku jaki istnieje, uturbienie go daje ogromne możliwości do ścigania się. W dodatku dźwięk jest o niebo lepszy od zdechłych 1.6 Civiców które więcej ryczą niż jadą.
w tym silniku nie ma nic specjalnego
każdy silnik o podobnej pojemności i z podobną ilością cylindrów zachowa sie... podobnie
np stary vr 2.8 który generował ile? 170 koni? podczas gdy bmw z rzędową szóstką o tej samej pojemności generowało 190 koni
nowocześniejszy r36 produkuje 300koni z pojemności 3.6 podczas gdy nissan z silnika 3,5 w 350z wyciska tyle samo
nie widze tu żadnej wyjątkowości
a ponadto! vr jest w zasadzie silnikiem o rzędowym układzie cylindrów. ma jedną głowice i jest pionowy co przenosi środek ciężkości do góry
silniki w układzie V mają po dwie głowice i cylindry ułożone pod kątem co daje mniejszą wysokość silnika i obniżenie środka ciężkości
oczywiście dla fana golfa silnik vr jest idealny ponieważ mieści sie w komorze silnika jego golfa, którą można przyrównać do wnętrza zmywarki do naczyń
jedno mi sie nie podoba. za nisko i po chuj ten negatyw, za dobra by mial przyczepnosc? tak piekna sztuka.
dodałbym jeszcze nie potrzebne połączenie rollbara i tylnej kanapy. Jak dla mnie albo zostawiamy siedzenia i mamy szybką furę na co dzień. Albo wywalamy kanapę wstawiamy rollbara i idziemy w kierunku racingowym. Po za tym oraz negatywem i zbyt dużą glebą jest całkiem ok.
I pisałem to ja. Fan JDM (Japanese Domestic Market, dosł. Japoński rynek krajowy)
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów