18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (3) Soft (5) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 15:58
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 59 minut temu
Avatar
own33333d7 2017-02-24, 14:25
benha napisał/a:

smok w motorach jest z tyłu więc smarowanie jest cały czas, podobnie się dzieje jak mocno przyspieszasz Po prostu motor stał w miejscu do tego wysokie obroty i odcięcie zapłonu było. Paliwo jest cały czas podawane i gdy układ pozwala dać iskrę do cylindra wybucha paliwo w cylindrze i to które poszło do wydechu przez co powstaje duża temperatura która nie jest chłodzona przez powietrze. Potem tylko pęka wał albo korbowód i robi się dziura w bloku przez która ucieka cały olej na rozgrzany wydech i dochodzi do zapłonu oleju



Oprócz tego, że silnik jest smarowany przez pompę za pomocą smoka jest również smarowany siłą rozbryzgu o taflę oleju za pomocą przeciwwagi tłoka, jak olej spłynie to nie ma tafli i denko tłoka nie jest chłodzone Jak smarowanie jest cały czas to dlaczego motocykle stunterów mają przerabiany układ chłodzenia? Z resztą to że nie było pędu powietrza też tak nie ma znaczenia, popatrz jak palą gumę, odcina trwa znacznie dłużej i nie pękają bloki (chyba że jakiś idiota potrzyma z 2-3 min na max, tutaj wystarczyło parę sekund)
Zgłoś
Avatar
julek.dud 2017-02-25, 11:26
Wina posiadacza sprzętu, nie bez powodu w motocyklach przygotowywanych do stuntu obraca się smoka(ssawne oleju). Gdy motocykl jest w pionie pompa nie ma skąd go zasysać bo siłą grawitacji olej spływa poza jej zasięg. Plus powinno się postawić mocny wiatrak z przodu do chłodzenia silnika (imitacja wiatru) tak jak jest to robione na hamowniach. Jeszcze jako ciekawostkę dodam, że aby uniknąć takich sytuacji w niektórych motocyklach crossowych olej przepływa przez rame (!) Dzięki czemu silnik bezpiecznie pracuje pod każdym kątem
Zgłoś
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów