📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:32
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
benha napisał/a:
smok w motorach jest z tyłu więc smarowanie jest cały czas, podobnie się dzieje jak mocno przyspieszasz Po prostu motor stał w miejscu do tego wysokie obroty i odcięcie zapłonu było. Paliwo jest cały czas podawane i gdy układ pozwala dać iskrę do cylindra wybucha paliwo w cylindrze i to które poszło do wydechu przez co powstaje duża temperatura która nie jest chłodzona przez powietrze. Potem tylko pęka wał albo korbowód i robi się dziura w bloku przez która ucieka cały olej na rozgrzany wydech i dochodzi do zapłonu oleju
Oprócz tego, że silnik jest smarowany przez pompę za pomocą smoka jest również smarowany siłą rozbryzgu o taflę oleju za pomocą przeciwwagi tłoka, jak olej spłynie to nie ma tafli i denko tłoka nie jest chłodzone Jak smarowanie jest cały czas to dlaczego motocykle stunterów mają przerabiany układ chłodzenia? Z resztą to że nie było pędu powietrza też tak nie ma znaczenia, popatrz jak palą gumę, odcina trwa znacznie dłużej i nie pękają bloki (chyba że jakiś idiota potrzyma z 2-3 min na max, tutaj wystarczyło parę sekund)
Wina posiadacza sprzętu, nie bez powodu w motocyklach przygotowywanych do stuntu obraca się smoka(ssawne oleju). Gdy motocykl jest w pionie pompa nie ma skąd go zasysać bo siłą grawitacji olej spływa poza jej zasięg. Plus powinno się postawić mocny wiatrak z przodu do chłodzenia silnika (imitacja wiatru) tak jak jest to robione na hamowniach. Jeszcze jako ciekawostkę dodam, że aby uniknąć takich sytuacji w niektórych motocyklach crossowych olej przepływa przez rame (!) Dzięki czemu silnik bezpiecznie pracuje pod każdym kątem
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów