📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:51
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 14:20
📌
Powodzie w Polsce
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:12
Nie podoba mi się, kurwa. No nie podoba i chuj.
Hitmana uwielbiam, przeszedłem każdą część na Silent Assassin, ale tutaj? Sieczka zamiast planowania.
Otwarte starcia to coś, czego nie powinno być w ogóle...
Agent 47 [*]
Hitmana uwielbiam, przeszedłem każdą część na Silent Assassin, ale tutaj? Sieczka zamiast planowania.
Otwarte starcia to coś, czego nie powinno być w ogóle...
Agent 47 [*]
Trailer to trailer, a w grze na 100% musi być możliwość zarówno opcji "na Rambo" jak i "na ninja".
@Up - On i tak wie lepiej jak bedzie wyglądała każda jedna misja po obczajeniu jednego trailera.
Chujowe, zero realizmu - zakonnice nie dość że bez wąsów, to jeszcze fajne dupy
ma1orq jest filmowa odsłona Hitmana, więc ni chuja nie chce mi się zgadywać czy ktoś ironizuje czy pyta na serio. Po drugie nie odnosiłem się tylko do tego posta, między innymi do solteck'a, który umieścił chińskie bajki z czego można wnioskować, że nie wie, że to trailer do gry a nie filmu.
ile itemow nazbierał
A fabuła jest taka, że za mało na tacę rzucał i się w końcu proboszcz wkurwił
@solteck
Anime z angielskim dubbingiem? Bitch please
Anime z angielskim dubbingiem? Bitch please
Blood Money 2 - taką grę bym kupił.
Blood Money jako jedna z jedynych miała w końcu (przynajmniej do 90%) poprawiony system AI, że idąc przy wrogu w przebraniu nie rzucało się na Ciebie od razu stado murzynów, jak to było w Codename 47. Była pełna nieliniowość misji - np. w misji w teatrze mogłeś albo wejść z karabinem i nie interesować się oceną misji, albo skradać się wszędzie w przebraniach, używać garoty i zastrzelić aktora pistoletem z tłumikiem, albo obejrzeć przedstawienie, zobaczyć, że aktor strzela sobie w głowę z pistoletu dymnego i podłożyć zamiast tego prawdziwy pistolet. Najlepsze, że prawie każdy główny cel można było zlikwidować korzystając z "zabójstw-wypadków", aka. zerwany żyrandol, czy wybuch pojemnika z gazem w kuchni. Na razie wygląda na to, że Absolution robi krok w etap strzelanko-skradanki... :|
Btw. podobno aktor odpowiedzialny za głos Hitmana w poprzednich częściach nie wystąpi w Absolution...
Blood Money jako jedna z jedynych miała w końcu (przynajmniej do 90%) poprawiony system AI, że idąc przy wrogu w przebraniu nie rzucało się na Ciebie od razu stado murzynów, jak to było w Codename 47. Była pełna nieliniowość misji - np. w misji w teatrze mogłeś albo wejść z karabinem i nie interesować się oceną misji, albo skradać się wszędzie w przebraniach, używać garoty i zastrzelić aktora pistoletem z tłumikiem, albo obejrzeć przedstawienie, zobaczyć, że aktor strzela sobie w głowę z pistoletu dymnego i podłożyć zamiast tego prawdziwy pistolet. Najlepsze, że prawie każdy główny cel można było zlikwidować korzystając z "zabójstw-wypadków", aka. zerwany żyrandol, czy wybuch pojemnika z gazem w kuchni. Na razie wygląda na to, że Absolution robi krok w etap strzelanko-skradanki... :|
Btw. podobno aktor odpowiedzialny za głos Hitmana w poprzednich częściach nie wystąpi w Absolution...