📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Prawidłowo napompowana opona ,huknie jebnie ,ale X2,2atmosfery ogłuszyć może jak i rękę złamać też ,ale taka eksplozja ,to wina popsutego manometra przepompowal i nie wiedział tam było z 7 atmosfer minimum nie przeżył tego jak nic
Mirek19850509 napisał/a:
Prawidłowo napompowana opona ,huknie jebnie ,ale X2,2atmosfery ogłuszyć może jak i rękę złamać też ,ale taka eksplozja ,to wina popsutego manometra przepompowal i nie wiedział tam było z 7 atmosfer minimum nie przeżył tego jak nic
7 atmosfer to prawie kapeć na takie koło normalnie jest 9 . W trakcie jazdy gdy opona się nagrzewa dochodzi spokojnie do 10 . Poprzedni kierowca nabil u mnie ostatnio 12 i jeździł tak przez 3 miesiące.
Pawehan napisał/a:
Czemu taj jebnęło rozerwalo felgę ? korozja? Niech się szpec wypowie.
Bulbulator nie zadziałał i temu wyjebalo
nie spadla... teraz bedzie to samo co z bumerangiem ...
od razu widać, że to zemsta klienta zrobionego w bambuko - klient się zdenerwował, bo nie mógł odzyskać
przepłaconych 6,66 krotnie kwoty za chujowo zrobioną usługę.
Uważajcie polscy Janusze biznesu, Mirki warsztatów samochodowych bo dostęp do neta
mają też wydymani przez was klienci - ludzie szybko wdrażają podpatrzone metody , a wiec i was może
spotkać wybuch sprawiedliwości czającej się w niepozornym kole
przepłaconych 6,66 krotnie kwoty za chujowo zrobioną usługę.
Uważajcie polscy Janusze biznesu, Mirki warsztatów samochodowych bo dostęp do neta
mają też wydymani przez was klienci - ludzie szybko wdrażają podpatrzone metody , a wiec i was może
spotkać wybuch sprawiedliwości czającej się w niepozornym kole
Ale pierdolło, chyba mu ryj urwało
Karboksylator napisał/a:
nie kumam tego, miał manometr, widział jakie jest ciśnienie. nie przepompował, więc czemu jebło?
Doobra już tłumaczę, są różne koła, nie wszystkie bezdętkowe i z felgą w jednej części, tutaj zapewne stary wynalazek który dzisiaj jest wykorzystywany wyłącznie w ciężkich sprzętach roboczych w których nie dało by się zdjąć opony z dzisiejszej felgi jednoczęściowej. Na filmie felga z tzw. pierścieniem, po polaniu wodą pierścień puszcza a wulkanizator idzie do piachu. Proszę.
montarzysta zasluzyl na piwko i oscara
w 45 sekundzie widac cos co ma kolor skory. 1 zdj na jpgu.
w 45 sekundzie widac cos co ma kolor skory. 1 zdj na jpgu.
Widzę hindusa i oponę to odrazu wiemy że coś się będzie działo.
mygyry napisał/a:
Łajka już czekała na swoją kolej
Czyż byś bił w dzwon azeby przywołać poligona do przeprowadzenia misji
Jakiś wypizdow a jakość w HD. Tylko u nas na nagraniach widać piksele i u Japońcow
Dlatego do pompowania takich kół używa się takich klatek ochronnych
żeby cię nie zabiło.
A rozerwało z takim impetem bo zapewne nabili 2x więcej niż producent dopuszcza. Każda opona posiada 2 parametry: ciśnienie robocze i max dopuszczalne. To drugie jest zawsze 2x większe niż pierwsze a mimo to producent dalej gwarantuje że opony przy nim nie rozerwie. Czołowi producenci deklarują podpierając się testami że eksplozja opony następuje najczęściej dopiero po 2x przekroczeniu drugiej wartości. Takie opony jak ta z filmu pracują na ciśnieniu 7-11 bar a oni tam pewnie lekko 2x tyle nabili (stąd taki efekt) ponieważ jak wiemy z innych filmów tam na ciężarówki kładzie się tyle... ile się zmieści. A żeby to jechało no to trzeba nabić ze 20 barów. I to mówimy o oponie fabrycznie nowej a tamta to pewnie 30-letni karkas 5ty raz regenerowany i z 10x łatany.
żeby cię nie zabiło.
A rozerwało z takim impetem bo zapewne nabili 2x więcej niż producent dopuszcza. Każda opona posiada 2 parametry: ciśnienie robocze i max dopuszczalne. To drugie jest zawsze 2x większe niż pierwsze a mimo to producent dalej gwarantuje że opony przy nim nie rozerwie. Czołowi producenci deklarują podpierając się testami że eksplozja opony następuje najczęściej dopiero po 2x przekroczeniu drugiej wartości. Takie opony jak ta z filmu pracują na ciśnieniu 7-11 bar a oni tam pewnie lekko 2x tyle nabili (stąd taki efekt) ponieważ jak wiemy z innych filmów tam na ciężarówki kładzie się tyle... ile się zmieści. A żeby to jechało no to trzeba nabić ze 20 barów. I to mówimy o oponie fabrycznie nowej a tamta to pewnie 30-letni karkas 5ty raz regenerowany i z 10x łatany.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów