📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:51
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 14:20
📌
Powodzie w Polsce
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:12
🔥
Ubogacacze kulturowi zaczepiali panią
- teraz popularne
Sonka napisał/a:
A Wy się kurwa wszyscy Hołowczycami urodziliście. Połowa z komentujących pewnie jedyna kierownicę jaką trzymała w życiu to uchwyty do taczki lub pedalskiego skutera. Każdy się kiedyś uczył i po to są sz koły jazdy żeby się nauczyć ...
tiaaaa ale prosze Cie .... żeby nie potrafić utrzymać prosto kierownicy ??? Coś tu jest nie tak
Modliszka napisał/a:
tiaaaa ale prosze Cie .... żeby nie potrafić utrzymać prosto kierownicy ??? Coś tu jest nie tak
Powodów może być kilka. Kolejny, źle ustawiona zbieżność kół prowadzi właśnie do takiego ściągania pojazdu. Do tego może pierwsza testowa jazda poza miastem, stres i w ogóle. Ah ta polska mentalność.
Sonka napisał/a:
, źle ustawiona zbieżność kół prowadzi właśnie do takiego ściągania pojazdu. .
ehe...
mogę powiedzieć, że jestem zawodowym kierowcą. Lata praktyki, szkoleń oraz testów upoważnia mnie poniekąd do takiego stwierdzenia i naprawdę staram się zrozumieć takowe zachowanie. Ale kiedy widzę prostą drogę i taką jazdę to wybacz ale stres i rzekoma zbieżność < btw to jest L czyli powinna sie w jako takim stanie znajdować> nie są według mnie powodem takiej jazdy i nie potrafię tego w logiczny sposób wytłumaczyć
mam wrażenie jakbyś nie oglądał całego filmiku.
z tą zbieżnoscią to dojebałeś ^^ to musiałby byc po zderzeniu ze ścianą, żeby tak ściagało przy takiej szybkosci
1. Dobrze że znosi w prawo a nie w lewo.
2. Instruktor ma stalowe nerwy nie bojąc się o własne życie widząc przed sobą drzewa...
2. Instruktor ma stalowe nerwy nie bojąc się o własne życie widząc przed sobą drzewa...