📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:19
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Cardioceras napisał/a:
Błąd kurwa błąd nie wiem po chuj zablokował koła hamując
Poza tym te wózki mają własne hamulce bezpieczeństwa ktoś srogo zjebał
w 38 sekundzie widac ze przewody pneumatyczne ma podlacozne
koleś z tylnej ciężarówki wyskoczył jak ten co zajebał w trajtek w Gdyni
To przez tego pomagiera, w 35s przestaje trzymać i chuj wszystko trafia...
Newbie2010 napisał/a:
W 1:20 słychać ciągnik z GTA SA.
Btw, ta naczepa powinna mieć chyba hamulce.
Hamulce to ona ma ale przeciwwaga była nieodpowiednia.
I tu zaczynamy akcję Sadol bai Sadol uczy:
Jak widać na filmie mamy dwa ciągniki: ciągnący i pchający. Każdy z nich waży ok 10 ton lecz ten z tyłu ma jeszcze ok 3 ton dodatkowego obciążenia dla zwiększenia przyczepności. Ta naczepa samonośna sama ma wagę ok 15 ton i ten nieszczęsny ładunek (można szacować że waży ok 45 ton). Pierwsza rzecz jaka rzuca się w oczy to rozłożenie masy ładunku na poszczególne osie widać że tylko kilka środkowych osi jest pod naciskiem a reszta nie ma odpowiedniego docisku co też przekłada się na to co się tam wydarzyło (brak docisku brak hamowania) Łączna masa pojazdu ciągnącego i pojazdu pchającego to ok 25 ton, przyrównując to do masy wózka z ładunkiem która waha się w granicach 60 ton bez bycia wybitnym fizykiem wiadome jest że to pieprznie.
W takich przypadkach kiedy zaliczane są strome zjazdy a ten do takich należy stosuje się hamulce linowe albo zestaw pojazdów pchających odpowiadający co najmniej 40% masy ładunku. Tu ogólnie można było zastosować nawet dwa ciągniki pomocnicze (20% masy ładunku) przyczepione na linie lub na łańcuchu gdzie były one przed wzniesieniem, a ponieważ grawitacja i prawa Newtona są nieubłagane skończyło się to jak skończyło. Mam nadzieje że większość obecnych gimbusów wyląduje w zawodówce i takie problemy nie będą kumulowane przez niedouczonych inżynierów
Serio, nikt nie zauważył, że na końcu tego stromego zbocza stoi ciężarówka? Wolał poświęcić ładunek dla życia swojego i innych.
ojojoj napisał/a:
duren z tylu zamiast hamowac... ehhhh
Zahamuj sobie 50 ton betoniarką... czy co to tam było z tyłu. Facet ma dobry, australijski nawyk, gdy hamulce nie działają wyskakuje z ciągnika i szczerze mu się nie dziwię bo gdy jest strome zbocze a do wyhamowania kilkadziesiąt ton na żwirowym a wręcz piaszczystym podłożu to tylko cud mógłby go uratować
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów