18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (6) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:27
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 3:27
Jebniecie VTEC'a Turbo
juki • 2012-05-31, 22:08
Nawet bez turbo VTEC zamiata na ulicach

Lecz z Turbo to juz prawdziwy szatan.

Polecam ogladac od 7 sekundy.

Zgłoś

Zrzutka na serwery i rozwój serwisu

Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.

Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
majkel1615 2012-06-01, 13:16 1
dlatego quattro jest lepsze.
Zgłoś
Avatar
Nikczemny_Płód 2012-06-01, 13:19
Cytat:

że VW to jakiś rolnik już nim musi jeździć - pewnie, że będzie nim jeździł bo jest inteligentny i kupi sobie passata czy golfa z silnikiem 1.9, a że ropy ma dużo tanio to mu się to opłaca bo może jeździć "za darmo" większość hajtów nawet tego nie wie bo nigdy na wsi nie była



TAK KURWA bo rolnicy mają dopłaty do ropy! Jakis zwrot podatku akcyzowego, bodaj 80gr gówno teraz daje jak litra masz po 5.75.

Inteligentna osoba w vw łohoho...

Człowieku przeczytaj jeszcze raz co napisałeś. Do ciągnika to sie wlewa co popadnie łącznie z olejem pod frytki stąd ta "ropa" wychodzi taniej.

Pozdrawiam, mieszkaniec wsi.
Zgłoś
Avatar
mcmt 2012-06-01, 13:21 2
Co takiego majstersztykowatego w tym? Zmienne fazy rozrządu jak każdego innego producenta... Mnie bardziej kręci tuning większych silników, tutaj M6 G Power Hurricane

W takim aucie, przejedziesz europę i nie dostaniesz hemoroidów. Jest też klimatyzacja, nawigacja i inne zdobycze XXI wieku...

majkel1615 napisał/a:

dlatego quattro jest lepsze.


Tylko na rajdy. W przypadku jazdy torowej najlepsze jest RWD.
Zgłoś
Avatar
sliwa0506 2012-06-01, 13:28
0 na h .... to ja szybciej biegam
Zgłoś
Avatar
Kaight 2012-06-01, 13:36
Icepick napisał/a:

To w milach gamoniu


Nie widzisz wielkimi wałami co jest napisane na środku ?
km/h nie oznacza mph (per hour).
Zgłoś
Avatar
fifi 2012-06-01, 13:45
ja mam lanos 1.6 i wyprzedzam wszystkie golfy pod gorke
Zgłoś
Avatar
Stashqo 2012-06-01, 13:53
VTEC to bardzo ciekawe rozwiązanie, zdarzyło mi się przejechać lekko podrasowanym civic'iem i nawet podobało mi się jak się zbiera i choć wolę duże silniki wolnossące (poczynając od v6 wzwyż), w których znacznie bardziej podoba mi się charakterystyka pracy i miodny dźwięk (szlifierki moim zdaniem tego nie dają), to mam pytanko do faktycznych posiadaczy vteców: jaki przebieg średnio wytrzymuje taki silnik (żadne hejterstwo z mojej strony, wydają mi się po prostu zbyt wysilone jak na swoją pojemność)?
Zgłoś
Avatar
djmark 2012-06-01, 14:02
Stashqo napisał/a:

VTEC to bardzo ciekawe rozwiązanie, zdarzyło mi się przejechać lekko podrasowanym civic'iem i nawet podobało mi się jak się zbiera i choć wolę duże silniki wolnossące (poczynając od v6 wzwyż), w których znacznie bardziej podoba mi się charakterystyka pracy i miodny dźwięk (szlifierki moim zdaniem tego nie dają), to mam pytanko do faktycznych posiadaczy vteców: jaki przebieg średnio wytrzymuje taki silnik (żadne hejterstwo z mojej strony, wydają mi się po prostu zbyt wysilone jak na swoją pojemność)?



Sprowadzam czesto Civic z uk czy japonii i powiem Ci ze roznie jest. Mialem po przebiegu 300tys km i byly zdrowe a zdarzaly po 140tys i juz jadly olej takze zalezy od włascicieli wymiany olejow itp. Ale generalnie 200tys to jeszce zdrowy silnikMozna nawet smigac do 700tys tylko trzeba lać olej i tyle .Ostatnio wpadł mi w rece Accord Type R 212km mial 463tys km nalatane i na trasie 2000km zjadl 0.4 L to przy VTecu to dobry wynik
Zgłoś
Avatar
mcmt 2012-06-01, 14:32
0,5L oleju na 2000km to dość sporo. Ale wiem, że S85 en.wikipedia.org/wiki/BMW_S85 też potrafi wpierdolić dodatkowo, gdy jest zimny brzmi jakby wszystko w środku było pomielone, luźne i zawory nakurwiały...

Ale tego wynalazku nie porównywałbym pod względem awaryjności do silników hondy.
Zgłoś
Avatar
NoRo 2012-06-01, 14:37
Witam, małe sprostowanie z mojej strony. Na liczniku widnieje 180 km/h nie dlatego, że więcej nie da rady. W Japonii w latach 90tych istniał przepis który ograniczał prędkość seryjnych samochodów do 180 km/h oraz do 280 km. Dlatego Civic Type R EK9 posiada licznik wyskalowany tylko do 180 km/h oraz elektroniczny kaganiec, Nissan Skyline GTR w wersji R32 oraz R33 również posiadają licznik wyskalowany do 180 km/h. Co do wspomnianych koni mechanicznych, zauważcie że większość japońskich aut z lat 90tych nie posiada więcej niż 280 km (oficjalnie, np. Supra RZ legitymuje się katalogowo 280 km, tymczasem na hamowni seryjny silnik pokazuje ok. 330 koni, co do innych samochodów jak NSX, SKyline, RX-7 jest to +/- 15-40 koni).

Pozdrawiam.
Zgłoś
Avatar
djmark 2012-06-01, 14:42
mcmt napisał/a:

0,5L oleju na 2000km to dość sporo. Ale wiem, że S85 en.wikipedia.org/wiki/BMW_S85 też potrafi wpierdolić dodatkowo, gdy jest zimny brzmi jakby wszystko w środku było pomielone, luźne i zawory nakurwiały...

Ale tego wynalazku nie porównywałbym pod względem awaryjności do silników hondy.



Sprowadałem kiedyś dla kolegi M5 E39 po lifcie z przebiegiem 100tys mil i tez troche jadła oleju ale z tego co wiem to cieżko znalezc takiego co nie je :)Zdziwił mnie fakt ze w ksiażce seriwsowej zmieniał olej co 20tys mil a byl serwisowany w BMW.Zabijaja debile silniki na własne zyczenie.Drugi przypadek Honda Civic VTi 1.8 169km mialem cała historie serwisowa i byl rachunek z Hondy na przebiegu 10tys mil juz zalali mu 10W40 Mobila haha porazka co sie dzieje w serwisach w UK.

PS. Nie zapomne do dziś powrotu z Uk do PL w lutym E38 735 z uwalonymi elektrozaworami ogrzewania.Ubrałem sie jak Bałwan i dałem rade
Zgłoś
Avatar
Skora2 2012-06-01, 15:10
Nikczemniejszy Płód napisał/a:



TAK KURWA bo rolnicy mają dopłaty do ropy! Jakis zwrot podatku akcyzowego, bodaj 80gr gówno teraz daje jak litra masz po 5.75.

Inteligentna osoba w vw łohoho...

Człowieku przeczytaj jeszcze raz co napisałeś. Do ciągnika to sie wlewa co popadnie łącznie z olejem pod frytki stąd ta "ropa" wychodzi taniej.

Pozdrawiam, mieszkaniec wsi.



Tak się składa, że mieszkałem na wsi i z rolnikami miałem styczność nie mam pojęcia gdzie mieszkasz, ale na zachodzie Polski jak widzę jest trochę inaczej...
Zgłoś
Avatar
Icepick 2012-06-01, 15:13
Kaight napisał/a:


Nie widzisz wielkimi wałami co jest napisane na środku ?
km/h nie oznacza mph (per hour).



Wow dzięki wielkie. Pewnie mnie nie czuczono czytać w podstawówce. Następnym razem będę pisał w nawiasie (żart), żebyś zczaił

______________

Dabis improbe, poenas! - Poniesiesz karę niegodziwcze
Zgłoś
Avatar
PiotrekS 2012-06-01, 15:41
na sadisticu nie powinno się dodawać filmików o tematyce motoryzacyjnej bo potem niepotrzebne spiny są.
Zgłoś
Avatar
mcmt 2012-06-01, 16:20
djmark napisał/a:



Sprowadałem kiedyś dla kolegi M5 E39 po lifcie z przebiegiem 100tys mil i tez troche jadła oleju ale z tego co wiem to cieżko znalezc takiego co nie je :)Zdziwił mnie fakt ze w ksiażce seriwsowej zmieniał olej co 20tys mil a byl serwisowany w BMW.Zabijaja debile silniki na własne zyczenie.Drugi przypadek Honda Civic VTi 1.8 169km mialem cała historie serwisowa i byl rachunek z Hondy na przebiegu 10tys mil juz zalali mu 10W40 Mobila haha porazka co sie dzieje w serwisach w UK.

PS. Nie zapomne do dziś powrotu z Uk do PL w lutym E38 735 z uwalonymi elektrozaworami ogrzewania.Ubrałem sie jak Bałwan i dałem rade


M5 ma brać olej, również e39. Co 20k mil to faktycznie fail. Elektrozawory to bardzo częsta przypadłość, zwłaszcza w V8 z tej ery.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem