📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:46
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:22
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
1. To nie żadne pokazy tylko jakiś piknik motoryzacyjny, a tego Zlina w ogóle nie powinno tam być.
2. Pilot wykonywał manewr za nisko i za blisko publiki, co łamie wszelkie normy pokazowe.
3. Przyczyną nie jest tu raczej awaria silnika (silnik Zlina 526 lubi przerywać podczas lotu odwróconego, ale to nic strasznego), tylko błąd pilota. Po pierwsze wykonywał akrobacje ze zbiornikami na skrzydłach, co jest zabronione. Po drugie leciał za nisko nie zostawiając sobie marginesu błędu. Po trzecie miał wystarczającą prędkość żeby bezpiecznie wykonać tę półbeczkę, ale przed odwróceniem nie wypchnął drążka od siebie i nie zwiększył wysokości co by skompensowało utratę wysokości podczas manewru i skończyło się jak widać.
2. Pilot wykonywał manewr za nisko i za blisko publiki, co łamie wszelkie normy pokazowe.
3. Przyczyną nie jest tu raczej awaria silnika (silnik Zlina 526 lubi przerywać podczas lotu odwróconego, ale to nic strasznego), tylko błąd pilota. Po pierwsze wykonywał akrobacje ze zbiornikami na skrzydłach, co jest zabronione. Po drugie leciał za nisko nie zostawiając sobie marginesu błędu. Po trzecie miał wystarczającą prędkość żeby bezpiecznie wykonać tę półbeczkę, ale przed odwróceniem nie wypchnął drążka od siebie i nie zwiększył wysokości co by skompensowało utratę wysokości podczas manewru i skończyło się jak widać.
mógł pikować, wykonać półbeczkę, zrzucić zbiorniki i zrobić korkociąg odwrócony. a chciał pewnie zbombardować Warszawę, szwab jebany.
znam sie na tym, grałem w batelfielda.
znam sie na tym, grałem w batelfielda.
W 44 sekundzie zaczyna spadać. Przypadek? Nie sądzę..
Evilmatt - profesionalny komentarz!
BTW - moze ja mam cos ze sluchem ale w ostatniej sekundzie przed uderzeniem slychac dławiacy sie silnik. Moze to nie bezposrednia przyczyna katastrofy ale pewnie czesciowa.
BTW - moze ja mam cos ze sluchem ale w ostatniej sekundzie przed uderzeniem slychac dławiacy sie silnik. Moze to nie bezposrednia przyczyna katastrofy ale pewnie czesciowa.
Evilmatt - widzę że kolega z forum Czyli nie jestem jedynym lotniczym świrem na sadolu
nie rozumiem dlaczego przy takiej dużej prędkości odwracają kadłub? nie lepiej docisnąć stery samolot pójdzie w górę i wtedy się obkręcić? była duża prędkość to spokojnie by wyciągnął
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów