Fajny neon
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
53 minuty temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 2:25
pewnie stary jest kowalem, będą miecz z tłumika robić...
tłumik napierdala plazmą
widać impreza pod "remizą"....
może mi ktoś powiedzieć co to za motur (xD) i czemu tak sie dzieje? rozumiem ze spaliny gorace... ale czemu az tak? o co w tym chodzi?
śmieszy mnie to jak taki użytkownik jak na filmie twierdzi że kocha motocykle
Czy tak sie dzieje dlatego ze dostaje za duzo paliwa i spala sie ono w wydechu???
Teraz expert się wyrazi
Tłumik się topi ponieważ paliwo się spala w nim a nie w cylindrach facet trzyma cały czas gaz, a co chwilę odłącza zapłon, przez co mieszanka co jakiś czas nie spala się w cylindrach a w tłumiku, ponieważ jak włączy facet na nowo zapłon to mieszanka w tłumiku zapala się/eksploduje, przez co to tłumik się robi czerwony a nie silnik
Dziękuje czekam na hejterów
PS: Marshal, też jestem tego zdania, olejaki nie do zajebania są
Tłumik się topi ponieważ paliwo się spala w nim a nie w cylindrach facet trzyma cały czas gaz, a co chwilę odłącza zapłon, przez co mieszanka co jakiś czas nie spala się w cylindrach a w tłumiku, ponieważ jak włączy facet na nowo zapłon to mieszanka w tłumiku zapala się/eksploduje, przez co to tłumik się robi czerwony a nie silnik
Dziękuje czekam na hejterów
PS: Marshal, też jestem tego zdania, olejaki nie do zajebania są
A ja sie nie znam, bo tylko w swojej 80-ce dłubie i dla mnie to debilizm
A co to znaczy, że "olejak"? Bo domyślam, że nie chodzi o fakt, że jest to 4T i ma olej w silniku...
Sprzet rozgrzany mozna leciec w kosmos
tinio napisał/a:
Teraz expert się wyrazi
Tłumik się topi ponieważ paliwo się spala w nim a nie w cylindrach facet trzyma cały czas gaz, a co chwilę odłącza zapłon, przez co mieszanka co jakiś czas nie spala się w cylindrach a w tłumiku, ponieważ jak włączy facet na nowo zapłon to mieszanka w tłumiku zapala się/eksploduje, przez co to tłumik się robi czerwony a nie silnik
Dziękuje czekam na hejterów
PS: Marshal, też jestem tego zdania, olejaki nie do zajebania są
Jak spala w wydechu, to niedobrze. Zawory do regulacji, bo nie widzę, by odcinał zapłon (ale być może jest tak jak mówisz - nie znam się na mechanice 4T - za to z 2T jestem dobra - sama jeżdże enduro - dosyć nietypowe jak na kobiety )
Reasumując, myślę, że nie zagrzejemy tak wydechu przy dobrze wyregulowanych zaworach - nawet umyślnie odcinając zapłon co chwilę... czekam na odpowiedź/potwierdzenie od kogoś...