📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 15:58
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
60 minut temu
Ludzie są coraz bardziej zidiociali. W takim ustawieniu zestawu nie ma odpowiedniego nacisku na tylną oś ciągnika. Zamiast stanąc, poszukać kogoś z traktorem rolniczym lub drugą ciężarówkę to chuj piłuje aż dym idzie z opon. Cały czas miałem nadzieję że wreszczie tylne koła staną w ogniu i chuj szczeźnie w tym ciągniku.
Legenda głosi, że zawrócił a towar jest już dostarczony do Lidla.
ANALizator napisał/a:
typowy kierowca ciągnika siodłowego , czyli gówno w głowie
Sadzac po niku, nie raz miałeś je w ustach perwersie
ANALizator napisał/a:
typowy kierowca ciągnika siodłowego , czyli gówno w głowie
No właśnie nie typowy, taki sam specjalista jak i ty, czyli nie znam się, nie wiem, ale się wypowiem.
A może to te ciężarówki autonomiczne tylko przyłapała jakiegoś buga.
angel_punx napisał/a:
Ludzie są coraz bardziej zidiociali. W takim ustawieniu zestawu nie ma odpowiedniego nacisku na tylną oś ciągnika. Zamiast stanąc, poszukać kogoś z traktorem rolniczym lub drugą ciężarówkę to chuj piłuje aż dym idzie z opon. Cały czas miałem nadzieję że wreszczie tylne koła staną w ogniu i chuj szczeźnie w tym ciągniku.
On po prostu próbował spierdolić bo wie co go czeka.
Nie koniecznie chciał zawrócić. Mógł też chujowo bieg dobrać, wjeżdżać bez rozpędu pod górkę, przy dużej masie, chujowych oponach mógłby nie wjechać bez rozpędu. Może staczał się w dół i mu naczepa uciekła, co byłoby jeszcze głupsze, ale chyba mniej zamierzone niż zawracanie. Jeżeli sam szukam miejsca do zawracania to musi być minimalnie długość naczepy jeżeli jest plac. W jakieś ciaśniejsze wjazdy w ogóle nie wjeżdżam, bo szkoda czasu i nerwów i ewentualnych strat finansowych. W Hiszpanii rok temu nadrabiałem 5-10km bo nie było gdzie zawrócić
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych