18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft (1) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 17:51
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 14:20
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: 25 minut temu
Komunikat serwera
S................n • 2013-07-09, 17:31
Ponoć my Polacy jesteśmy bardzo nietolerancyjni



Nie było na pewno bo moje własne.

P.S. Zaznaczam, że to niemiecki serwer
Zgłoś
Avatar
platini1 2013-07-10, 18:29
Mnie nigdy nie wywalili z serwera za bycie Polakiem w BF 3, a gram tylko na niemieckich serwerach, bo na naszych własnych, albo jest totalny rozpierdol i zero taktyki, albo płaczki, albo to i to naraz. Biegam dumnie z polską nazwą i dobrze się z tym czuję, gram w BF'a 3 od kilkunastu miesięcy i tylko dwa razy napisałem coś na czacie głównym, bo jakiś nasz rodak usilnie próbował ze mną porozmawiać. Oczywiście raz jakiś Niemiec z nickiem pokroju "Pr0Killer" czy czegoś w tym rodzaju nazwał mnie cheaterem, tylko dlatego, że zabiłem go zachodząc od boku, myślę, że to problem ogólnoświatowy, nie tylko Polski. U nas dzieci się zleciały do tych gier, głównie dzięki Rock'owi, Rojo i tak dalej, polecam obejrzeć jakiś ich materiał, gdzie za każdym z nich biega po pięciu medyków i rzuca non stop apteczki pisząc na czacie "czesc rojo czesc rok".
Zgłoś
Avatar
Sick_Stick 2013-07-10, 18:38
DUST DEVIL napisał/a:

Na dodatek te nicki z końcówką PL... po co to komu?



Bo kurwa mam do tego prawo
Zgłoś
Avatar
o................n 2013-07-10, 18:58