📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 18:08
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:23
🔥
Spowodowała kolizję i uciekała
- teraz popularne
Czy nie o to chodzi w tym pseudo "sporcie", żeby kopać się po głowie?
marianer7 napisał/a:
Sport dla prymitywów , te wszystkie mma i inne srame. Od razu wiem z kim mam do czynienie jak to g****o oglada.
To kick boxing, nie żadne MMA. Tu nie ma tarzania się po macie.
Wiecie co? Pracuję jako ratownik i dorabiam w zacnym miejscu jakim jest SOR, do naszego przybytku często gęsto trafia typ w wieku 34 lat, kiedyś z kumplem myśleliśmy,że jest po jakimś wypadku który spowodował padaczkę. Nic bardziej mylnego, miał być "fajterem" jakieś pedalskiej marki i na jednej z takich walk zarobił taki wpierdol coś na pokrój wolnej amerykanki. Gość dostaję atak za atakiem, relanium działa na niego,tak jakby się chciało nakarmić byka kartoflem. Jest rośliną o którą dba tylko i wyłącznie matka która z razu na raz gaśnie w oczach, a on sam tylko leży,przewraca oczami i śmieję się co jakiś czas ładując pod siebie w pampersy gdy dupy którymi się otaczał wypierdoliły jak pchły w kosmos...
Sory nie znam się na kickboxingu wiec nie powinienem się wypowiadać myślałem ze kopanie w ryj w tej dyscyplinie jest normalne
aligator napisał/a:
Sory nie znam się na kickboxingu wiec nie powinienem się wypowiadać myślałem ze kopanie w ryj w tej dyscyplinie jest normalne
Jeśli stoisz na nogach, a nie siedzisz/leżysz. No i nie kolanem w ryj, ale tego naczelnemu nie powiedzieli
Mógł z gościa zrobić roślinę
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę: