Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Boje się ci odpisywać jeszcze mnie znajdziesz. No sam wiesz hard i te sprawy. Wolę żeby ludzie jeszcze się do mnie odzywali...
Znajde cie, lepiej nie odpisuj. Nie możesz spać spokojnie.
Bedziesz sie w nocy moczył. Będziesz spał z mamą, itd.
Może jeszcze autonomiczne Łady Google?
Ewidentnie zablokowało mu tylne koła. Jest to sytuacja niedopuszczalna. Już w nie jednej ładzie właśnie to widziałem. W normalnym samochodzie jest takie urządzenie jak "korektor siły hamowamia"na tylniej osi- czyli dobiera automatycznie siłę hamulców tylnich w zależności od obciążenia tyłu. Zawsze powinna to być wielokrotnie mniejsza siła niż na osi przedniej.
Nawet bez abs i kontroli trakcji powinno się dać skutecznie wychamować przy tej prędkości i w tych warunkach ze sprawnym systemem. Dziękuję.
A gdzie tam, wystarczy że hamulce nierówno pracują bo janusz na częściach oszczędza. youtube.com/watch?v=nD8Bp_-SgvQ Tu czerwony Peugeot ma podobnie.
A gdzie tam, wystarczy że hamulce nierówno pracują bo janusz na częściach oszczędza. Tu czerwony Peugeot ma podobnie.
Oszczędza na częściach? To co na jednym kole z przodu założył normalne klocki a na drugim Lego?
Oszczędza na częściach? To co na jednym kole z przodu założył normalne klocki a na drugim Lego?
Wystarczy ,że tłoczek z jednej strony przyblokuje, wtedy klocek nie wraca do prawidłowej pozycji spoczyku tylko trze o tracze zcierając sie, nagrzewając tarczę. Tarcza zaczyna się deformować pod wpływem hamowania. Inny przypadek kiedy korektor siły hamowania, pompa hamulca zajebana jest syfem tyżmoze takie kwiatki robić. Następny przypadek kiedy zakładasz nowe klocki na stare tarcze, nie będą się docierały równo, aż w końcu z jednej strony zbraknie okładziny.
Nierównomierna siła hamowania.
Wystarczy ,że tłoczek z jednej strony przyblokuje, wtedy klocek nie wraca do prawidłowej pozycji spoczyku tylko trze o tracze zcierając sie, nagrzewając tarczę. Tarcza zaczyna się deformować pod wpływem hamowania. Inny przypadek kiedy korektor siły hamowania, pompa hamulca zajebana jest syfem tyżmoze takie kwiatki robić. Następny przypadek kiedy zakładasz nowe klocki na stare tarcze, nie będą się docierały równo, aż w końcu z jednej strony zbraknie okładziny.
Hamulce to sprytne urządzenie, predzej ci zablokuje że nie bedziesz mogł jeździć i ruszyć, niż wyobraca cie w czasie hamowania. Jak ociera klocek i tarcza sie grzeje to jest chuj, ale taki zablowany tłoczek przecież nie dociska już tarczy tylko robią to inne w układzie, czyli ściąga na drugą stronę. Jak sie wymienia klocki to trzeba wysmarować prowadnice, rozruszać przesmarować w zacisku co sie da. Jak tłoczki stoją to kupić zestaw naprawczy, i wymienić tłoczki też i uszczelnienia. Mechanikowi nie chce się tego robić i mają w dupie. Bo to trudna i pracochłonna robota.
Na końcu odpowietrzyć. Jeździłem już rożnymi gruzami i zawsze albo nie hamował tył, albo tył hamował za mocno i za wcześnie, albo nie hamował wcale, ale zawsze na jednej osi naprzykład z przodu było względnie równo.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów