📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Asaltis napisał/a:
Bo wam jełopy wystarczy powiedzieć, że samolot ważący ponad 50 ton lecący z prędkością załóżmy 500 czy nawet 300, 200 km/h, po uderzeniu w brzozę wybucha, urywa mu wszystko, obraca się tańczy piruety i śpiewa macarene.
Boże kurwa krecie,idź i kurwa przypierdol w tą jebaną brzoze samochodem z prędkością 100km/h i opowiedz jak było,bo przecie samochód jest metalowy to nie ma prawa nic się stać.
Wyobraź sobie buldożer...duża masa-mała prędkość,dlatego burzy ściany - rozpędź go do tych jebanych 500km/h i przypierdol nim w tą samą ścianę to rozjebie się w pył,sorry za nerwy ale CZY WY KURWA SKOŃCZYLIŚCIE PODSTAWÓWKĘ ?!
@ sidian
Dałem tylko porównanie kompetencji członków obu zespołów. Nie oceniam, nie wiem co się wydarzyło w Smoleńsku, ale obrazą dla średnio myślącego człowieka jest wciskanie mu oficjalnego kitu. MAK prawie zawsze zwala winę na pilotów zwłaszcza orzekając we własnej sprawie, a raport Millera to kopia rosyjskiego raportu.
Byłbym w stanie uwierzyć w oficjalną wersję, ale skoro murem stoją za nią ludzie tak godni zaufania jak Tusk, Putin, Michnik i Miller, całe lewactwo, GW i TVN- to rodzi to we mnie krytyczne nastawienie i każe zerknąć nieco dalej.
I jedna prosta sprawa: skoro eksperci Maciory dążą do dyskusji to dlaczego Lasek się uchyla? Zawsze może powiedzieć, że z paranoikami nie będzie rozmawiał, to się właśnie dzieje.
Kiedyś jak dżentelmeni mieli konflikt to szli na pojedynek, żeby sprawę wyjaśnić. Odmowa udziału w pojedynku zamykała delikwentowi mordę, bo tracił on honor albo wiedział, że racja nie leży po jego stronie. Dziś jedna strona chce się ustawić, a druga unika tego jak ognia obrzucając tę pierwszą obelgami.
Dałem tylko porównanie kompetencji członków obu zespołów. Nie oceniam, nie wiem co się wydarzyło w Smoleńsku, ale obrazą dla średnio myślącego człowieka jest wciskanie mu oficjalnego kitu. MAK prawie zawsze zwala winę na pilotów zwłaszcza orzekając we własnej sprawie, a raport Millera to kopia rosyjskiego raportu.
Byłbym w stanie uwierzyć w oficjalną wersję, ale skoro murem stoją za nią ludzie tak godni zaufania jak Tusk, Putin, Michnik i Miller, całe lewactwo, GW i TVN- to rodzi to we mnie krytyczne nastawienie i każe zerknąć nieco dalej.
I jedna prosta sprawa: skoro eksperci Maciory dążą do dyskusji to dlaczego Lasek się uchyla? Zawsze może powiedzieć, że z paranoikami nie będzie rozmawiał, to się właśnie dzieje.
Kiedyś jak dżentelmeni mieli konflikt to szli na pojedynek, żeby sprawę wyjaśnić. Odmowa udziału w pojedynku zamykała delikwentowi mordę, bo tracił on honor albo wiedział, że racja nie leży po jego stronie. Dziś jedna strona chce się ustawić, a druga unika tego jak ognia obrzucając tę pierwszą obelgami.
Roszp napisał/a:
mam ochotę wyprowadzić się z kraju.
Chcesz wypierdalać to sobie wypierdalaj. Ale nie łudź się, że ktoś tu po tobie zapłacze.
@quang-dat pięknie manipulujesz faktami. Zacznijmy od zespołu Laska.
dr Maciej Lasek- Uzyskał doktorat na WAT w specjalizacji budowy płatowców. Przez 10 lat pracował w Instytucie Lotnictwa. Od 2003 pracuje w Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych. W tym czasie badał około 120 wypadków i incydentów lotniczych. Czyli człowiek który od 21 lat "siedzi" w lotnictwie od 10 specjalizuje się w katastrofach. Publikcje dr Laska można sprawdzić pod adresem nauka-polska.pl/dhtml/raporty/ludzieNauki?rtype=opis&objectId=1078...
Prof. Krystek rzeczywiście specjalizuje się w inżynierii drogowej. Co do publikacji jesteś w błędzie. nauka-polska.pl/dhtml/raporty/ludzieNauki?rtype=opis&objectId=6091...
dr inż. Sławomir Krzysztof Michalak. Specjalista od systemów awionicznych.
nauka-polska.pl/dhtml/raporty/ludzieNauki?rtype=opis&objectId=8893...
dr inż. Stanisław Żurkowski Specjalista w dziedzinie silników lotniczych
nauka-polska.pl/dhtml/raporty/ludzieNauki?rtype=opis&objectId=7244...
dr Agnieszka Kunert-Diallo . Specjalista od prawa lotniczego. Link do książki profinfo.pl/prawo/gospodarcze/prawo-lotnicze/p,kolizje-praw-w-miedzyna...
Resztę można znaleźć na faktysmolensk.gov.pl/sklad
Co do Ekspertów Macierewicza:
Prof. Wiesław Binienda faktycznie zna się na materiałach z których produkuje się samoloty.
Prof. Jacek Rońda według wszelkich wyszukań jest informatykiem i matematykiem. Na wybuchach zna się tyle ile w filmach zobaczył. Nie pracował przy montażu żadnych silników. Co najwyżej mógł tworzyć oprogramowanie do symulacji spawania. Jeżeli ktoś twierdzi inaczej to niech udowodni.
Dr Gregory Szuladziński Jedyne co ma wspólnego z lotnictwem to sterowce. Co do wybuchów to mógłby być specem jeżeli samolot uderzyłby w budynek i by eksplodował.
dr. Kazimierz Nowaczyk, kolega Macierewicza spod celi. Nie ma kompletnie nic wspólnego z lotnictwem.
dr Wacław Berczyński Kompletnie anonimowy człowiek nie udało mi się zweryfikować jakiejkolwiek informacji o nim.
dr inż. Bogdan Gajewski jego duże katastrofy lotnicze to spowodowane przez maszyny rolnicze?
Nie wiem tylko po jakiego grzyba kolega kłamie. Rozumiem, że można mieć złe informacje odnośnie niektórych tematów ale po przeczytaniu posta kolegi widzę że specjalnie próbujesz wprowadzić ludzi w błąd.
dr Maciej Lasek- Uzyskał doktorat na WAT w specjalizacji budowy płatowców. Przez 10 lat pracował w Instytucie Lotnictwa. Od 2003 pracuje w Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych. W tym czasie badał około 120 wypadków i incydentów lotniczych. Czyli człowiek który od 21 lat "siedzi" w lotnictwie od 10 specjalizuje się w katastrofach. Publikcje dr Laska można sprawdzić pod adresem nauka-polska.pl/dhtml/raporty/ludzieNauki?rtype=opis&objectId=1078...
Prof. Krystek rzeczywiście specjalizuje się w inżynierii drogowej. Co do publikacji jesteś w błędzie. nauka-polska.pl/dhtml/raporty/ludzieNauki?rtype=opis&objectId=6091...
dr inż. Sławomir Krzysztof Michalak. Specjalista od systemów awionicznych.
nauka-polska.pl/dhtml/raporty/ludzieNauki?rtype=opis&objectId=8893...
dr inż. Stanisław Żurkowski Specjalista w dziedzinie silników lotniczych
nauka-polska.pl/dhtml/raporty/ludzieNauki?rtype=opis&objectId=7244...
dr Agnieszka Kunert-Diallo . Specjalista od prawa lotniczego. Link do książki profinfo.pl/prawo/gospodarcze/prawo-lotnicze/p,kolizje-praw-w-miedzyna...
Resztę można znaleźć na faktysmolensk.gov.pl/sklad
Co do Ekspertów Macierewicza:
Prof. Wiesław Binienda faktycznie zna się na materiałach z których produkuje się samoloty.
Prof. Jacek Rońda według wszelkich wyszukań jest informatykiem i matematykiem. Na wybuchach zna się tyle ile w filmach zobaczył. Nie pracował przy montażu żadnych silników. Co najwyżej mógł tworzyć oprogramowanie do symulacji spawania. Jeżeli ktoś twierdzi inaczej to niech udowodni.
Dr Gregory Szuladziński Jedyne co ma wspólnego z lotnictwem to sterowce. Co do wybuchów to mógłby być specem jeżeli samolot uderzyłby w budynek i by eksplodował.
dr. Kazimierz Nowaczyk, kolega Macierewicza spod celi. Nie ma kompletnie nic wspólnego z lotnictwem.
dr Wacław Berczyński Kompletnie anonimowy człowiek nie udało mi się zweryfikować jakiejkolwiek informacji o nim.
dr inż. Bogdan Gajewski jego duże katastrofy lotnicze to spowodowane przez maszyny rolnicze?
Nie wiem tylko po jakiego grzyba kolega kłamie. Rozumiem, że można mieć złe informacje odnośnie niektórych tematów ale po przeczytaniu posta kolegi widzę że specjalnie próbujesz wprowadzić ludzi w błąd.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów