18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (4) Soft (5) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 8:57
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 21:16
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 21:44
Łuparka sadola
masterwow • 2013-04-13, 0:21
Znajomy podrzucił mi ten film, pomyślałem że się podzielę Akcja od 1:09 Enjoy

cała wioska będzie miała wióry na opał
Zgłoś
Avatar
demobil 2013-04-13, 14:28 8
interferometr napisał/a:

Za duża prędkość, za mały moment obrotowy. Zmienić przekładnie, spowolnić "zamach" to zwiększy się kontrolę nad łupanym drewnem i zmniejszy możliwość uszkodzenia ciała.
Projekt nie głupi, ale do dopracowania.
A system podawania drewna mógłby wykonać na taśmie transportowej.
PS. Tak jestem inżynierem, a nie jak większość ludzi na sadistic: z ledwością osiągnęli wykształcenie podstawowe.



Zgłoś
Avatar
S................n 2013-04-13, 15:28
Pomysłowe. Tylko żeby ta siekiereczka była dobrze przyspawana bo kolega może już nie mieć możliwości udostępnienia filmiku.

Ta "frontowa osłona" jest z krótka więc jest jeszcze możliwość dostania tą siekierką w czerep.
Zgłoś
Avatar
Kaprys 2013-04-14, 0:25 1
Szron napisał/a:

Tylko żeby ta siekiereczka była dobrze przyspawana


"Co Kropelka sklei sklei...." Ale fakt, jak ostrze nie przyspawane, a 'przysmarkane', to może być zabawnie.
Zgłoś
Avatar
masterwow 2013-04-14, 12:29
i huy niech zgnije w poczekalni
Zgłoś
Avatar
V................n 2013-04-14, 13:21
Nie wiem jaki sens tej siatki pseudo ochronnej. Chyba tylko dla ozdoby ona jest i dlatego czerwona.
Zgłoś
Avatar
Anper 2013-04-14, 14:06
film typu 5 klatek na sekundę?
Zgłoś
Avatar
filipbtw 2013-04-14, 14:13
Strona sadola otwiera pliki z power pointa? Jak wrzuciłeś ten pokaz slajdów?
Zgłoś
Avatar
Jaca.natka 2013-04-14, 14:16