forest1600 napisał/a:
90% tego co dales to render, 10% gameplay ktory wyglada gorzej niz filmik
Człowieku, nie myl render z cut-scenką.
W tym wypadku mamy właśnie cut-scenkę i wszystko
ładuje się w czasie rzeczywistym, a więc na takiej zasadzie jak gameplay.
Render natomiast tworzy się przez kilka tygodni/ miesięcy w studiu, a w grze odpala się na zasadzie filmiku i nie obciąża procesora czy karty graficznej w stopniu większym niż np filmik AVI.
Marian Pudzianowski napisał/a:
Gówno prawda. 90% tego to cutscenka na silniku gry (nie mylić z renderem), a 10% to gameplay.
P.S. Gra, która ma wyjść tylko na PS3 pokazywana była... na PC. Tak - ten gameplay nie jest z konsoli.
Dokładnie.
Gra była odpalana na PC, który swoją konfiguracją spokojnie może rywalizować z nadchodzącymi konsolami nowej generacji (takie słuchy chodzą
). Możliwe zatem, że gra pojawi się również na blaszakach.
Jest to tytuł startowy dla silnika Fox Engine, który ma być głównym konkurentem dla UE4 i dlatego twórcy gry mogą wydać ją również na blaszakach, aby pokazać moc i możliwości tego silnika i np. pozyskać klientów.
Obecne konsole nie obsługują ani teselacji, ani tekstur wysokiej rozdzielczości (wszystko to pseudo HD) i dlatego gra może w przyszłości trafić na komputery.