📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 8:57
📌
Wojna domowa w Syrii 2024
- ostatnia aktualizacja:
2024-12-16, 1:00
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
20 minut temu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Tu raczej chodzi o przełożenie w samochodach offroadowych wyciągarki o mocy 1 KM z przełożeniem planetarnym wyciągają 2 tonowe auta z błota po szyby ;]
tak, faktycznie- teoretycznie do najmniejszej siły wystarczy skonstruować teoretycznie odpowiednią przekładnie i pociągniecie wszystko.
Znawcy wsteczny ma ciut mocniejsze przełożenie od pierwszego biegu zaraz zaraz mocne przełożenie ? Tego nie było. 5 bieg albo 6 lub 7 lub 20 to jest przełożenie zazwyczaj najbliżej wartości 1 czyli bezpośredniego przełożenia obrotów silnik - koła tylko do tego dochodzi jeszcze przełożenie główne fd chujki. Poczytajcie potem piszcie.
Powierzchnia styku kół lokomotywy z szynami w rzeczywistości jest bardzo mała (mniejsza niż się nam wydaje), więc problemem jedynie jest ruszenie tego z miejsca, bo jak już się ruszy, to zaczynają działać siły bezwładności, które ułatwiają sprawę.
Co do przełożenia na wstecznym - nie mam pewności jak to działa, ale bieg pierwszy i drugi na pewno nie mają synchronizacji
Co do przełożenia na wstecznym - nie mam pewności jak to działa, ale bieg pierwszy i drugi na pewno nie mają synchronizacji
@ EmpTy212
Znawco znawco. Nie obrażaj ludzi, którzy mogą nie wiedzieć wszystkiego. A zwłaszcza "chujku" ludzi, którzy się na tym znają. Bo jeżeli chcesz udawać biegłego w dziedzinie przekładni manualnych samochodów, to pisz konkretnie, a nie wykrzykujesz niektóre, jak domniemam, znane Ci hasła.
@ lechu123
126p ma synchronizowane trzy biegi: II, III i IV. Przełożenie na biegu wstecznym ma wartość najwyższą. Moment obrotowy na biegu wstecznym w maluchu (czyli podobnie dla samochodów z przednim lub tylnym zblokowanym układzie napędowym - silnik z przodu/tyłu, napędzane koła przednie/tylne) jest przekazywany z silnika przez sprzęgło na wałek pośredni skrzyni, następnie wałek biegu wstecznego i na wałek główny. Ostatecznie napęd jest przekazywany przez przekładnie główną na półosie i koła.
Znawco znawco. Nie obrażaj ludzi, którzy mogą nie wiedzieć wszystkiego. A zwłaszcza "chujku" ludzi, którzy się na tym znają. Bo jeżeli chcesz udawać biegłego w dziedzinie przekładni manualnych samochodów, to pisz konkretnie, a nie wykrzykujesz niektóre, jak domniemam, znane Ci hasła.
@ lechu123
126p ma synchronizowane trzy biegi: II, III i IV. Przełożenie na biegu wstecznym ma wartość najwyższą. Moment obrotowy na biegu wstecznym w maluchu (czyli podobnie dla samochodów z przednim lub tylnym zblokowanym układzie napędowym - silnik z przodu/tyłu, napędzane koła przednie/tylne) jest przekazywany z silnika przez sprzęgło na wałek pośredni skrzyni, następnie wałek biegu wstecznego i na wałek główny. Ostatecznie napęd jest przekazywany przez przekładnie główną na półosie i koła.
U mnie w samochodzie jedynka ma największą redukcję. 3,545 a główne 3,722 czyli razem redukują obroty silnika o około 13,19 raza.
Wsteczny ma 3,333. Główne pozostaje bez zmian czyli redukcja obrotów jest mniejsza - 12,4. Także mój wóz najlepiej by ciągnął na jedynce.
Wsteczny ma 3,333. Główne pozostaje bez zmian czyli redukcja obrotów jest mniejsza - 12,4. Także mój wóz najlepiej by ciągnął na jedynce.
Nie moc, tylko moment obrotowy...
Przy odpowiedniej przekładni silniczek z wibratora który masz w telefonie potrafiłby pociągnąć ciężarówkę.
Przy odpowiedniej przekładni silniczek z wibratora który masz w telefonie potrafiłby pociągnąć ciężarówkę.
Sajmonowski napisał/a:
I to kurwa na wstecznym!!
na wstecznym bo nie chciał przekraczać prędkości światła
devil95 napisał/a:
na wstecznym bo nie chciał przekraczać prędkości światła
Sprawa jest prosta: Zima, parkujesz auto tylnonapędowe to tylko tyłem do wyjazdu bo inaczej nie ma takiej opcji żebyś się nie zakopał... to mówiłem ja posiadacz... sami sobie dopowiedzcie :)BMW dlatego niech moc będzie z Wami jak w tym Maluszku
Sajmonowski napisał/a:
I to kurwa na wstecznym!!
Bo wsteczny jest "mocniejszy" ....wielcy znawcy pracy samochodu :/
Sajmonowski napisał/a:
Sprawa jest prosta: Zima, parkujesz auto tylnonapędowe to tylko tyłem do wyjazdu bo inaczej nie ma takiej opcji żebyś się nie zakopał... to mówiłem ja posiadacz...
A ja zawsze delikatnie ruszałem ze sprzęgła zamiast wkładać cały moment obrotowy w ślizganie się w miejscu.. Ale ze mnie niedoinformowany człek
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów