18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (4) Soft Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 14:32
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Przed chwilą
Avatar
Sosna84 2018-05-31, 6:23 4
Rozpieralają mnie komentarze o podludziach, motopizdach, zjebach, kurwach na szlifierkach. Szczególnie w wykonaniu pryszczatych piwniczaków, którzy musieliby w rowerze mieć boczne kółka, bo inaczej rozjebali by sobie krzywe ryje.
Sam jeżdżę na motocyklach od prawie 15 lat i sram na was. Akurat społeczność motocyklistów na drogach jest dużo bardziej empatyczna, niż Sebixy w beemwu, albo Janusze w Passeratti.
Najlepszy przykład kilka tygodni temu w Siemianowicach Śląskich. Ludzie stali i za głowy się trzymali, a tylko kurwa mać motocyklista faceta na ulicy reanimował...
Więc czasem mam prośbę - zamknijcie pizdy.
Zgłoś
Avatar
CoJaTamKurwaWiem 2018-05-31, 6:47 1
Nikt, widze, tego nie ogarnia, tepaki...
Zgłoś
Avatar
edek.bajzel 2018-05-31, 6:57
usiłowanie zabójstwa za złamanie przepisów ruchu drogowego,
ja nie pierdole, co za czasy
Zgłoś
Avatar
licho_nie_spi 2018-05-31, 7:18 1
i te "kurtki" "Street Racers"...... to jest identyczne do "stadionowi huligani" dlatego powinien być shootgun, gaz, pałowanie i na 48.... a później wyrok.
Zgłoś
Avatar
jcoob 2018-05-31, 7:45
mnie rozpierdala laska nagrywająca, tam na ulicy głośne motóry a ta głópia po chodniku na piechte leci, nie wziął nikt na kierownicę albo bagaznik?
Zgłoś
Avatar
Maja83 2018-05-31, 8:45
Powinni móc strzelać do krzykaczy, ścierwo ma milczeć jak władza gnoi.
Zgłoś
Avatar
Flow9 2018-05-31, 10:23 8
Zgłoś
Avatar
wildu88123 2018-05-31, 13:28 4
@Sosna
Fajnie, że społeczność motocyklistów stawiasz na równi z sebixami i januszami czterech kółek. I chyba masz rację, w tym zestawieniu najmniej przeszkadzają mi motopizdy.