18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (7) Soft Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Forum Ranking Odznaki
Zarejestruj się Zaloguj się

Nie idz na studia!
Pojar • 2009-10-26, 16:55


pie**ol studia!

Ag...........pt
2009-10-26, 21:18
dantel napisał/a:

Agaliarept jestem studentem 4 roku informatyki na Politechnice Wrocławskiej, studiuje dziennie, dlatego nie mam za wiele czasu na prace, jednak czasem wezmę sobie jakieś zlecenie i za te kilkanaście godzin prazy w miesiącu ( w domu ), wyciągam niezłą kasę, dlatego nie wiem dlaczego miałbym byc pesymistą jeżeli chodzi o przyszłe zarobki/pracę.



Ja Ci życzę jak najlepiej, ale nie zmienia to faktu, że zlecenia to fajna sprawa dopóki dzięki uczelni masz opłacone składki ZUS itp., ale po obronie czeka Cię albo przejście na etat albo własna działalność gospodarcza.

2009-10-27, 00:34
ch*j Z TYM I TAK MIESZKACIE W WAŁKARSKIM KRAJU... gdzie rzad jebie w dupe jebie jebie jebie i bedzie j***l

2009-10-27, 05:01
ParanoiA napisał/a:

ch*j Z TYM I TAK MIESZKACIE W WAŁKARSKIM KRAJU... gdzie rzad jebie w dupe jebie jebie jebie i bedzie j***l



Widzę, że kolega ma problemy ze sobą.
Jak tam na zmywaku w pięknej Szkocji?

2009-10-27, 09:08
Wszystko zależy od wybranego kierunku, siły przebicia i często od znajomości.
Jeśli ktoś wybiera się na politologię lub inne kierunki a'la śniegologia, to niech się nie dziwi, że nie może roboty znaleźć.

Jednak co do zestawień tego typu, to zauważyłem, że najczęściej je robią osoby które były zbyt głupie żeby pójść na studia- taki jest ich sposób dowartościowania.

2009-10-27, 10:03