gaclav3 napisał/a:
@drzewko_banzai Mam to samo. Nie rozumiem zachwytu nad wykonaniem, bo jest słabe. Można już było użyć jakiejś stabilizacji, choćby zakupić mały steadycam za 100 zł i follow cam byłby o niebo lepszy. Do tego te polskie znaki... Krew zalewa (pracuję jako grafik, więc takie schorzenie zawodowe). Montaż mocno amatorski jak na dzisiejsze czasy, kiedy każdy może mieć na domowym laptopie małe studio filmowe. Nałożyłbym jakiś fajny filtr, zbalansował kolory i byłoby git. Te zdjęcia na początku to też śmiech na sali Wiem, że to nie ma być hollywoodzka produkcja itd. więc po co ból dupy... Chodzi mi tylko o to, że zachwyty nad jakością i wykonaniem są debilne. Powiecie - zrób coś sam, a nie pierdolisz. No tak, mógłbym, ale żeby nie wyszło z tego takie gówno potrzebowałbym dużo czasu, którego niestety nie mam tak jak Ci maturzyści (przed którymi jeszcze 5 lat opierdalania się na studiach i może wtedy coś lepszego ogarną). Wolę nie robić nic i zrobić gówno.
No, ale parodia bugów gry i ruchów postaci kozacka na maxa
Kurwa, serio?
Zajebiście, że jesteś grafikiem, a to są mechanicy, każdy dał tyle wiedzy ile miał, bo wkład pracy widać, a nie będą przecież poświęcac nie wiadomo ile czasu na czołówke swojej klasy.
Z tą kamerą to dojebałeś, inwestować kase w coś takiego, może jeszcze mieli wynając jakiegoś reżysera z Hollywood i do tego kilku czarnych aktorów, żeby Pan Gaclav3 nie był oburzony tą produkcją?
Ta czołówka wyszła lepiej niż filmiki typu "GTA w prawdziwym życiu".
Poza tym wrzuciłem Wam tem filmik, żebyście się mogli pośmiać z klasyka w którego większość grała, bo zbiegiem czasu ta gestykulacja na widok której każdemu szczena opadała po wyjściu tego GTA jest coraz bardziej komiczna.
Ja tam wczoraj po obejrzeniu tego filmu otwierałem dla beki drzwi od auta w stylu GTA SA.