Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
do wszystkich tych co pierdolą smuty o szanowaniu roboty tej kobitki: ci pieprzeni konsultanci często nie rozumieją słow "nie, dziękuje, nie jestem zainteresowany" i jak nie jedna oferta to ci wyskakują z 5 innymi i gadka od początku. a co do stricte szanowania pracy, już nie świrujcie nie było bluzgów czy jakiegoś chamskiego zachowania a panienka siedzi sobie i napierdala jeden tekst wiec pewnie tragicznie cieżko nie ma a że se powtórzy go 2 razy wiecej niż dniówka wymaga to jej gardło od razu nie siądzie.
Serio - jak nie to ja tak będę musiał dzwonić, albo dyrektor oddziału mi jaja urwie.
haha kurwa tak proste a tak dobre!! od dziś mój nowy sposób na te kurwy !
Wiesz, nie są winne osoby z którymi rozmawiasz, tylko ich przełożeni. To oni każą im wydzwaniać po 10x z tymi samymi ofertami, nie mogą się z Tobą sami rozłączyć dopóki wyraźnie i dosadnie im nie odpowiesz, że nie jesteś zainteresowany, ile razy poprosisz o powtórzenie oferty to mają obowiązek pierdzielić o tym cały czas, a rozmowy czasami są podsłuchiwane w celu kontroli pracowników. Nie ma sensu ich obrażać, trzeba od razu podziękować i się rozłączyć.
Wiesz, nie są winne osoby z którymi rozmawiasz, tylko ich przełożeni. To oni każą im wydzwaniać po 10x z tymi samymi ofertami, nie mogą się z Tobą sami rozłączyć dopóki wyraźnie i dosadnie im nie odpowiesz, że nie jesteś zainteresowany, ile razy poprosisz o powtórzenie oferty to mają obowiązek pierdzielić o tym cały czas, a rozmowy czasami są podsłuchiwane w celu kontroli pracowników. Nie ma sensu ich obrażać, trzeba od razu podziękować i się rozłączyć.
pisząc "kurwy" miałem na myśli te firmy co wydzwaniają a nie samych konsultantów..praca jak praca jakoś muszą zarabiać
Bo debil jesteś i tyle w temacie. Skoro dzwonisz z Twoim problemem na infolinie to konsultant powinien rozwiązać TWÓJ problem zadając tobie pytania co jest nie tak a nie ty masz się produkować.
Napierdalałeś przez 10 minut na temat nie działającego internetu????????
To coś ty chłopie jej tam opowiadał?
Przez 10 minut gadałeś babie, że nie możesz połączyć się z żadną stroną, to się nie dziwię, że powiedziała dziękuję i jebła słuchawką, bo zrobił bym tak samo.
A tak a propos, nie wiem jak to jest jak ma się telefon "na kartę" mixy nju mobajle czy inne tego typu chujstwa, ale ja jak podpisuję umowę na abonament w obojętnie jakiej sieci komórkowej czy obojętnie jakim abonamencie to jeśli kobiecina, która siedzi za biurkiem sama się mnie nie zapyta (co jest jej obowiązkiem) to mówię jej , że nie chce żadnych smsów o promocjach ani żadnych telefonów od konsultantów, bo jak będę coś chciał to sam się odezwę i mam spokój od lat.
Myślcie trochę głąby, bo w końcu to wy płacicie za ich usługi i to wy ich utrzymujecie to macie prawo żądać i wymagać!
sluchaj cebula na wakacjach:
-zmarnowales czas swoj i tej kobiety ktora jest w pracy
-niechcesz, niejestes zainteresowany, dziekujesz za rozmowe (mama nieuczyla?)
-mnie rowiez denerwuja smsy o 8 rano badz takie telefony ale taki konsultant niewie, poprostu niejest w stanie wiedziec co ty teraz robisz
-wrzucasz to do internetu jakbys byl wielkim bohatere a ta pani twoim wrogiem
-i te durne opisy
-szanuj czyjas prace
niepozdrawiam
Pogadamy jak wrócisz z nocki, położysz się spać po szóstej a po ósmej Ci zadzwonią z ofertą... zobaczymy czy będziesz miły...
ktoś wyżej pisał że podczas brania telefonu na abonament można zaznaczyć że nie chcemy ofert i to się zgadza tylko że wystarczy otworzyć firmę w Polsce i po dwóch tygodniach od otrzymania regonu zaczyna się nawałnica gówna w postaci chujowych "mega super ofert", i jeszcze dodam jeżeli telemarketer wyczuje po drugiej stronie telefonu starego dziadka to obiecuje złote góry byleby tylko przyciąć trochę kasy... jesteście jebanymi naciągaczami i pracujecie dla oszustów, nie należy wam się szacunek, zasługujecie na to by nasrać wam do ryja... znajdźcie sobie normalną prace
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów