18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (3) Soft (3) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: 35 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 2:25
Avatar
q800 2015-04-06, 19:15
trzeci41 napisał/a:

@rmx wyjechałem, i nie narzekam co prawda pracuje w wesołym miasteczku za 400 funtów tyg + mam mieszkanie opłacone więc nie jest źle na początek. no ale aby zostać pilotem już za późno



Gówno, nie za późno. Odkładaj połowę, to za rok pojedziesz sobie do Pepików albo Hamburgerowa (w Polsce jak zwykle drożej i chujowiej, u nas za przyjemnostki płaci się extra - taki prawie podatek od luksusu, od wyjścia przed szereg i wybicia się ponad cebulę oglądającą głównie mecze z piwem w ręku) zrobisz se PPL i jeszcze parę ładnych godzin wylatasz z tego, co Ci zostanie.
Zgłoś
Avatar
cycek01 2015-04-07, 1:02 1
@q800 pierdolisz mości Panie. Wszak, po pierwsze, to Rzeszów, a tym bardziej Chełm czy Dęblin, wcale nie jest tak źle/trudno skończyć. To, że swoją drogą najpewniej skończę na kasie w tesko a to, że spełniłem dawno skrywane marzenie, to zupełnie inne rzeczy.

Po drugie - to, że podczas szkolenia radziłeś sobie co najwyżej przeciętnie wcale nie znaczy, że ktokolwiek Cię dalej komukolwiek poleci. Skoro jesteś cipką na tyle, by nie opanować jednosilnikowego, tłokowego bydlaka znaczy, że na większe tym bardziej się nie nadajesz, a wtedy faktycznie pomóc może pay-to-fly albo ojciec pilot.

Po trzecie - skąd Wy kurwa bierzecie te kwoty? 150k, 200k? Chyba od zera, z typem 738 i gałą od córki prezesa LOTu.
Zgłoś
Avatar
q800 2015-04-07, 11:10
cycek01 napisał/a:

@q800 pierdolisz mości Panie. Wszak, po pierwsze, to Rzeszów, a tym bardziej Chełm czy Dęblin, wcale nie jest tak źle/trudno skończyć. To, że swoją drogą najpewniej skończę na kasie w tesko a to, że spełniłem dawno skrywane marzenie, to zupełnie inne rzeczy.

Po drugie - to, że podczas szkolenia radziłeś sobie co najwyżej przeciętnie wcale nie znaczy, że ktokolwiek Cię dalej komukolwiek poleci. Skoro jesteś cipką na tyle, by nie opanować jednosilnikowego, tłokowego bydlaka znaczy, że na większe tym bardziej się nie nadajesz, a wtedy faktycznie pomóc może pay-to-fly albo ojciec pilot.

Po trzecie - skąd Wy kurwa bierzecie te kwoty? 150k, 200k? Chyba od zera, z typem 738 i gałą od córki prezesa LOTu.



Spokojnie Andrzeju, nie denerwuj się. Właśnie mówiłem o creme de la creme czyli o dojściu do latania w dużym lotnictwie liniowym. Na pewno w Tesco nie wylądujesz na kasie, skoro taki nieuk i obibok jak ja nie wylądował. Jakoś rok temu, już prawie, prawie mało co nie zacząłem szkolenia na PPL. Na tyle zarabiam, że w sumie mnie stać, jak zacisnę poślady (A nic innego ostatnio nie robię). Ale sobie siadłem i podliczyłem temat, wyszło, że przy dobrych wiatrach mógłbym sobie polatać potem 3-4 godziny w miesiącu i uznałem, że to lekko bez sensu... Jak będzi emnie stać na co najmniej 10-15 to wrócę do tematu.
Zgłoś
Avatar
k................h 2015-04-07, 18:53
Wyobraźcie to sobie : Andreas Lubitz + Samolot + GoPro
Zgłoś
Avatar
Bartas1992PL 2015-04-08, 0:52
Mam kolegę kapitana WP, lata na Mig-29 zajebisty koleś
Zgłoś