18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft (4) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 16:58
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 4:40
🔥 Koniec jazdy - teraz popularne
Oparzenie w pracy
Czarny3211 • 2018-06-02, 12:57
W jednym wielkim skrócie, wyślizgnął mi się świeżo pospawany układ wydechowy i ,,zjechał" na palec czyniąc poparzenie 2 i 3 stopnia. Ból jak

Pare fotek, jak za mocne w co jednak wątpię to na HARDA




Zgłoś
Avatar
andyq 2018-06-02, 19:25
Spawanie... akurat. Pewnie się w McDonalds olejem z frytek poparzył.
Zgłoś
Avatar
Xerandes 2018-06-02, 21:11 5
To jeszcze nic. Do mojego ojca na zakład przyjechał typek co chciał wymienić/naprawić/pospawać [nie mam pojecia nie znam się] bak na benzyne w aucie bo mu coś tam nie sztymowało. Tata przyjął "trupa" i na podnośnik zaraz wrzucił. Zaczął sobie coś tam rozkręcać, żeby mieć dojście i wyjąć cały bak by opróżnić z paliwa. Czaicie, że klient zanim przyjechał do warsztatu zalał auto 5 minut wcześniej pod sam korek benzyna? I nawet o tym nie wspomniał. W momencie gdy ojciec odkręcił zaślepkę by sprawdzić miernikiem ile wachy jest w tym ogórze ta chlupneła z baku [podobno niewiele ale jak pod korek zalane to po prostu musiało] i spadła zimna strużką na lampe, która trzymał tata w ręce [nie żeby mu była potrzebna do świecenia w baku. Po prostu wczesniej pod podwoziem grzebał i miał włączoną, trzymajac w ręku]. Żarówka 100W nagrzana w kurwe od razu jebneła, paliwo się zapaliło ręką jak pochodnia Od razu z płonącą dłonia zaczał gasić szmatą to co się po karosersji rozlało żeby nie pierdolnął cały bak [nie wiem 30-40 L wachy i ogień to słabe połączenie raczej]. Bardziej sie martwił, żeby pół warsztatu nie wyjebało razem z nim, niż tą płonącą reką. Ale to się dalej pali wiec szybko gaśn