kilka ciekawych rozwiązań
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 18:39
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 4:40
dobre ale tylko na zachodzie... ja się zastanawiam tylko czy powstanie hybryda tych opon dla naszych rajdowców w golfach wchodzących setką w zakręt na dziurawej drodze prowadzącej do wiejskiego klubu...
vilcz3k napisał/a:
Już widze te piłujące golfy ;D
Weź przestań mnie na zimówki ledwo do golfa stać a co dopiero na takie
Czajol3 nie pierdol głupot Opony mają zajebiste mam letnie opony tej firmy i w zimie sprawują się zdecydowanie Lepiej jak inne Opony zimowe za dużo wyższą cenę
Liwinech napisał/a:
Czajol3 nie pierdol głupot Opony mają zajebiste mam letnie opony tej firmy i w zimie sprawują się zdecydowanie Lepiej jak inne Opony zimowe za dużo wyższą cenę
I masz odpowiedź, masz opony letnie, które są lepsze w zimie zajebista firma
ciekawe jak by sie zachowywały na wyprofilowanych zakrętach
Wszystko fajnie ciekawe tylko czy można je tak samo zajebać jak te zwykłe.
Też mam inteligentne opony. W lecie oszczędzają zużycie paliwa dzięki twardszej mieszance, a w zimie zmuszają do wolniejszej, bezpieczniejszej jazdy. Tak, opony letnie.
;]
;]
jest tylko kilka "ale":
-pierwsze nie nadają się na oś napędową, chyba że w samym kole jest silnik elektryczny, co wymusi zupełną zmianę budowy samochodów;
-drugie tak samo (rozumiem, samochody przyszłości będą miały po 2 lub po 4 silniki elektromagnetyczne w kołach, ale dalej chcę zobaczyć jak toto hamuje);
- trzecie są spoko, o ile będą odporne na np. kamienie wpadające do wnętrza konstrukcji przy niezależnym ugięciu sąsiadujących ze sobą segmentów;
-czwarte dojebane, pod warunkiem że będą różne modele dla różnych samochodów, które będą się tak odkształcać przy odpowiednich dla danego pojazdu prędkościach, żeby można było mówić o faktycznie ekonomiczniejszej jeździe.
Tak czy siak, ciekawy materiał, piwko.
-pierwsze nie nadają się na oś napędową, chyba że w samym kole jest silnik elektryczny, co wymusi zupełną zmianę budowy samochodów;
-drugie tak samo (rozumiem, samochody przyszłości będą miały po 2 lub po 4 silniki elektromagnetyczne w kołach, ale dalej chcę zobaczyć jak toto hamuje);
- trzecie są spoko, o ile będą odporne na np. kamienie wpadające do wnętrza konstrukcji przy niezależnym ugięciu sąsiadujących ze sobą segmentów;
-czwarte dojebane, pod warunkiem że będą różne modele dla różnych samochodów, które będą się tak odkształcać przy odpowiednich dla danego pojazdu prędkościach, żeby można było mówić o faktycznie ekonomiczniejszej jeździe.
Tak czy siak, ciekawy materiał, piwko.
Jak kurwa przyszłości? Jak zaraz koniec świata !!