My uncle Roger said he once saw an albino polar bearNo jak ktoś robi jakieś dzieło powiedzmy przez 2 min to nie oznacza ze jest totalnie do dupy . Słyszałem o jakimś artyście który jebnął czarną kropkę na wielkiej kartce i ta kropka poszła za iles tam tysięcy dolarów , a dostał tyle hajsu tylko dlatego bo nazwał to sztuką "nowoczesną" czy tam "alternatywną" (nie znam się i tyle)
a przynajmniej tworzył, bo dzisiaj artysta nazywaja kolesia ktory nasra na stol...
Ja mówię o ARTYSTACH, a nie dzisiejszych niby artystach. Sztuka nowoczesna, to czyste gówno w większości przypadków(nie mówię, że we wszystkich, bo to nieprawda). Kiedyś trzeba było mieć talent by być artystą, dzisiaj wystarczy, że odwrócisz pomnik Maryi twarzą do ściany i jesteś wielkim artystą... och jakie to obrazoburcze, och jakie wspaniałe. Kurwa, w dupach się poprzewracało. Jakby mi na interpretacjach zależało, to bym sobie wiersze poczytał, a nie oglądał obrazy czy rzeźby.
A "obrazki" śliczne, sama kupiłabym jeden.
And remember, respect is everything!To jest Twoja nadinterpretacja moich słów. Założę się, że każdy z nas byłby w stanie zrobić coś takiego, gdyby poświęcił chwilę czasu na naukę. Podejrzewam, że parę dni by wystarczyło by w ciągu 20 min wykonać takie coś jak ten koleś, a każdy następny dzień wpływałby na prędkość wykonania. Zauważ, że to jest parę ruchów, te same efekty: wodospad, ptaszek, niebo, ziemia. To jest rzemieślnictwo, nie sztuka. Poproś kolesia by namalował Ci w formacie a2 dowolny krajobraz, założę się, że się zawiedziesz. Może i ładnie wygląda, ale moje biurko też ładnie wygląda a sztuką nie jest. Mój monitor ładnie wygląda, a sztuką nie jest. Rozumiesz? : P Nie wszystko co ładne jest sztuką. Widziałem wiele pocztówek, które były na serio piękne, a jakoś nigdy mnie nie ciągnęło by je sztuką nazywać. Coś co jest produkowane masowo nie może być określane jako sztuka, bo to przeczy samej idei.