Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Nic tutaj nie dodaje Żadnych kurwa filmików i się dojebałem bo jestem zielony i mam w dupie to czy jest napis pokemon czy go tez nie ma bo jest ta zakazana morda i huj.
"Co ma wspólnego z tematem avatar?"
Gówno ma wspólnego z tym tematem czyli tyle ile ty i twój mózg.
Gówno mnie obchodzi jakie odnosisz wrażenie podczas gdy cie murzyn w dupę łata.
Wbijam na sadola i komentuje szczerze i do bólu bo to kurwa sadol a nie jakieś gówno.
Kurwa ale się uczepiłem tego gówna zupełnie jak Cb.
Aha i weź wypierdalaj z takimi filmikami bo to jest jak już napisałem sadol a nie kurwa Teletubisie więc wypierdalaj.
W dupie to mam ile masz postów i jaki jesteś to super na sadolu ale sam tego chciałeś.
Tak mi się Ciebie szkoda zrobiło, że podarowałem Ci piwo...
Najprawdopodobniej cierpisz na syndrom małego pyrdka, tak mi przykro, ale to nieuleczalne.
Tak mi się Ciebie szkoda zrobiło, że podarowałem Ci piwo...
Najprawdopodobniej cierpisz na syndrom małego pyrdka, tak mi przykro, ale to nieuleczalne.
Ciekawe skąd wiesz że to nieuleczalne
Ja daję sobie spokój i nie będę Cb jechał chyba że mnie sprowokujesz więc zamiast lepiej
Adios
Ciekawe skąd wiesz że to nieuleczalne
Ja daję sobie spokój i nie będę Cb jechał chyba że mnie sprowokujesz więc zamiast lepiej
Adios